Odaya geçtiklerinde ona kızıp bağıracağını düşündüğü adam dudaklarını kopartırcasına öpüyor ısırıyordu.
Elleri ile çıkık kalçalarını yoğurup kendi kendine konuşuyordu.
Benim... Sadece benim! Kimse bakamaz sana kimse. Yalvarırım söyle Rızam...
Seninim ağam sadece senin....
_______________________________________
❤️🔥Smut
Üstündeki herşeyi adeta yırtarak çıkarttı Yağız. Rıza ürksede eşinin ona zarar vermiyceğinden emindi. Vermezdi değil mi?
İç çamaşırını çıkardıktan sonra oğlanı yatakta sizleri üstüne getirip içindeki tıpacı öfke ile çıkartıp bir kenara fırlattı.
Aniden içini dolduran sertlikle canın yanan Rızanın gözleri doldu. Yağız orda yokmuş gibi kendi ile hesaplaşıyor, sevdiği çocuğun dar duvarlarını aynı sertlikle dolduruyordu.
İçinde sadece ben olabilirim! Söyle yavrum kocan olabilir dimi? kocan!
Rızanın acı ile karışık yaşadığı hazdan beyni bulanmış ağzını kapatan parmaklar, için dolduran Yağızla başka bir alemdeydi.
Çok kısa, sürede Rıza yatağa boşalmıştı bile.
İşte böyle bebeğim. O sanal demir hakiki demir'in verdiği hazzı veremez benim bebeğime. Immmmm...
Peş peşe vuruşlarını daha da sertleştirmişti. Öne savrulan Rızanın kollarından tutarak sabitlemiş gelgitlerini bir an olsun kesmemişti.
Rıza yorgunluk ve kollarına uygulanan baskıdan bayılmak üzereydi ki Yağız kasılarak içine boşaldı.
Tam bitti diye düşünürken aniden ters çevirdi Rıza'yı. Boynunu yalıyor kendi kendine konuşarak bir süre sonra ısırıyor, tekrar yalıyordu.
Bu daha öncekiler gibi değildi. Kötü değildi Yağız sevdiğine kötü niyetle dokunmuyordu. Rızada farkındaydı ama hırsla öpüyor canının yanmasını umursamadan sevişiyordu miniğiyle.
Ahhh yavaş Yağız... Acıdı.
Sertleşen penisini beklemeden içine yolladığında kucağında Rıza ile ayağa kaltığında çaresiz ellerini boynuna doladı. Yağız duymuyordu Rızayı.
İçinde öyle derinlerine vuruyordu ki Rıza çoktan iki kere daha Yağızın karnına boşaldı.
Bu Yağıza deli bir haz veriyordu. Onun bebeği kollarında, kucağında zıplayarak onun oluyor ve deli gibi boşalıyordu.
Dudaklarını dudakları arasına hapsettiğinde kucağında sabitleyip içine köklemeye devam ederken Rıza öyle tiz bir çığlık atmıştıki. Yağızın dudağını kanatmıştı.
Yağız kanı yalayıp kucağında ağlayarak boşalan olandan sonra boşalmıştı içine. Baygın Rızayı yataklarına bıtakmıştı.
❤️🔥Bitti
Yanına uzandığında çarlafta bir kırmızılık görmüş yerinden doğrulduğunda bunun kan olduğunu anlamıştı. Aynı kan penisin de vardı.
O an oğlanın zevkten değil acıdan bayıldığını anlamıştı. Panikle Rızaya seslendi.
Rıza yavrum aç gözlerini özür dilerim fark edemedim affet bebeğim affet! Hasan çabuk doktor çağırın çabuk ol!
.
.
.
Ertesi gün öğleden sonra Rıza gözlerini açtığında poposunda öyle keskin bir acı hissetmişti ki gözyaşlarını tutamamıştı.Dün gece yaşadıklarını tek tek hatırlayınca ağlaması şiddetlenmişti genç adamın.
Güzelim... Uyandın çok şükür. Çok mu acıyor bitanem özür dilerim. Doktor doktor gelip bakıcak.
Rıza konuşamıyordu acıdan. Ama acısı sadece bedeninde değil ruhundaydı. Nare cadısı haklı çıkmıştı. Cicim ayı çabuk bitmiş Yağız hırsala sevişmişti onu hiç umursamadan.
Tıpkı Nerenin dediği gibi hevesini almış bir çocuk yapmak istemişti sevdiği adam. Hakkıydı tabi Rıza şimdi ki!
Ailesi bile sevip istememişken Yağızla yaşadığı düşten yere çakılarak uyanmıştı.
Doktor geldiğinde Bozuk Türkçesi ile ağrı kesici yapmış. Makatında minik bir yırtık oluştuğunu 1 hafta seks yapmamaları konusunda sertçe uyarmıştı. Krem ve ilaçların kullanını tarif etmiş ve hemşirenin kalıcağını belirterek çıkmıştı odadan.
Rızam... Açmısın dün geceden beri yemedin bişi ne istersin hazırlatayım.
Rıza başını iki tane sallamıştı olumsuz anlamda. Yağız kahroluyordu onun bu haline sebep olduğu için.
Güzelim o güzel sesininden mahrum etme ağanı lütfen.
Oğlan ağzını açtığında dün gece inlemekten son turda ağlamaktan kısılan sesine gözlerini doldurdu.
Kısık duyulmıycak sesle konuştu sevdiği adama.
Sıcak bir süt lütfen.
Yağız duyduğu fısıltı ile kendi suratına bir tokat attı. Rıza korku ile sıçradı yerinde.
Allah beni kahretsin ne hale koydum sevdiğimi. Korkma Rıza sana zarar....
Tamamlıyamadı cümlesini... Ne diycekti sana zarar vermem mi? Severken kıskançlıktan gözüm döndü seni bile görmedi gözlerim mi?
Hızla odadan çıktı ve mutfağa eşi için sıcak ballı süt istedi kendinede sert bir Türk kahvesi.
Hasan: Ağam Konaktan haber var biliyorum hiç duymak istemiyceksin ama.
Yağız saçlarını çekiştirip geriye sıvazladı. Eli ile konuş dedi.
Hasan: Rıza ağamın ailesinin evi yanmış. Şükür ölen kalan yok canlarını zor kurtarıp konağa sığınmışlar.
Eeee ev ayarlayın defolup gitsinler.
Hasan: Ağam tüm Mardin duymuş yangını... Hanım ağam mecbur kabul ettiğini bilmenizi istedi. Ortalık yatışana kadar tatili uzatmanızı istedi.
Hay ben böyle işin içine.... Rıza anlamaz zaten kırgın, korkuyor benden. Birde söz verdim onları yanına yanaştırmam diye. Geldimi üst üste geliyor Offf offff.
Hasan: Ne emir buyurursun ağam?
Tatili uzatıcaz mecburen. Rıza beni affetmeden dönemem konağa.
Hasan: Nasıl uygun görürseniz ağam.
Rahat etmiycekler o ev benim Rızamın evi sıkı sıkı tembihle herkesi duydun mu anamada de alışmasınlar rahata!
Kahvesini tek yudumda içip yukarı sevdiğinin yanına koştu. Çoktan uyuyup kalmıştı. İkisini de farklı sebeplerle üzgündü.
Rıza sevilmediğini düşünüyordu, Yağızsa nefret edildiğini....
Bölüm Sonu....
Bu düğüm nasıl çözülür?
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
Chick-LitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...