b. 27

1.1K 133 76
                                    

Yavrum çok çok güzelsin. Şimdi seni rahatlatalım bebeğim.

Ben çoktan boşaldım kocacım. Seni öyle görmek mastürbasyon dan bile güzel çünkü.

Ölürüm çocuk sana. Gel kucağıma temizlenip, dinlenelim yemeğe kadar.

_______________________________________

Yeliz'den

Bu yaşanılanlar gerçek miydi? Duyduklarım, onun ağzından duyduklarım. Seviyordu beni... İstiycekti ha!

Rıza canım Rızam yaptığım tüm çiğliğe, kızkançlığa rağmen kalbi güzel kardeşim. Onun sayesinde kavuşuyordum sevdiğime.

Çok canım yandı, çok acı çektim yalan yok. Hepsi bir hiç uğrunaymış. Dilaveriminde kalbi benim için atıyormuş oysa.

Gelin hanım hayallere dalmanız bittiyse haydi nerdeyse gelirler.

Yeliz: Gerçek gibi gelmiyor Rızam. Rüyaysa diye ödüm kopuyor.

Gerçek gerçek korkma. Abinde tamam dedi. Yeliz peri kızı gibi olmuşsun.

Yeliz uçuş uçuş açık yeşil bir elbise giymişti. Abartı değil ama ona yaraşır bir şıklıktaydı.

Hanım ana çalışanlara talimatlar yağdırıyordu. Ortam gergindi Yağızın bacağını durmadan sallamasından belliydi. Merdivenin başında önce eşini görünce yumuşadı bakışları.

Sonra gelen güzellikle gözleri doldu. Ne ara bu kadar büyümüş, serpilmişti minik kardeşi?

Yeliz: Olmamışmı abim? Gidip değişirim uygun değil dersen eğer.

Yeliz canımın içi, babamın emaneti sen... Sen ne ara bu kadar büyüdün be abim?

Hanım ana gözlerinin yaşını tülbentine silip Rızaya döndü biraz sinirliydi.

Hanım ana: Aşkolsun ama annem, ne işin var ayakta sabahtan beri üzüyorsun beni oğlum. Sayılı gün kalmış şurda ha güzel gözlüm.

Bişi yapmıyorum ki ana oturucam hiç kalkmıycam bak söz.

Yeliz: Yeğenlerim bugün bir süpriz yapmaz dimi Enişte lerin bitanesi.

Rızı kulağını çekip tahtaya vurdu. Oda korkmuştu ta doğarlarsa şimdi diye.

Gülüm korkma vakti saati gelmişse ne yapıcaz. Vermeyiz halalarını olur biter.

Yeliz: Yeğenlerim sağlıkla doğsun da, beni niye vermiyoruz Yağız ağam?

Çünkü ben ağayım ben ne dersem o olur.

Rıza kötü kötü bakıyordu eşine. Yağız gülümseyerek devam etti.

Ve ben Rızam ne derse onu derim. Beycilik kazanıcak kardeşim.

Rıza masaya taşınan tabak tabak ikramlıklara ağzının suyu akarak bakıyordu.

Arzu ablam şu içli köfte ye beni diyor. Tabağa koysan da kırmasam yesem onu.

Arzu ve diğerleri gülüyordu. Yağız saçlarını koklayarak öptü sevdiğinin.

Arzu: Ayran da koyuyorum hemen ağam. Başka bişi çekti mi canın ağam? Söyle yoksada yaparız senden önemli değil.

Yaaa ağlarım ama ben. Yok o yeterli olur ablacım.

Hanım ana: Yeliz kalk şu masanın resmini çek eniştebe göster. Kalkmasın da belki canı bişi ister demez o.

Yeliz hemen denileni yaptı. Rıza minnetle bakıyordu ailesine. Biraz beli ağrıyordu bugün, doğuma 15 gün kalmıştı.

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin