b. 16

1.5K 150 186
                                    

Gün ışıyana kadar birlikte oldular.

❤️‍🔥 Bitti

Ertesi gün Rıza tatlı bir bebek gibi uyurken Yağız üzerini örtüp alt kata indi.

Hasan: Ağam Hanım anne herşey hazır, damadımı alıp gelsin artık dedi.

Güzellll.... Rızamın ayaklarına kapanmadan size kurtuluş yok!

______________________________________

Hasan'a gerekli tüm talimatları verip tekrar odalarına dönmüştü ki. Güzel sevgilisi yatakta değildi. Banyodan öğürme sesleri geliyordu.

Yavrum.... Rızam iyi misin?

Yağız çok kötüyüm. Midem  hiç bişi yok kalmadı hala bulanıyor.

Gel bebeğim yüzünü yıkayalım uzan yatağa.

Hasta mı oldum şimdi ben. Kızmasın dimi bana hastayım diye.

Ağlıyordu Rıza, Yağız ne yapıcağını şaşırmıştı. Aklına doktor geldi Hasan'a seslenip Doktor getirmesini söyledi.

Rızam benim canım, canımdan ötem şimdi sıcak bir çorba yapsınlar içince miden yatışır. Su iç bak limonlu bu.

Yağız... Cevap vermedin bana. Kızdın mı?

Ahhh be yavrum aklım gitti canın yandı hastasın diye. Kendime kızdım havuz mu serindi üşüttün benim yüzümden.

Canım Kocam benim. Yok hiç soğuk değildi. Geçer az uzanıyım ben.

Rıza mutlulukla gülümsüyordu. Yağızın sevgisi ona iyi geliyordu.

Gel kucağımda uyuturum seni.

Tam kucağına çıkıcaktıki başı şiddetle döndü. Yağıza gözleri kayarak bilinci kapanmadan son kez baktı.

Lan.... Rıza! Hasan yetişin bişi oldu çocuğa hastaneye derhal helikopter mi yatmı en hızlısı hangisi lan! Aç yavrum gözünü kurbanın olam aç.

Hızlıca miniğini koca gövdesine yaslayıp kaldırdı. Yat'la geçmek daha hızlı olucaktı. 10 dakika içinde karşı iskelede onları bekleyen ambulansa bindiler.

Tansiyonu düşmüştü damar yolu burada açılıp kan alındı vakit kazanmak için.
.
.
.
Rızam aç artık gülüm gözlerini. Çok korkuyorum canımın içi acı bu meftuna.

Ellerinde hissettiği ıslaklık ve eşinin sesi ile gözlerini açtı Rıza.

Kocam... Nerdeyim?

Ohhh çok şükür be. Hastanede gülüm bayıldın ya. Ayılmadında bir saat tam bir saat oldu.

Özür dilerim korkuttum. Bir yudum su versen.

Al yavrum al ama yavaş yavaş iç miden boş. Ayrıca ne özrü duymamış olayım.

Doktor odaya girdiğinde Yağız Rıza'yı göğsüne yatırmış sarıp sarmalamıştı bile. Adamın tuhaf bakışlarından Yağız öyle korkmuştuki nefesini tuttuğunu bile fark etmemişti.

Elini okşayan minik parmaklarla nefesini verdi.

Doktor: Çift cinsiyetlimisiniz?

Yağız kaşını çatarak cevap verdi. Adam elindeki dosyaya bakıp kapattı aniden.

Doktor: Tebrikler... Eşiniz hamile testler bu yönde. İzninizle ultrason da bebeğin sağlığınada bakalım.

Aşkım kötü bişi mi dedi. Neyim varmış? Yağızım niye ağlıyorsun? Hıçk ölücek miyim?

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin