פרק 53 - 🔞

1.1K 40 0
                                    


הפרק הוא קצת 🔞, ממש בקטנה... כי אני לא עפה על כתיבה כזאת (סליחה)
אז על אחריותכם האישית.
נשיקות וחיבוקים בכל המצב הזה ❤️

-אמה-

הלילה השתרר על הדירה שלנו.
אנחנו שוב בספה, כמו תמיד, צופים בעוד פרק של גוסיפ גירל. אבל הפעם... זה מרגיש שונה.
משהו קרוב יותר, אינטימי יותר, אולי אפילו אגזים ואומר—זוגי יותר.

אני לובשת את אחת הפיג'מות הקצרות שלי, ושון, שהוא בכלל אמור להיות במקלחת עכשיו, נשאב לחלוטין לתוך העלילה.
זה מצחיק אותי. מי היה מאמין? הוא, שהלעג שלו לסדרה לא הפסיק בתחילת הדרך, הפך לאחד המעריצים הכי רציניים. מכור רציני.

״שון,״ אני מנקה את גרוני מעירה אותו מהדרמה. ״אני חושבת שזה הזמן למקלחת ולישון.״ אני מחייכת אליו.

הוא מביט בי בזווית עין, מתנשף קלות, כאילו אני מפריעה לרגע הכי מותח של הפרק. ״את צודקת,״ הוא אומר, מתרומם בכבדות מהספה. ״את יכולה ללכת לישון, אני אשאר פה עוד קצת." הוא מלטף לי את הלחי בעדינות עם אגודלו, המגע שלו כמו גל של חמימות מתוקה.

אני מחייכת אליו, ״תודה לך על האישור שון, אבל אני אחליט בעצמי מה לעשות.״

הוא מרים גבה אחת בשעשוע, חיוך מרחף על פניו, ופתאום העיניים שלו נוצצות, בדרך חדשה ומפתיעה שלא ראיתי בו עד עכשיו.
הוא מתקרב, רוכן אליי, עד שאני מרגישה את הנשימות שלו קרובות מדי לאוזן שלי.
החום שבוקע ממנו שולח זרמים בעמוד השדרה שלי, מעקצץ את העור. ״אני מעדיף את הנשים שלי...ממושמעות יותר.״ הוא לוחש לי בקול נמוך.

מה? הדופק שלי מזנק.
לא ציפיתי לזה.
הקול הנמוך שלו, עם הריח הגברי שלו ונשימותיו החמות, עושות משהו לגוף שלי, משהו חדש שאני לא רגילה אליו.

אני בולעת את גוש הרוק שנתקע לי בגרון. ״תצטרך להתאמץ קצת יותר, כדי לגרום לי לציית לך, שון דנבר.״ אני אוזרת אומץ ומחייכת במקצת.
אני חושבת שמשהו פה מרגש אותי.

הוא מהנהן בקול חלש, ידו החמה נופלות על הירך החשופה שלי, עוברת באיטיות למעלה ולמטה, הלוך ושוב.
המגע שלו גורם לי להתפתל, גורם לאיברי להתרטב.
הוא יודע לגרום לגוף שלי להגיב, הוא מודע להכל.

״אני לא אוהב לבקש פעמיים,״ שפתיו עדיין לא עזבו את האוזן שלי, לוחש לי בעדינות, ״אבל אני יכול גם להתחנן על הברכיים, אם זה מה שאת מעדיפה.״

ועם המילים האלה הוא משאיר אותי.
קפואה על הספה, ונכנס למקלחת.

כל הגוף שלי צועק לו עכשיו, אני עדיין יכולה להרגיש את המגע של היד הגדולה שלו על הירך שלי.
האם זה לגיטימי לפרוץ לו למקלחת ולהתחנן למגע שלו?
מה הוא עשה לי. אני כמו נרקומנית שזקוקה למנה שלו.

מחול ההוקי // הושלםWhere stories live. Discover now