b. 10

1.8K 144 135
                                    

Öyle filmlerdeki artistler gibi mi esastan mı?

Yağız oğlanı yanakları avuçları içine alıp sıkmak için eğildi yere doğru. Miniği kendine göre çok minikti.

Sıfatını yerim çocuk. Esat tabi ana az ye bişiler uçakta miden bulanır filan haydi sofraya geçelim.

Hanım ana çocuklaşan oğluna şefkatle baktı. Belki oğlunun kalbini yumuşatan sevdası gibi, kızıda sevdaya düşerse yumuşardı ha ne belli!

______________________________________

Arabada heyecanla etrafını seyrederken havaalanına girdiklerinde tuttuğu eli unutup kendi ile birlikte çekmiş cama yapışmıştı.

Bebeğim bırak istersen rahat rahat keşfet etrafı.

Neyi bırakayım Yağızım?

Hala ilk defa gördüğü devasa ışıklar, uçak ve pistin etkisindeydi. Yağızın şen kahkahası ve aniden çekilince huysuzlandı minik oğlan.

Ya aşkım bakıyordum... Aaa elin.

Yüzüne inen sert öpücük darbeleri ile gülüyordu keyifle.

Ya elim bebeğim. Bunlara heyecanlandınsa süprizimden sonra delirirsin güzelim.

Şey kusura bakma ilk defa mahallenin dışında bir yer görüyorum. Ev evimiz hariç tabiki.

Mahçup elleri ile oynayan sevdiğini göğsüne çekti iyice. Saçlarını öptü güven vermek isteyerek.

Rızam, ömrüm niye utanıp sıkılıyorsun yavrum benim. Benim neyim varsa senin artık. Tüm dünyayı ayaklarına sericem.

Sen tüm acılarımın hediyesi misin aşkım? Alkah Rıza bak iyi dayandın şimdi mutlu ol yok yok çok çok çok mutlu olayım diye seni yollamış gibi.

Sevdiğim.... Güzel kalbine ayrı aşığım.

Hasan: Ağam geldik.

Hadi bismillah.

Özel uçağın kapısınsa iki hostes, bir personel ve kaptan hazır şekilde onları bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özel uçağın kapısınsa iki hostes, bir personel ve kaptan hazır şekilde onları bekliyordu.

Yağızım bununla sadece biz mi uçucaz?

Yok güzelim arkadaşlar tarafta 4 korumamız var birde Hasan abin.

Çok büyük bu uçakkkk.

Beğendin mi ondan haber ver?

Ba-yıl-dım bayıldım sevgilim.

Kulağına ilk defa atlayan miniği ile ilk şaşırsada hızlıca belinden tutup oda sarıldı. Yağızın arkası dönüktü hostes lerden biri Rızaya iğrenerek baktı ve yanındaki arkadaşına fısır fısır bişiler söyledi.

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin