Nicolas odwiózł mnie do domu z lotniska. Zatrzymał swój samochód pod moim blokiem.
— Będziesz opowiadać dziewczynom co się wydarzyło na Malediwach? — zapytał Nicolas z uśmiechem na ustach.
— Nie o wszystkim. Niektóre rzeczy zostawię tylko dla nas. Jednak powiem im, że zakład o zwolnienie nie ma sensu.
— Od samego początku nie miał sensu. Nie zamierzam cię zwalniać. — uśmiechnął się. — Idziemy jutro na obecną kolację? Czy wolisz inny dzień?
— Może być jutro. — odrzekłam. — Po co czekać?
— Super, też uważam że nie ma sensu czekać. Zarezerwuję nam stolik.
— Jak zawsze zlecając to swojej asystentce? — zaśmiałam się.
— Nie tym razem moje kochanie.
— Będę się już zbierać bo dziewczyny mają być za niedługo.— odpięłam pas i pochyliłam się aby pocałować Nicolasa w usta. — Widzimy się jutro.
— Jeżeli będziesz miała problem zasnąć to zadzwoń, przyjadę z wielką ochotę. Albo sama możesz do mnie przyjechać.
— Dobrze, zapamiętam.
Pocałowałam Nicka jeszcze raz i wysiadłam z jego auta. Wzięłam swoją walizkę z bagażnika i udałam się do swojego mieszkania.
#
Razem z Alex i Emmą siedziałyśmy u mnie w salonie na kanapie jedząc pizzę, którą dziewczyny przyniosły ze sobą. Popijaliśmy wino, które również przyniosły.
— No to opowiadaj kochana. —odezwała się Alex. — Jak było na Malediwach?
— Zaczęło się od tego, że w samolocie dowiedziałam się, że Nicolas nie lubił zapachu truskawek. Zmieniło mu się gdy wróciliśmy z konferencji. Tak mówili chłopaki. Nicolas na to, że są zdrajcami i poszedł do sypialni.
— Na konferencji używałaś truskawkowych kosmetyków? — zapytała Emma.
— Tak.
— Udało Ci się rozkojarzyć Nicolasa tak jak chcieli chłopaki? — zapytała Alex.
— Owszem. Pamiętacie jak mówiłam, że Nick był pijany i się z nim całowałam?
— Tak. — odrzekły jednocześnie co czasami się im zdarza.
— To teraz przejdę do najważniejszego punktu tego wyjazdu. Który w sumie dużo zmienił. Po tym jak chłopaki wygrali z Nicolasem poszliśmy do klubu. Gdy chłopaki poszli po drinki, ja zostałam z Seth’em. Dowiedziałam się od niego, że Nicolas ma mocną głowę do picia i potrafi udawać pijanego, według Setha na konferencji udawał, że jest pijany. Później dowiedziałam się, że faktycznie tak było bo chciał się ze mną całować. Natomiast gdy wróciliśmy do naszego domku Cole powiedział, że ciągnie nas do siebie. Na noc poszłam do sypialni gdzie był Nick, sama z siebie. Jednak przez słowa Cole’a nie mogłam zasnąć. Myślałam nad nimi. — przyłożyłam kieliszek do ust i upiłam trochę wina aby zwilżyć gardło. — Później Nicolas się przebudził więc powiedziałam mu nad czym myślę bo w sumie pytał o to. On w odpowiedzi się zaśmiał. Zrobiło mi się trochę głupio więc chciałam wrócić do swojej sypialni ale Nicolas mnie powstrzymał. Zapytał czy naprawdę nie widzę tego, że mu się podobam.
— Co ty na to? — zapytała Emma.
— Że za bardzo się różnimy bo on jest bogaty a ja nie. Powiedział, że mu to nie przeszkadza. — wzięłam wdech. — Pamiętacie jak mówiłam, że wybrał pieniądze z konta?
CZYTASZ
Dlaczego on?
RomanceCarly Evans ledwie wiąże koniec z końcem przez sytuację rodziną. pewnego dnia wraz z dwoma przyjaciółkami wygrywa główną wygraną na loterii i chcę odejść z firmy. Czy jej szef jej na to pozwoli?