Baba: Rıza etme aileni köpek ederler bişi de.
Ailem konuştu zaten! Uygundur pek münasip düşünmüşsün. Bu Nareye güvenmem onun getirdiğini yiyip içmem bilesin ağam.
Hanım ana: Elbette oğlum cesaret dahi edemez de kapındaki kulun neticede doğru dersin. Temizlik yapsın madem.
______________________________________
Rızanın sözde ailesinin tüm itirazları Yağız Ağanın tek bir işaretiyle birlikte sessizlikte kayboldu.
Rıza tüm heyecan ve yolculuğun etkisi ile yeniden kendini en yakın tuvalette kusarken buldu.
Sırtındaki şefkatli ellerin sahibi tabiki Yağızdı. Kapıda Hatun ana ve Yelizde merakla bekliyordu.
İyi olacaksınız bitanem gel yıkayalım ağzını yüzünü ferahla. Seni odamıza götürüp yatırayım.
Yok anamı özledim az salonda otursak.
Kapıdaki ikili ile öylece kalmışlardı. Hatun ana oğlanın alnına düşmüş saçları geriye itti.
Hatun ana: Oturmak olmaz iznim yok. Ayaklarını uzatıp önüne konulan yersen olur ama.
Ana ayıptır öyle olmaz.
Yeliz: Abi doktor ne dedi? Sakıncalı bişi var yemesinde yoksa tarhana yaptırdı annem önden onu isteyelim Rıza'ya.
Yağız şaşkındı kardeşindeki bu değişime. Annesi başk ile anlatacam dedi.
Yok kardeşim şimdilik kabuklu deniz ürünü yemesin dedi o kadar. Çorba içer misin gülüm?
İçerim Ağam.
Hanım anne: Nerde bu yeni hizmetliler? Niye yoklar Arzu!
Arzu: Buyur hanımım.
Hanım ana: Nerde Rızanın köleleri?
Rıza kıkırdamıştı bu hitapla. Yağızda Yeliz'i süzdüğünde onunda Rızaya sevgi ile baktığını gördü.
Arzu: Odalarındalar hanımın istirahat ederler.
Ana niye misafir odası verdin bunlara?
Hanım ana: Çağır derhal gelsinler! Oğlum yanlış anlamayın beni gönülde koymayın. Rızamın ailesidirler, gelince affettim deseydi ben mahçup olurdum. Ondan siz gelene kadar öylesi münasip olur dedim.
Teşekkür ederim annem ama affım yok hakta etmiyorlar.
Hanım ana: Sen nasıl istersen oğul. Hele gelsinler de hah.
Nerdesiniz siz?
Nare: Odamızda dinleniyorduk ağam.
Hanım ana: Arzu senin odanın yanındaki odayı hazırlasın kendilerine bundan sonra yerleri orasıdır.
Ana: Rıza!
Rıza anlık alışkanlıkla yerinden sıçradı korku ile. Yağız öfke ile kadını kolundan tutup kaldırdıp önüne attı.
Rıza değil! Rıza ağam diyceksin! Bir daha eşine o sesini yükseltirsen dilini kopartırım.
Nare: Büyücü or...
Yüzüne yediği okkalı tokatla yeri boyladı.
Yeliz: Hadi cesaretin varsa tamamlansın o kelimeyi! Tamamlaki ölümün elimden olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...