b. 25

1.1K 131 82
                                    


Hiç olur mu öyle şey Dilaver ağam sağolun.

Dilaver: Buyrun az soluklanım sonra bizzat ben eşlik edicem size.

Yağız içine düşen kurtla biraz gerilsede, sevdiğinin gözleri mutlulukla parladığı için sesini çıkartamıyordu.

Yeliz ve Dilaver arasında gözleri çoktan mekik dokumaya başlamıştı bile Yağız ağanın.

_______________________________________

Hep birlikte gezmeye başlamışlardı koskoca mağazada. Mağaza dediysek bildiğin mobilya AVM si gibiydi 6 katlı cam plaza. Bu gezinti Yağızın gergin bakışları altında gerçekleşiyordu tabiki.

Dilaver hiç gülümsemediği kadar gülümsüyordu bugün ve Yağızın daha fazla gözünü ona dikmesine neden oluyordu bu durum.

Aşkım bak bu nasıl?

He.. Güzel güzel.

Rıza onunla değilde Kızkardeşini kollamaya odaklanmış adama sinirlenmiş ve pembe bir mobilyayı göstererek,

Hımm o zaman bu olsun bu çok yakışır oğullarıma!

Sen diyorsan yakışır, o olsun yavrum.

Dilaver: Mavisi yok yalnız Rıza ağam.

Yok zaten pembe olanı alıcaz çok beğendim Yağızda olur dedi.

Yağız o an idrak etmişti. Dinlemediği için oğulları pembe yataklarda yatıcaktı. Cidden beğendimi Rıza diye baktı öfkeli gözlerle karşılaşınca zorlukla yutkundu.

Dilaver ağam!

Dilaver : Buyur Rıza ağam, bir arzun mu var?

Çok acıktık biz bize güzel bir kebap söylesen zahmet olmazsa. Birde az ağanla yalnız bişi konuşucaz siz Yeliz'e odada bekleseniz?

Dilaver: Yemek hemen ağam. Odamda ... Yelizim... Yani Yeliz hanımla tabi tabi ağam. Yani siz rahat olun.

Hasan! Hasan sende git ağanın sevdiği kebaplardan söylendiğinde emin ol.

Git git Hasan abi ağan çok yiyemez daha ağır şeyler yiycek o!

Yavrum niye öyle dedin şimdi?

Personelden bir kız durmadan etraflarında dolaşıyordu. Rıza zaten birde ona sinirlenmişti.

Pardon bakar mısınız?

Personel: Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?

Gitmeye ne dersin? Giderkende gözlerini kocamın üzerinden çekerek yardım etmeye başlamış olursun!

Kadının kızgınlığı öfkeye dönüşmüştü. Hadsizce cevap yetiştirdi.

Personel: Kocanıza güvenmiyorsanız? Suçu bana atmayın!

Yağız tam haddini bildiricekti ki Rızanın şen kahkahası duyudu. Kolunu Yağızın kona taktı.

Bu adam benim! Ben bişeye benim diyorsam yalnız bana aittir. İster dokunurum istersem eve kapatırım. Benim olana kimse gözünü değdiremez! Şimdi kovulmadan kaybol ben gidene kadar çıkartma o kokmuş burnunu hayde!

Kadın topukları kıçına vura vura giderken Yağızın ağzı beş karış açık kalmıştı.

Sen kimsin ve benim miniğime ne yaptın?

Otur oraya zaten delirttin beni! Pembe mi ağam ha pembe odamı alıyoruz oğlanlara?

Yok gülüm sen istedin diye şey ettim.

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin