b. 22

1.2K 134 69
                                    

Hasanın getirdiği bilgisayardan tüm rezilliği izlemişlerdi. Meliha hanım yeğenin yüzüne okkalı bir tokat atıp özürler dilemiş tamda Yağızın dediii gibi Rızanın ayaklarına kapanmıştı.

Mesele büyümeden tatlıya bağlanmış Dilara işin sonunda baba ocağının yolu tutmuştu.

O gece Yeliz gözlerini Dilaverden alamamıştı. Allah'tan bunu tek fark eden Rızaydı.

______________________________________

Ertesi gün Rıza hala yorgun hissediyordu kendini.  Yağız sabah bir güzel kremle ayaklarını ovumuş, öpüp sevmişti kocasını.

Hadi bakalım yavrum kalk kahvaltı edelim. Bugün işlerim biraz yoğun güzelim. Mutlaka açarım telefonunu ama açamazsam korkma. Önemli bişi olursa Hasanı arayın.

Kıskanıcağım kimseler olucak mı ağam?

Nasıl yavrum sen beni hep kıskan hep. Ölürüm sana  kimden kıskanıyor beni minik ağam?

Bilmem kimseden kıskanmıyorum, çünkü Yağızım sadece benim kocam dimi?

Benim güzel bebeğimin canını sıkan biri mi oldu? Niye demedin bana gülüm.

Yok yok olanın canına okuyorsun kocam anamla valla öyle içimden geleni sordum. Hem ben hiç dükkanı görmedim ya.

Dükkanım mı?

Evet hergün işe gidiyorsun ya hani. Benimi kandırıyorsun yoksa ağam?

Haaa güzelim bizim koskocaman bir binamız var orası şirket ben 25. Kattayım hergün oraya gidiyorum. Bugün çok yoğun güzelim benim, gönlümce ilgilenemem yarın gel yemeğe çıkartırım güzellerimi.

Rızanın yüzü düşmüş parmakları ile oynuyordu. Yağız kucağına çekip çenesini nazikçe kaldırdı oğlanın.

Güzel gözlüm niye mahsunlaştın? İptal edeyim işleri bugün gel.

Yok sakın, ben çok cahilim sevgilim. Okutmadılar koskoca ağayı dükkana sokucak kadar küçük bir dünyam var benim.

Benim dünyam sensin, karnındaki doğacak bebeklerimiz.

Bıkıcan benden ilerde yanınada yakışmıyorum. Ama çok seviyorum seni kocam canımdan çok.

Rızam güzelim bunlar hep genelikten. Yanıma senden yakışanı anca bebeklerimiz olur ki yine senden sonra.

Gülüşünü esirgeme benden canımın içi. Çok seviyorum seni.

Sımsıkı sarılmışlardı ki kapıları çalınınca Yağız biraz öfkelendi. Kimse bu kata çıksın istemiyordu.

Ne var!

Yeliz: Abim saat kaç oldu telefonlarınızda kapalı Rıza iyi merak ettik aç çocuk. Anam yolladı özür dilerim.

Gel güzelim gel gir. Hizmetliler sandım abim.

Yeliz çekinerek girdi içeri. Rıza ağlamıştı içi gitti kızın. Koşup sarıldı hemen oğlana.

Yeliz: Niye ağladın ki ağrın mı var? Abim mi üzdü üzmez ki o seni.

İyiyim hormonlardan heralde kardeşim. Ayaklarım ağrıyordu ağam krem sürdü geciktik. Dizide telaşa koyduk affet.

Hanım Ana: Aklımı alın alın ki ölsün bu kocamış kadın. Siz inmiyor sunuz  bu kız geri gelmedi dedim oğluşlarım hasta oldu.

Canım anam yok ayaklarıma krem sürdük. Yağızım telefonlar mı bozuldu niye kapandı ki?

Gece çok yorgundun güzelim kapatmıştım sabahta unuttum. Al yavrum aç inelim acıktın.

Hanım ana: Oğluna katmer yaptım sabah sabah soğudu. Neyse yine yaparım.

Ana sen bitanesin bitane.
.
.
.
Yağızı yolcu ettikten sonra Rıza kakaolu cıcak çikolatasını içiyordu Yeliz Latte, Anası Türk kahvesi.

Hanım ana: Az işlerim var siz bakın keyfinize. Oğluşum akşam ne pişirelim?

Ne olsa yerim ana özel bişeye gerek yok.

Yeliz: Tandır istiyordun geçen gün unuttum ben demeyi ana tandır dediydi geçen gün çarşıda abim eve erken gidiyor diye yemedi.

Hanım ana biraz sitemli hem kızına hemde Rızaya kızdı.

Hanım ana: Aşkolsun emi ikinize de. Rızam niye demezsin hergün sormazmıyım anem sana!

Ana o anlıktı unutmuştum. Şimdi bak yine canım çekti. Tandır yapsak ya olmaz mı?

Hanım ana: Evde yetişmez bu saatte. Dur Arzu gel bak hele bana.

Yeliz niye dedinde üzdün anamı?

Yeliz: Ben üzüldüm diye dedim unuttum eniştem affet.

Affet derim ama şartım var.

Yeliz: Hımmm söyle bakalım minik cadı.

Dökül bakalım geçen akşam ki bakışlarının asıl sebebini.

Yeliz kıpkırmızı olmuştu. Etrafına bakıyordu kimse var mı diye.

Yeliz: Kurbanın olayım kimse duymasın çok ayıp. Evli adam göz koydu derler de vallahi öyle değil eniştem.

Tamam denedim kimseye. Dememde kardeşimsin sen anlat bana.

Yeliz: Dilavere 15 yaşımdan beri aşığım. Onun hiç haberi yok yemin olsun. Geçen yıl evlendi o Cadoloz karıyla. Benim hırçınlıklarımda o günlerde başladı sana kadar uzandı.

Niye hiç açılmadın, haber yollamadın. Yeliz sen koskoca Kadim aşiretinin biricik kızısın deli oluyorlar kapımızda.

Yeliz: İşte tamda o sebepten eniştem. Rodaj küçük bir aşiret abim yok deseydi siler geçerdi tüm ailesini. Hem o bana niye baksın.

Ahh benim ince fikirli güzelim. Belli mi olur kaderde varsa bak evine döndü dava açtı dedi ağam.

Yeliz: Hiç umudum olmadı benim. Kimseyle evlenmem ben canıma kıyarım yine evlenmem.

Sus kız kimse evlendiremez seni enişte sözü.

Hanım anaları gözlerinin yaşını silerek uzaklaştı salonun kapıdından. Demekki kızının son yıllarda ki değişiminin sebebi o adamdı.

Bölüm Sonu....

Bakalım bakalım Yeliz'e Dilaveri yapalım❤

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin