b. 23❤️‍🔥

1.3K 141 100
                                    

Ahh benim ince fikirli güzelim. Belli mi olur kaderde varsa bak evine döndü dava açtı dedi ağam.

Yeliz: Hiç umudum olmadı benim. Kimseyle evlenmem ben canıma kıyarım yine evlenmem.

Sus kız kimse evlendiremez seni enişte sözü.

Hanım anaları gözlerinin yaşını silerek uzaklaştı salonun kapıdından. Demekki kızının son yıllarda ki değişiminin sebebi o adamdı.

_______________________________________

İşleri yoğun olduğu için Yağız kahvaltı bile etmeden çıkmıştı evden. Sık sık kontrol etmek için arıyor yada mesaj atıyordu sevdiğine.

Rızanında mide bulantısı artmış halsizleşmişti. Yeliz imza atmak için şirkete gidiyordu.

Yeliz: Ya Rızam ben birlikte gider süpriz yaparız abime diyordum.

Yeliz hiç halim yok birgün gideriz kaçmıyor ya şirket.

Hanım ana: Elleme kızım gebedir ikiz zorluyor oğlumu. Deme abine bişi telaş yapıp darlıyor oğlanı.

Deme bak uyuyordu de nolur.

Yeliz: Demem tamam öptüm canlarım sizi görüşürüz.

Yeliz gittikten sonra Rıza mutfağa seslendi ona süt anasınz kahve yapmaları için.

Dinliyorum anam de hele içini şişiren neyse. Bir ayıbım kusurum mu oldu istemeden.

Hanım ana: Benim akıl küpü minik oğlum. Ne yanlışın olacak senin güzel kalbini severim.

Söyle o vakit oğluna anam ne için bu kadar sıkıldı için.

Hanım ana: Yeliz oğlum Yelizime yandım. O gün ben.

Duydun bizi o gün he anam, anladım. Kızdın mı kızma ana çok sevmiş ama hiç yanlışı olmamış ben kefilim annem.

Hanım annesini gözleri doldu oğlanın temiz kalbine, ailesini ailesinden ileri görmesine. Sarılıp öptü oğlanı.

Hanım ana: Bilirim oğul bilirim. Adam evli daha boşanmadı da. Nasıl olucak oluru var mı bu işin?

Rızanın gözleri parlamıştı. Anası karşı değildi o vakit ola bilirdi bu iş.

Hele bir boşansın anam. Sonrası buluruz bir hal çare. Onlarda ister bizimle dünür olmayı da Dilaver ağa ne düşünür onu bilmiyorum.

Hanım ana: Olur dersin ha. Hele bakalım hayırlısı o vakit. Şimdi keyfim yerine geldi çok yaşa oğlum.
.
.
.
Gülüm...

Söyle sevgilim.

O dilini geliyim yiycem. Niye gelmedin sen Yelizle hım?

İşin çoktu ağam, dedim ki ağam beni gönlünce öpüp sevemez gelmiyim şimdi.

Senin çilvene kurban da. İnanayım mı güzelim. Çok halsizdin sabah.

İyiyiz babamız merak etme yarın kontrol var hem. Belki cinsiyetlrri öğreniriz ha aşkım?

İyi olunda siz. Hayırlısı güzelim benim. Gelirken ne getiriyim canın ne çekiyor yavrum.

Hihi seni seçiyor ağam ımmmm gelde yıyım azıcık.

Rızam direk gibi diktin beni çocuk. Toplantı var az sonra kapattı sakinleşeyim.

Hiih etkilendin mi sahi?

Senin varlığın nefesin, sesin yeter gülüm. Çok seviyorum sizi akşama görüşürüz.
.
.
.
Bir kaç gün sonra

❤️‍🔥smut

Yağızzz daha hızlı .... Ahhh....

Yavrum nerdeyse içinden geçicem az sakin!

Kucağında zevkle inip çıkan miniğine içi gidiyor kendini oğulları için dizginliyordu Yağız. Evet oğulları olucaktı son kontrolde göstermişlerdi kendilerini.

Doktora arsız arsız sevilebilir miyiz diye soran miniğine şok olarak baksada sonrasında 8. Aya kadar zorlamadan yapmak koşulu ile izin aldıklarından beri Rızaya bişi olmuştu.

Yoruldum kocam... Sen zıplat!

Emredersiniz ağam, şu göğüslerinde bir tadına doyalım. Bunlar daha şişer mi?

Hormonlardan mı bilinmez sürekli kocasını ister olan oğlana ağadı hiç itiraz etmeden istediğini veriyordu.

Hıhı... Immmm.... Orası çok hassas!

Dudakları ile hafif şiş tepeciklerini ağzının içinde şeker gibi yiyor emiyordu ağası.

Hızını kesmeden sert penisi ile duvarlarını döve döve bebeğini sona ulaştırsada Henüz boşalmamıştı Yağız.

Yoruldunsa çıkayım gülüm.

Sakın! Devam et.

Burnunun ucunu öpüp içine girip çıkmaya devam etti Yağız. Orda olmaktan çok mutluydu.

Gelicem yavrum ımmmm... Çekil ağrımasın karnın.

Doktor içine boşalmamasını öğütlerini için artık içine gelmiyordu Ağası. Rızanın karnına doğru boşalmıştı eşi.

❤️‍🔥Bitti

Bebeğim canınımı yaktım niye düştü yüzün, sarktı dudağın?

Çirkin mi oldum ben kocam?

Ney?

Öyle öyle beğenmiyorsun beni şişko oldum, çirkinim ondan içime bile gelmiyorsun!

Ağlayan bebeği ile kal gelmişti adama.

Benim güzel sevgilim hiç olurmu. Şu dolgun kalçalarına ölüyorum lan ben.

Gerçekten mi?

Gerçekte tabi yavrum benim. Doktır içine gelme dedi diye yoksa ordan çıkasım yok.

Hala aşıksın yani bana canım kocam.

Hep aşık olucam Rızam ömrüm biriciğim. Haydi yıkanalım sen dinlen biraz yarın alış veriş yapıcaz.

Yıkanalım aşkım benim. O dediğim kocaman mağazaya gidicez dimi?

Yavrum niye Rodajların mağaza diye tutturdun! Bizim aşiretinde çok güzel... Tamam benim bebeğim nerden isterse oradan.

Aferin akıllı kocam benim.

Bilerek Oraya gitmek istiyordu. Yeliz ve Dilaveri karşı karşıya getirmeliydi. Dilaver tek celsede boşanmıştı o yellozdan. Bu arada Hanım annesi ile Melike hanımla arayı sıkı tutuyorlardı.

Kendi kendine kıkırdıyan çocuğa şüphe ile baktı Yağız.

Sen bir haltlar karıştırıyorsun da çıkar kokusu. Kızıcağım işe girmezsin dimi güzelim.

Hayırsız hiç bir işe girmem kocacım.

O dilini yerim çocuk uslu dur, uslu.

Ben çok akıllı ve uslu bir ağayım ağam!

Öylesin Rıza ağam su hazır gel bakalım.

Bölüm Sonu...

Yeni bölümde görüşmek üzere👋

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin