b. 39

937 134 51
                                    

Arda: Ağlama canım benim şaka yaptım bende. Bak annende ağlıycak gibi balıyor ordan.

Hoşgeldin bitanem benim. Akıtma şu incilerini kıyamıyorum.

Ufuk: Annem çok özledim seni. Egemen nasıl oldu? Sordu mu beni? Özlemiş mi beni ha annecim?

Arda: Korkma oğlum düştü oğluşumun ateşi. Seni görsün turp gibi olur o. Yolunu gözlüyordu.

Rıza ve Arda kısa bir bakışma yaşadı.

_______________________________________

Öğleden sonra Rıza saatini kontrol etti. Henüz çocuklar okuldan dönmemişti. İçi rahat etmediği için Yunus'u aradı. İlk çalışta açıldı telefon.

Yunus: Buyur Ağam.

Yunus nasılsın? İkizler çıkmadı mı okuldan geciktiniz, aranadınızda merak ettim.

Yunus: Sağlığına duacıyım ağam. Küçük ağalarım şirkete bıraktım.

Aaaa hiç haberim yok. Bişi mi oldu?

Yunus: Yağız ağam çağırdı bilgim yok. Ben orda değilim öğreneyim istersen Hasan abiden?

Yok ben ararım ağanı sağolasın.

Yunus: Ne demek ağam.

Hemen telefonda Yağızın adının üstüne tıkladı. Kısa sürede açıldı telefon.

Güzelim..

Aşkım oğlanlar yanına mı geldi?

Bak bak bende sandım ki yavrum beni özlemiş, hasretime dayanamamış. Meğer hepsi sıpaları içinmiş.

Özledim ağam hep özlüyorum ki seni. Ama merak ettim gelmediler henüz.

Telaşlanma canım benim yanımdalar. Hatta birazdan gelmiş oluruz eve.

Kesin birinize bişi oldu dimi? Yağız iyi mi bebeklerim?

Hahahaha bak anan size bebeğim diyor hala. İyiler gelince görür rahatlarsın ın avluya kapıdayız.

Tamam sevgilim geldim.

Rıza çocuk gibi heyecanlı indi konağın merdivenlerini. Dışardan oğullarının şakalaşma sesleri geliyordu kendilerinden önce.

Rahat bir nefes aldı. Yağız tatlı bir sitemle oğullarını gösterdi eşine.

Al benden daha kıymetli oğlullarınız efendim.

Ama beklemediği bişi olmuş Rıza koşarak beline sarılmıştı. Çünkü hala minicikti Yağızın yanında. Yağız bekletmeden eşini kucağına çekti.

Yavrum niye doldu pınarların? Affet bebeğim şaka yaptım.

Sana bişi oldu sandım ben, korktum. Evlatlarımız tabiki kıymetli ama ilk sen kocam. Bir daha üzme beni öyle diyip.

Saçlarını öpmekle yetindi Yağız mecburen. İkizler Rızayı, gelip yaşıtlarının çok çok üzerindeki bedenleri ile sarıp sarmaladılar.

Yavuz: Beni daha çok sevdiğini biliyorum annişim. Şimdi bu iki koca adam alınmasın aramızdaki bu sevgiye muahhh.

Rüzgar: Evet balım beni sevdiğini duyup ağlamasınlar ayıp şimdi. Muahhh çok çok özledim.

Salın lan koca mı! Yavrum demin ciddiydim dimi ilk ben okeyiz bu konuda.

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin