b. 7❤️‍🔥

2.9K 179 111
                                    

Hanım ana damadının ince fikrine hayran olmuştu.

Hanım ana: Yok evladım sağol sen iç yandın. Yağız az otur eşinin yanına çok yalnız bıraktın.

Tamam anam burdayım merak etme.

Düğün bitip herkesle vedalaşımış yorgun ikili evlerine gelmişti bile.

Gavur adeti ama güzel adet ha! Gel bakalım ceylanım ait olduğun yere kucağıma.

_______________________________________

Yağızım indir artık belin acıycak.

Kuş kadar bişisin güzelim nereye acıyor? Hem alış ömrün yatakta, kucakta geçicek.

Boynuna gömülen oğlanla şen bir kahkaha attı Ağası. Şimdi odalarının bulunduğu kata gelmişlerdi. Yağız kapıyı açıp ardından ayağı ile kapattı.

Gülüm ne kadar daha saklanıcaksın orda? Konuma bayıldığını biliyorum ama güzel yüzünü özledim.

Kokun çok güzel evet ne var ohhhh misss gibi benim kocam kokuyor.

Azdır azdır çekinme yavrum sabaha kadar yolu var.

Ama ben.. Ondan demedim di Yağızım yaaa benim hiç tecrübem yok ya beğenmezsen beni? Ahhh... Acıdı ama.

Yağız sert olmıycak şekilde şaplak attı eşine.

Doğru konuş kızarım ha, ne demek beğenmemek ölüyorum demir gibi seni gördüğüm günden beri sağ elimi bol bol çalıştırdım. Yeter bence artık içinde olmalı.

Hı hı olsun ama söyle acıtmasın.

Hahaha yerim ki yiycem! Önce az konuşalım önden yolluk ver bir alt dudak. Immmm misss balmısın çocuk?

Ne konuşucaz ?

Kucağına yan oturttuğu oğlanın boynunu öpüp kokladı önce.

Rızam benimde ilkim sensin. Bakma öyle şaşkın ördek gibi. Bir iki flörtüm oldu onlarda öpüşme anca asma gülüm yüzünü babamı kaybetmeden öncesiydi.

Tamam asmıyorum haklısın, devam et kocam.

Tecrübe bende de yok birbirimizi birlikte keşfederiz güzelim. İkincisi bol porno izledim sanırım sorunsuz ilerleriz.

Rıza şokla gözlerini açmış sonrada omuzuna vurmuştu eşinin.

Çok ayıp el kalkar mı hiç kocaya? Cilveli yarim benim. Ama benim seni gördüğümden beri kucak fetişim var. Zaafım yani seni sikim içinde kucağımda hoplattığım kaç rüya gördüm saymadım.

Yağız açık açık konuşuyorsun hiç utanmıyorsun?

Gülüm birazdan ikimizide çırıl çıplak soyucam. Alış diye önden olacaklara hazır ediyorum bizi.

Anlatmasan olmaz mı karnım karıncalanıyor birde şey oluyor hiç olmazdı da.

Ne güzelim açık ol bana canını yediğim.

Rıza utanarak Eşinin elini alıp sertleşmiş penisilin üzerine koyduğunda Yağız zevkle inledi.

Bende aynı durumdayım gülüm. Önden duş alalım birlikte.

❤️‍🔥Smut

Elini Rızanın gömleğine atıp seri bir şekilde çözdü düğmeleri. Pantolonu kemeri söküp aşağı indirdiğin de dantel iç çamaşırının içinde ona selam veren kendininmine kıyasla küçük ince erkekliğin ucuna öpücük kondurdu.

Sıra sende bebeğim, soy kocanı bitsin bu hasret.

Rıza atak bir şekilde gömleğini ardından pantolonunu çıksrttığında baksırdan taşan irilikle yutkundu sertçe.

Bu kez Rızanın eli baksırın üzerinden Yağızın penisi okşayıp dıktığında Yağız keyifle inledi. Aniden kucağına çektiği oğlanın iç çamaşırını sıyırıp bir köşeye fırlattı. Aynı işlemi kendi baksırınada uygulayıp duşa girmeden suyu ayarladı.

Kucağındaki oğlanın dudaklarını öpmeye başladığında sert penisini bilerek deliğine değdirip kucağındaki miniği çıldırtıyordu.

Öyle sert öpüyordu ki en son iki dudağıda Ağzının içinde kaybolmuştu.

Yıkanma işlemi sonuçlandığında bir havlu yardımı ile ikisinide kuruladı ve Rızayı yatağa uzandırdı.

Karşısına geçip elini kendi kendisine atıp uzun uzun okşarken Rızanın gözlerinin odağı tüm bedeniydi.

Her zerrenin tadına bakıcam iznin var mı güzelim?

Yağızımmmm bende dokunsam ya çok güzel heykel gibisin.

Yağız yatağa kucağına otur gibi tam önünde durdu eşinin dizlerinin üzerinde. Ellerinin vücudunu sevip okşamasını keyifle izlerken. Rıza kendinden bile beklemediği bişi yaptı.

Sert penisin kalın mantar kısmını ağzına alıp tadına baktı. Aldığı tat okadar farklı ve hoşuna gitmişti ki. Tıpkı leziz bir yemek yer gibi git gide şiddetini arttırarak eşine sakso çektiğinin bile farkında değildi.

Yağız aldığı zevk ve önünde gözleri yaşarmış keyifle dondurma yalayan bebeğine bakarken henüz boşalmak istediği yerin ağzı olmadığına karar verdi.

Aniden elinden şekeri alınan Rıza üzgün bakıyordu.

Şşşşt şimdi sıra bende çok mu sevdin kocanın penisini? O hep senin bebeğim.

İncecik vücuduna inat dolgun kalçalarını havaya dikip öpüp ısırmaya başlamıştı bile. Önünde pespembe deliğe minik bir öpücük kondurup,

Birazdan doya doya yiycem sıra ile Yağız acelen ne?

Kendi kendine konuşan eşine gülmüştü ve karşılık olarak şaplak yemişti Rıza.

Tersinden yüzü yatağa yapışık penisinde ve deliğinde hissettiği ıslaklıkla zevkten kendini öne itmiştiki beline dolanan kolarla sabit kaldı.

Yağız deliğine parmağına sürdüğü jeli yedirerek masaj yapıp içine sokuyorken, dili ve ağzı incecik penisi sarmış iştahla yiyordu.

Gelicem ahhhh Yağız işiycem sanırım ahhhh ahhhh....

Ağzına boşalttığı tüm menileri afiyetle yemişti Yağız.

Çok lezzetli her zerren sen nasıl bişisin güzelim....

Ters çevirdiği çocuğun dudaklarını öpüp yalıyordu. Rıza inliyor, inlemeleri ağzında kayboluyordu Yağızın. İçindeki parmakların hızı onu delirtiyor daha fazlası için yalvarıyordu eşine.

Yağız sen gel, yetmiyor aşkım.

Aşkım diyen diline kurban. Hadi bakalım bebek yapmaya başlıyalım mı? Korunayım mı güzellik.

Yapalım bir sürü bebeğimiz olsun ımmmmm...

Kasma güzelim derin nefes al.

Ahhmmmmm acıyor....

Turnaklarını sırtına geçirmiş ilk şiddeti atlatmaya çalışıyırduki kısa sürede gevşemek deliği ile Yağız hafif bir ritimde git gellere başladı.

Çok güzel... Çok güzelsin ohhhh sıcak ve sımsıkı dayanamıyorum yavrum gelicem...

Rıza zevkten sarhoş olmuştu duymuyordu eşini. Çoktan karnına boşalmıştı Yağız da içine.

Tam bittiğini sanıyorken içinden çıkmadan kucağında yüz yüze gelmişti eşi ile.

Minicik bişisin bu günlük ben toplatırım yavrum seni. Şu ımmm tipin güzelliğine bak!

❤️‍🔥 Bitti

Bölüm Sonu...

Yeni bölümde görüşmek üzere

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin