Smutshot 1

87 10 3
                                    

Merhaba!

Ejderha Felixi İstiyor kitabının smutshotlarına başladık 🥵

Toplam 10 bölüm düşündüm. Yani 10 farklı sahne ile ikilinin final sonrası ilişkilerini göndereceğiz ❤️

Oy vermeyi unutmayın!

İyi okumalar

.
.
.

Hyunjinin elleri Felixin belinde gezerken adeta zaman kavramını unutmuştu. Hala kendi odasında olduklarını umursamayacak derecede kendinde değildi. Onun dudaklarını öperken sarhoş olduğunu hissediyor, bir saniye bile vakit kaybetmek istemiyordu.

Felixin şu an kollarında olması şaşırtıcı değildi. Şaşırtıcı olan Felixin bir kaç saat önce "Seni seviyorum." demesiydi. Bunu demekle Felix, Hyunjini dünyanın en mutlu insanı yapmıştı.

Bir birilerinin kıyafetlerini çıkartırken aceleci olmadılar. Keyifle, öpüşmelerine bir saniye bile ara vermeden bunu yaptılar.

Hyunjinin eli Felixin pantolona giderken, kapı arkasında bir ses duydular birden.

İkilinin dudakları ıslak seslerle bir birinden ayrıldı.

Felixin gözlerinde endişe yeşerirken, Hyunjin sakin kaldı. İşaret parmağını dudağında götürüp, "sessiz ol." dedi Felixe. Onu orada bırakıp kapıya doğru gitti.

Dışarıyı kontrol edip kapısını kilitledi.
Felixe Özlem dolu gözlerle bakıp, "Devam edelim. Seni çok özledim." dedi ve ona yaklaştı.

"Bende özledim..." diye güzelinin mırıltıları geldi kulaklarına. Gülümseyip masanın üzerinde ne varsa bir kenara çekti.

Yatağı olan odada değildiler. Masa işlerini görmeliydi.

Felixi altına alıp üzerine abandı. Dili onun dilini bulurken ellerini çıplak bedeninde gezdirdi. Hafif kaslı, zayıf vücudu elleriyle okşadı. Dokunuşlarından çekinmedi. Adeta izini bırakmak istermiş gibi sevdi.

Felix ise onun bu sahiplenici hallerinden fazlasıyla memnundu. Hyunjinin belini sıkması ve aynı zamanda alt dudağını okşaması sonucu, derin bir inleme döküldü dudaklarından.

"Aramızdaki bütün buzlar erisin..." dedi Felix. Bunu demesiyle pantolonun kemerinin bir hışımla çekilmesi bir oldu.

Hyunjin onu öpmeye ara verip kemeri çıkardı ve düymeyi açtı. Fermuarı indirip pantolonu bacaklarından çıkardı.

Üzerinde sadece bir parça olan Felix hiç de utanmış gibi değildi.

Hyunjin onu kaldırıp masaya oturmasını sağladı. Yanağına bir öpücük kondurup bu sefer ellerini baskırın lastiklerine koydu.

"Seni tüm gece seveceğim. Sevmediğim bir parçan bile kalmayacak." diye fısıldadı kulağına. Sonrasında son parçası da onun üzerinden çıkardı.

Tekrardan dudaklarına kapanması için çok zaman geçmesine gerek yoktu. Dolgun dudakları dudaklarının arasına büyük bir zevkle aldı.

Elleri onun kalçalarını sıkı sıkı sarırken çenesini, sonrasında boynuna öpmeye başladı. İlk önce acıtmayan öpücükler şimdi beyaz derisinde kırmızı izler bırakmaya başlamıştı bile.

Felixin elleri Hyunjinin kalın birilerini kavrıyor, ondan destek almak amacıyla sıkıca tutunuyordu. Bacaklarını iki yana açarak ince bacaklarını onun beline sardı.

Bununla birlikte Hyunjinin elleri sadece kalçaları kavramakla kalmadı. Deliği ve deliği etrafı yerleri okşamaya başladı.

Felix uzun zamandır uyarılmıyordu. Onun parmaklarını girişinde hissettiğinde irkildi. Aslında bu hissi özlemişti. Hyunjinin ona bu hissi vermesini özlemişti.

Ejderha Felixi istiyor | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin