Bugün olanı anlattı Dilaver, ben ilgilenicem aklın kalmasın.Bir işle kocam ilgilenicek ve benim aklım kalıcak öyle mi? Komikmiş aşkım.
Odamıza çıkalım ben seni güzel güzel yerken tekrar kur bu cümleleri.
Hihihiii olur kurarım ağam.
_______________________________________
Yeliz ve Dilaverden
Yeliz sevinçli haberi aldığından biraz olsun yüzü gülsede konaklarına dönene kadar yine sessizleşmişti.
Dilaver: Canımın içi iyi misin?
Yeliz: Dilaverim...
Dilaver: İyi ol bana yeter güzelim. Açıklama kendini bana. Duyduğun gerçek dahi olmasa berbat bişi. Çözücem güzelim canına okuycam o.. Neyse.
Şöför: Geldik ağam.
Dilaver eşinin elini tutup öptükten sonra inmesine yardım etti. Birlikte konağa girdiklerinde Meliha hanım kapıda karşıladı onları.
Meliha: Kızımmmm... İyisin dimi? Dilaver taşısın kızım seni yorulma.
Yeliz: Yok ana iyiyim telaş etme. Ana duydun dimi o kadın neler ediyor?
Meliha şefkatle sarıldı, eli ile nemlenen gözünün altını okşadı.
Meliha: Ben bir kez günahsız oğluma inanmadım kızım. Bir kez deyip kurtulamam, üç koca yılını kahırla geçirdi oda sende.
Dilaver: Ana unuttum gitti. Üzme kendini artık. Bak çok mutluyum ben Yelizim ve bebeğimle.
Yeliz: Ben inanırım eşime ana taşa etme. Çözücem dediyse çözer.
Meliha: Gelin hele anlatacaklarım var size.
İkiside merakla takip ettiler Melihayı. Salonda Gaffar ve Cafer oturmuş onları bekliyordu.
Gaffar odaya giren çocukları ile gülümsedi. Yağızın ve Rıza'nın bebek haberini de almışlardı.
Gaffar: Hoşgeldiniz, hayırlı olsun Kızım yeni yeğen.
Yeliz gülümseyerek cevaladı teşekkür etti kayınbabasına. Heyecanlı ve gergindi. Meliha hanıma döndü.
Meliha: Kardeşim olucak uğursuzun kızı için köye haber yolladım. Gebe meme değil insan müsvettesi. Bir komşunun bebeğini kucağına alıp fotoğraf yollamış sana.
Dilaver öfke ile kalktı yerinden. Yeliz sevinmişti duyduklarına.
Meliha: Düşük yaparsın diye umut edip işte kötü biri şeytan önünde çeker ilikler, bu öylesi kızım.
Dilaver: Öldürücem ben bunu ana yok! Ya Yelizime bişi olsaydı, yada Allah'ım esirgesin bebeğimize!
Cafer: Abim elini kana bulama. Biz şikayette bulunduk, tutuklandı akşam üzeri.
Gaffar : Yok ölsün derse gelin kızım emretsin yeter.
Yeliz: Asla baba asla! Dilaver sende bak doğmamış bebeğimin Hakko için söz ver bana.
Dilaver önünde diz çöküp öptü avuç içlerini. Merhametliydi sevdiği zaten bilidiği tescilleniyordu.
Dilaver: Daha dönemez Mardin'e söz güzelim. Ölmesin, sürünsün kimsesiz kalsın ona en büyük ceza.
Meliha: Hadi geçip dinlenin, ayy güzel kızım açsın akılda kalmadı hiç.
Yeliz: Gelmeden yedirdi Dilaver bugün bişi yememiştim. Geçip dinleneyim ana ayıp olmazsa.
Gaffar: Geç kızım varsa emrin söyleyin yapsınlar.
Dilaver ve Yeliz el ele odalarına girdiklerinde Yeliz eşine kapıyı kilitle dedi.
Dilaver anlamadı ama ikiletmedi sevdiğini.
Yeliz: Küvette kocam beni biraz sevse demiştimde olmaz mı?
Dilaver: Sana yok dediğim gün olamaz ömrüm. Hemen muahhh dolduruyorum küveti ama ılık malum sıcak su yasak.
Yeliz elini tutup durdurdu onu. Utanıyordu ama canı kocasını çekmişti napsındı.
Yeliz: Gitme madem yatakta sev beni.
❤️🔥Smut
Dilaver Yeliz'in dudaklarını tadını çıkarta çıkarta öpüyordu. Dili ağzının içini keşfetmek için zorluyordu. Üzerindeki elbiseyi na ara açıp omuzlarından düşürdü Anlamamıştı Yeliz.
Gömleğini ve pantolunu bir köşeye fırlatıp hamilelikle irileşen göğüsleri hedef almıştı Dilaver.
Dudaklarını birleştirirken dolgunlukları avuç içlerinde yoğuruyordu.
Dilaver.... Dokun bana lütfen.
Güzelim, ömrüm uzan biraz yorucu kocan seni.
Yatağa çırılçıplak uzanmasını sağlayıp başının altına yastık koymak için eğildiğinde Yeliz kaslı göğsünü yalamıştı. Dilaver bu hareketle daha da yükseldi.
Yeliz kollarından güç alan adamın kaslı göğsünü talan ederken, sertleşmiş erkekliği baksırdan çıkartıp okşamaya başladı.
Canın bu kadar mı beni çekti güzelim?
Napim dokunmadan olmuyor, tadın çok lezzetli. Immmm.... Dilaverrrr.
Dilaver'in eli çoktan ıslanmış kadınlığında geziyordu. Iskaklıkla bir tempo tutturdu eğilip dili ile tadını alarak zevke getirdi eşini.
Dili ile içine girip çıkarken Yeliz zevkten delirmiş, Dilaver'in kafasını dahada bastırıyorduki haykırak boşladı.
Immm çok lezzetlisi ömrüm. Şimdi miniğim sen uyu baba annenle ilgilenicek.
Belirginleşen karnına öpücük kondurup sert erkekliğini içine yolladığında Yeliz artık izlemelerini tutamıyordu.
İçinde hafif bir tempoda gidip gelirken iki eli ile göğüs uçlarını sıkıp dahada çıldırtıyordu eşini.
Çok aşığım sana deliriyorum.
Ahhh bende kocam çok ahhhh... Daha hızlı sev-vi-yo-rummmm.
Seni seviyorum eşliğinde rahatlayan ikili sarılarak uzandılar yataklarına.
❤️🔥 Bitti
Dilaver'in eli Yelizn karnını şefkatle okşarken,
Dilaver: Oğlum uyandırdık mı aslanım benim. Gülüm inşallah bir sonraki kız olur.
Yeliz: Niye öyle dedin hani fark etmezdi.
Dilaver: Etmez tabi oğlumuzdan sonra, senin gibi gözleri gülen bir kız olsa fena mı?
Yeliz aşkla sokuldu göğsüne eşinin. Çok mutlu çok şanslı hissediyordu kendini.
Yeliz: Aşkım tekme tekme attı!
İkili uykuya dalana kadar dokunarak, öperek, koklayarak sevdiler bir birlerini.
Bölüm Sonu...
Dilaver ve Yeliz için bir +18 bölüm istenmişti🤭
Final yakındır yazıcak başka bişi bulamıyorum çünkü🥺🥲
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...