Rızammm açsın zorluyorsun yavrum. Atıcam odaya tüm gün çıkartmıycam.
Yok gece at oda'ya şimdi çok acıktım. Akşamda bişi yememiştim.
Ahh be yavrum kıyamıyorum yoksa çok pis kızıcam.
Dördü birlikte kahvaltıya indiler. Hanım anası ve Yeliz gülen Rıza ile rahat bir soluk aldılar.
_______________________________________
Çiflikte neşesi dahada yerine gelendi Rızanın. Yavuz Dilaver ağanın kucağında, Rüzgar Yağızın kucağında salıncaklarda sallanıyordu bebekleri.
Çok yakıştı abinin kucağına ha Cafer ne dersin?
Cafer: Doğru dersin abi pek yakıştı. İnşallah onlarda yakında kendi bebeklerini severler.
Amin hayırlısı tabi.
Yeliz elinde kahveler geliyordu. Cafer koşup yengesine yardım etti.
Hanım ana: Benim güzel oğlum, seninle konuşmak istediğim bir konu vardı.
Rızanın nefesi daraldı, anasıda farkındaydı bakamıyordu oğlanlara. Canını yakıcak kelam etmezdi de. Yinede içindeki sıkıntıya engel olamadı Rıza.
Hanım ana: Hasan geçen köyden bir yetim olan getirdi sen uygun değilsin emziriyordun bebeleri ses etmedim. Sen gibiymiş bu garibim de çift cinsiyetli.
Rıza şaşırmıştı kendi gibi olana denk gelmemişti hiç.
Hanım ana: Hasan evine aldı şimdilik. Laf olur diye çekiniyor adam eve gitmedi üç gündür. Bir hal çaresi düşünmeli oğlum yazıktır sabiye. İstemediği evliliğe zorlamışlar zor kurtulmuş fukara.
Günah ana yazık, kimsesi yok diye eziyet etmişlerdir çocuğa.
Hanım ana: Çok dövmüşler be oğlum. Ama verdiğim cezalarını tasalanma sen.
Ana sen daha iyisini bilirsin ama. Bizde kalsa ya, bana yardım eder gördün ses etmedin biliyorsun yetemiyorum ikizlere.
Hanım ana: Pekte güzel yetiyorsun o senin kuruntun da, yoruldun güzel gözlüm ondan kıyamıyorum sana. İstermisin yanında onu ne bilim kocan var anladın işte evladım.
Benim ağama itimadım tamdır ana. Müsterih ol sen. Hasan abime söyle getirsin oğlanı da Yağızımada danışsaydık.
Annesi acıktı benim aslanlarım. Geçelim içeri artık üşümeyin sizde hadi yavrum.
Yağızım biz anamla bir bakıcı bulduk izin olursa gelsin mi konağa?
İzne gerek yok siz uygun gördükten sonra da kimdir, kimlerdendir?
Hanım ana : Hasaların köyünden yetim bir oğlan. Çok eziyet görmüş Hasanın kulağına gelince çekip almış oğlanı getirdi bana.
Ne demek oğlan yavrum ne işi var oğlanın etrafında? Gereğini yaptınız diye umuyorum ana!
Yapılmış sevgilim, çocuk benim gibiymiş,bende istedimki ona kol kanat gereyim.
Çift cinsiyetli mi yani? Öyle olur bacın sayılır bir yerde olur tamam. Gelsin akşama tanışalım yerini hazır edin sizde.
Bacın ne aşkım ya! Neyseki niyetin iyi sesimi çıkartmıyorum o yüzden.
Ohh çok şükür. Acıktı çocuklar et versek mi artık?
Yeliz: Delirdin heralde abi! Minicik benim tatlılarım. Daha var ona az sabırlı ol etçil insan.
Ot mu yiyim kızım? Etçilim çok şükür.
.
.
.
Piknik keyifle geçmiş eve dönüşlerdi. Hanım ana oğlana bizim katta köşede bir oda hazırlattı. Yavuzla Rüzgara yakın olsun diye.Konağa döndükleri gibi oğlanın gelmesini söylemişlerdi. Kuşa süre sonra Hasan önde oğlan ardından çekinerek salona geldiler.
Hanım ana: Hoşgeldin oğlum, çekinme sende bizim evlafımızsın artık. Gel öp elimi hele de bakim adın ne senin?
Arda: Arda.. Arda efendim. Teşekkür ederim yardımlarınız için.
Hoşgeldin Arda kardeşim ben Rıza buda eşim Yağız. Bu iki minikte oğlullarımız Yavuz ve Rüzgar.
Ardanın gözleri parladı yer matında oynayan ikizlere koşup sevmeye başladı. Bir an nerde olduğunu bile unutmuştu.
Arda: Çok özür dilerim ağam. Bebeler çok tatlıydı dayanamadım.
Bol bol seversin Arda kardeşim. Hayırlı olsun açmısın?
Arda: Yedimde geldim ağam.
.
.
.Arda konağa huzur getirdi yeniden. Rızaya yoldaş oldu Yeliz evlendikten sonra. Yıllar içerisinde ikizler 2 yaşına girdi. Yaramazlıkları da yaşları ile büyüdü tabi.
Dilleri tam dönmesede bıcır bıcır konuşmaları yokmuydu içleri gidiyordu onlara bakanların.
Arda: Hanginiz döktü unu çabuk deyin hele. Rıza ağam gelirde böyle görürse çok kızar bana.
Rüzgar: Aydam anişim pamuk tızmaz o.
Yavuz: Hı hı hiç tızmaz öpeyim öpey öpeyyy...
Rüzgar: ben annişimi öyzledim sussana.
Yavuz: men daha şok öyzledim.
Yepyeni bir kavganın fitili ateşlenmişti birden. Sen özledin, ben özledim.
Arda: Ama un.... Ağlamayın miniklerim gelicek şimdi anne. Hem oda çok çok özlemiş sizi.
Rüzgar: İtimizide mi öyzlemiş?
Arda: Tabiki ikinize çok özlemiş.
Yavuz ellerini aça bildiği kadar arkaya açıp çokun elle tanımını yapmıştı.
Yavuz: Çocaman mı öyzlemiş?
Bu arada buna takmıştı bitirim ikili. Her yeni öğrendikleri kavramı tekrar tekrar cümle kurarak anlamından emin oluyorlardı.
Mutfak kapısına yaslanmış iki sevimli bebeğinin onun özlemi hakkında yaptıkları küçük konuşmatı dinliyordu.
Evet aşkım çok ama çok çok çok özledim ikinizide hemde.
Rüzgar: Anniş!
Yavuz: Annişim! Biz mun yöktük hey yey mun oldu tızdın mı?
Hımmm un mu oldu heryer? Yaramazmı oldunuz siz bakim?
Rüzgar: Men yayamaz oydum, vavuz uslu anniş.
Yavuz: Hayıy yüzgayda uslu taza oydu.
Yerim sizi ben yerim. Canınız sağolsun ballarım benim.
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...