Hahaha hayır bebeğim o nerden çıktı?Yavuz: Babişimle Hasan ayca bunlayı yiyen inek dedi.
Öylemi dediler aşkım! Şaka yapmış onlar size ta en sevdikleri yiyecek bu yeşil ağaçlar bak nasıl da severek yiyorlar.
İkisininde ağzına kocaman brokoli demetini sokup yutmalarını bekledi. Yağız ve Hasan Rızanın gazabındansa, merada otlamayı tercih ederdi.
_______________________________________
Yemek sonrası havalar tam ısınmamış olsada üst avludaki kış bahçesinde şömine yakışmış tüm aile keyifle vakit geçiriyordu.
Hasan ve Yağız yerdeki halının üzerinde ikizlerle lego oynuyorlardı.
Hasan: Ağam az yana kaysan bak bozuluyor benim evim.
Hadi be sen çek koca götünü ileri kulem yamuk oldu.
Rüzgar: Hiiiii... Annişim duymasın döt şok ayıp.
Aslan oğlum sus aman, diyip yakma bizi. Ayıp babacım.
Rüzgar: Yüzgay iplikçi değil!
Öne ki?
Hasan: ispiyoncu değilim diyor.
Ulan senin o bilmiş ağzını burnunu ısıra ısıra yerim ben çocuk.
Yavuz: Haçan hayıy ısıyma şok seyt yiyoysun çen. Ayda ayda koyu meni.
Arda ve Rıza sohbetlerine ara verip kucaklatına koşan miniklere odaklandılar.
Arda: Ben yedirmem miniğimi. Ama... Gıdıklamak serbest.
İki ufaklığı ısıra ısıra gıdıklayarak sevdi büyükleri. Nazlansalarda bu sevgiyi iliklerine kadar hissediyordı.
Rüzgar: yetey yetey uyku geydi.
Benim güzel meleğim. Sütümüzü hazırlayıp geliyorum. Siz baba ile çıkın odanıza.
Biriniz kucağıma biriniz sırtıma hadi bakalım.
Yavuz: Baba kocamansın hahaha çok uzun şok eylenceli.
Rüzgar: Ama anişimin şok güzel kokusu vay. Men onsuz uyuyamam dimi annişim?
Annesini de gücendirmekten ölesiye korkardı bebekleri. Rıza gelip ikisinide doya doya öptükten sonra ayrıldı yanlarından.
Pijamalarını giydirip dişlerini fırçalayana kadar Rıza elinde biberonlar ile gelmişti.
Yağız ilk eşinin başının üstünü öptü. Sonra sıradını beklen oğullarının saçlarını öpüp masal koltuğuna oturdu.
Tekli sallanan büyük koltuğa masal koltuğu diyordu ikizler. Yağızın ancak sığdığı, Rıza ve ikizlerin birlikte otura bildiği genişlikteydi.
Kitabı eline alıp, Rızasını kucağına oturtmayı ihmal etmedi.
Rüzgar: İyi deceler babacım, annişim, vavuzcum.
Yavuz: İyi deceler babacım, annişim, yüzgaycım.
Masallı, öpüşmeli bir akşamında sonuna gelmiş, minikler kendilerini huzurlu bir uykuya bırakmışlardı.
Uyudular... Şu şirinliklere bak aşkım.
Sırada ilk bebeğimi sevip uyutma vakti. Ve evet yavrum iyiki bizim çocuklarımız olmuşlar.
Hımmm nasıl seviceksin beni ağam?
Sessiz ol! odamıza geçelim göstericem ben güzelime. Çok özledim içinde olmayı sesini gülüm.
Rıza şaşkın şaşkın bakıyordu eşine. Elleri boynunda çoktan odalarına girmiş kapıyı kilştlemişlerdi.
Şaka yapıyorsun aşkım daha iki gün olmadı içimden geçtin!
Yetmemişse demek ki... Çok özlüyorum ven kocamı napim şuç mu?
Değil aşkım kocanda seni çok özlüyor. Şey madem kocam beni sevicek,
Dudakları ile boynunu talan etmeye çoktan başlamış olan Yağız önce emiyor sonrada dili ile boydan boya yalıyordu.
Hımm çok sevicem ben yavrumu.
Immm seve ağam sevde, şey mi yapsak?
Gülüm söyle bitanem emret.
Yağızımmmm korunma dan mı yapsak? Tabi sende ahhhh...
Yağız kucakladığı gibi sırtını yatakla buluşturmuş, üzerinde ne varsa kaplan gibi yırtarak çıkartıyordu.
❤️🔥Smut
Aşkım yavaş sakin kaçmıyorum.
Yok riske girmem güzelim. Bebek için yeşil ışık yakmışsın, bu gece Allâh! Sabaha kadar benimsin.
Kendi üstündekilerden de kurtulunca dizini Rızanın erkekliğini uyaracak şekilde uyruğunun arasına soktu.
Immm... Çok yakışıklısın sana bakarak bile boşala bilirim.
Önce ağzıma boşalmaya ne dersin bebeğim? Bende ağzına gelmek istiyorum ilk.
Hı hı çok isterim.
Yağız yatağa uzanıp Rızayı ters çevirip erkeklini ağzına vericek, onun erkekliğini ve deliğini seveceği bir pozisyona getirdi.
Rıza bunu bekliyormuş gibi Yağızın kalın erkekliğini başını emmeye başladığında poposuna yediği şaplakla bir anda yarısını ağzına almış oldu.
Yağızda parmağı ile pembe deliği okşarken ağzını minik erkeklikle doldurmuş vakumluyordu.
Rıza aldığı zevkle farkında olmadan Yağızı daha fazla emiyor, kendini eşine itiyordu.
Kısa sürede İkiside boşalmıştı. Yağız Rızayı yeniden kucağına yarı erekte olan erkekliğne sürmeye başkadığında Rızanın hazdan gözleri kaymaya başlamıştı.
Al onu içine yavrum hadi deliriyorum. Dışarda değil tam içinde olmalıyım. Yeniden içine boşalmalıyım, içinden sıvılarım akarken yeniden yeniden benim olmalısın.
Yağızım... İmmm çok iri!
Yağız eşine belinden destek olup içine almasına yardım etti.
Senin o bebeğim hadi sürüşünü seyretmek istiyorum.
Rıza içindeki iri sertlikle ileri geri yaparak başladı. Bu ikisinede yetmemiş olucak ki. Dizlerini kırıp oturup kalkmaya Yağızı da kendini zevkten zevke sürüklemeye devam etti.
Yorulduğunda Eşi devraldı kontrollü. İçine popalarken Rıza çığlık çığlığa boşalmıştı. Yağız yaklaşık 5 dakika daha dayanıp tüm sıvılarını içine yolladı.
❤️🔥Bitti
Bebeğim... Aşkım herşeyim.
Yağızım çok güzeldi.
Dinlenmene bak yavrum, içinden akarken sevişmeye devam edicem. Yüzüne baka baka doldurucam seni defalarca.
Arsız ve doyumsuz bir adamla evlenmişim.
Sadece sana karşı böyle bu adam, sadece sana zaafı!
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
Chick-LitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...