Rüzgar: Mal şimdi o görüntüler aklıma doldu iğğğ..Ne oldu oğlum içn mi bulandı, hastamısın?
Rüzgar: Yok hasta değilim annem, kıskancım.
Evlendiniz çoluk çocuk var, dalın lan beni artık kıskanç develer.
Yavuz: Ölene kadar o benim anam Yağız ağam!
Şimdi ağana... Yürü gülüm yürü önce güzel bir yemek yiyelim. Sonra tüm gece seveyim seni.
Yağız!
BABA!!!!!!!
_______________________________________
Bağ evinin önüne duran araçtan inmeden Rızanın parmaklarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurulan öyle indi.
Yağız korumaya döndüp evin yakınında kimseyi istemediğini söyledikten sonra Rıza'yı belinden destekleyip içeriye doğru yönlendirdi.
Baş başa mı olucaz Yağızım?
Eğilip boynuna öpücük konduran adam muzipçe cevap verdi.
Niye gülüm, yetemiyormuyum sana taktı ve diblo mu alalım?
Utanmaz çekil istemiyorum seni! Demek senden başka bişi girse içime ses etmiycen?
Yuh şaka yaptım yavrum. Rıza delirtme beni ne demek benden başka!
Yaa güzel değil dimi öyle pis şakalar? Yapma bir daha aşkım.
Aşkım diyen diline kurban olurum. Bir tane daha yapalım mı büyüdü bunlar?
Rıza'nın yüzü düşmüştü. Doktor tehlikeli olur dedi diye yapmamışkardı. Şimdi unutmuş gibi niye soruyordu eşi.
Dökme yüzünü bebeğim. Araştırdım senden benden DNA alıp taşıyıcı anne ile...
Hıçk... Sen ikinci kadın mı istiyorsun yıllar sonra üzerime hıçk... Kuma mı alcan? Ondan mı getirdin beni ha!
Haydaaa şştt tt canını yediğim. Sus, ağlama yavrum. Ölürüm yine de üstüne gül koklamam.
Eeee ne demeye başkası doğuruyor bebeğimizi?
Hay ben ağzımın gevşekliğini! Gülüm torun sevelim biz torun. Unut sonra anlatırım be olduğunu unut onu.
Torun sevelim tabi. Üzme kocanı pis ağa!
Hahahaha yine olduk mu pis ağa? Gel kucağıma aff ettirsin bu pis adam kendini sana.
Dil çıkartıp itiraz bile etmeden çıkıp oturdu ait olduğu yere. Ellerini dolayıp boynuna eşine teslim oldu.
❤️🔥Smut
Çıkart o dilini çabuk!
Çıkan dili resmen havada kapıp emmeye başladığında, Rıza bacağını diğer yana atıp tam penisilin üzerine oturup inledi.
Immm kaçma bebeğim, kaçma daha tüm gece sevicek bu pis adam seni.
Elleri gömleğinin altından çıplak beline doğru yol alırken dudakları çölde susuz kalmış gibi bir birini içiyordu.
Rıza bir yandan öpüşürken, diğer yandan eşinin gömleğini çözüp omuzlaeından aşağıaya yollamış, kaslı omuzları, kolları seviyordu.
Küçük ağzı ile minik öpücükler bahşediyordu her bir kas parçasına.
Bu da benim muah... Hımm buda...
Yavrum altta bişi var çok hareketli çok özlemiş minik ağzının sıcaklığını!
Olur deliğimde senin ağzını özlemiş ağam soyunayımda hasret giderin.
Yağız yaş aldıkça yatakta arsızlaşan minik sevdasına ağzının suyu akarak bakıyordu.
Çokkkk özlemiş bak sızdırıyor damla damla.
İkiside çırılçıplak olsada Rızayı omuzuna ters atıp şaplak ara ara odalarına çıkartıp sırtını yatak başlıpına dayadı.
Şimdi deliği Yağızın ağız hizasında, Rızanın ağzı Sert penisin önündeydi. (69 pozisyonu) 🤭
Rıza iştahla alâ bildiği kadarını aldı ağzına. Yağızsa dili ile azdırdırğı deliği tek parmağı içerde genişletiyor yalıyordu.
Immmm ahhhh.....
Sok yavrum ağzına çabuk!
Yağız delirdim girsen ya içime.
Kucağımda olucaksan neden olmasın?
Utanıyorum öyle biliyorsun.
İşine gelirse minik kaplanım.
Tak o plastiği yoksa tutamıyorsun kendini.
Gel güzelim takalım plastik boku.
Yağız! Çok pis ağzın var!
Dilini sokta temizle güzelim.
Rıza'nın dikkatini dağıtıp içine girmeye başlamıştı bile. Kendinden geçen miniği nin belinden destek oluyordu. Rızanın ilk acıdan, sonra ise zevkten akan göz yaşları Yağıza daha da zevk veriyordu.
Dolgun kalçalarını büyük elleri ile yoğurarak zıplamasına, zıpkadıkça daha da derinledini bulmasına yardım ediyordu.
Yağızzzzz ........
Eşinin adı ile çoktan menilerini Yağızın göbeğine bırakmıştı. Yağız içini dövmeyi bırakmamıştı.
Adım en çok senin dudaklarına yakışıyor. Sen en çok bana yakışıyorsun güzelim.
Sen sende bana aşkım.
Yağız yorulan miniğini yatağa yatırıp içinde gidip gelmeye devam etmiş, boşalmasını geciktire bildiği kadar geciktirmişti.
Seni çok seviyorum miniğim.
Seni çok seviyorum ağam.
❤️🔥Bitti
Tüm gece birbirlerine dokunarak aşlarının yaşlanmadığını hissettirdiler.
Sabah ilk uyanan Rıza olmuştu. Uyuyan yakışıklı adamın yer yer beyazlar çıkmış sakalını sevdi şefkatle.
Güzelim günaydın.
Günaydın ömrüm.
Her gününe bin şükür seninle olduktan sonra.
Kızma bana sevgilim. Tek duam var yaradana, canımı senden önce almasın.
Rıza yavrum o nasıl dua! Ben sensiz... Etme yakma canımı.
Birlikte alsın nefesimizi o vakit. Çünkü senden sonra alacağım nefes yakar kavurur ciğerimi.
Sabah sabah ağlayalım mı istiyorsun gülüm?
Yok aşkım ağlamak yok. Daha tonton yaşlılar olucaz ikimiz seninle.
Olucaz güzelim benim. Yazar mutlu son sever ❤💛💙
Bölüm Sonu....
İstedim ki aşık sevdalılarımıza tutkulu bir son yazayım, öyle vedalaşalım onlarla🥲
Gençlere smut yazamıyacağım bu kitapta böyle daha güzel olduklarına karar verdim.
Sonraki bölüm veda vakti🥺💕
Fina de Görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...