part 38

58 4 0
                                    

" කෝම හරි අපේ පොඩි මෑන් පාස් නේද ඉතින් ... "

" ඔයා දන්නවනේ ඒයි කොමත් මම දස්සයි කියලා.."

" ඔව් ඔව්..මම ඕනාවටත් වඩා දන්නවා ඔයාගේ දස්ස කම "

" ඒකනේ "

හවස පහට වගේ අපේ රිසාල්ට් ආවා අනේ..මේ තරූ පාස් උනා ඉතින් ඉහලින් ම ... කාටද ඉතින් මං අහන්නේ ආඩම්බර.. අපේ ගෙදර උදවියටයි..මගේ පාත්තයටයි තමා ඉතින්..

" අඩේ තරූ.....කොහොමෙයි රිසාල්ට් උබේ ?"

ඒ ගමන මොකාද කඩාපත් උනේ කියලා බලද්දි මගේ අතිජාත අපායේ සහයකා ඇවිත්....මාර යකෙක් තමා මූ..පුපේ ජෙට් එකක්වත් ගහන් ඉන්නවද කොයිද මෙච්චර ඉක්මනට ඇවිත් තියෙන්නේ...

" පාස් පාස් සුදාම්මියෝ......උබේ කොහොමද?"

" මාත් පාස් සුදාත්තියෝ "

" අනේ මංදා බං උබලා දෙන්නානම්...සුදාම්මියලු සුදාත්තිලු... අනේ මං දා උබලා "

" අනේ මේ මහීෂ අයියේ...ඒවා අපේ දේවල් ඔයා ඒවා ගැන හොයන්නේ නැතුව ලව් එක විතරක් කරගෙන ඉන්න හරිද..එනවා මෙතන ජාතක හොයන්න "

" අම්මට සිරි යකෝ නිමේෂයගේ කට...ඒක නෙමේ මල්ලි අපේ ශෙනුකයා කතාකරාද?"

" ඒ මිනිහා පොතටම ඇලිලා පොත් කන කාවෙක් වගේ අනේ දැන්නම්....මට බය මොලේ වැඩිවෙලා ඒකා අධිබුද්දික තත්වයකට පත් වෙලා පිස්සු කෙලියිද කියලා.. මොකද ඔය කැම්පස් වල මහාචාර්ය වරුන්ට එහෙම ට්‍රැක්ලූ අනේ "

" උබ ඇයි එහෙම කියන්නේ ...."

" නෑ අනේ අහන්නකෝ සුදාත්තියෝ..මං දැක්කා වීඩියෝ එකක් හරිද..ඒකේ කිව්වා දැන් මහාචාර්ය වරු මොකක්ද පරීක්ෂණයක් කරනවලු මිනිස්සුන්ගේ උණ්ඩුකපුච්චියට හරක්ගේ අශ්වයන්ගේ වගේ තණකොල කන උන්ගේ උණ්ඩුකපුච්චි වල ඉන්න ක්ෂුද්‍ර ජීවීන්ව දාලා බලන....එතකොට මිනිස්සුන්ටත් පුලුවන්ලු කිසිම අවුලක් නැතුව ත්ණකොල කන්න....ඊයා නේත අනෙ... මට බය අපිටත් මොක්කුදෝ හරක් වගේ තණකොල උල උල ඉන්න වෙයිද කියලා.."

ශෙනුක මහ පගයට නම් කෝමත් පිස්සුනේ..ආයේ හැදෙන්න දෙයක් නෑ.... මේ වෙද්දි ශෙනුක අයියා නම් කොරියන් කැම්පස් එකකට ගිහින් හිටියේ...මගේ මාත්තයා තමා මම එනකන් ම හිටියේ .. නිමේෂයත් යයි ඉතින් කොරියන් රිසාල්ට් හොඳයිනේ...මරු හැබැයි..අපේ මෝඩ සෙට් එක හැමදාටම එකටම ඉඳීවි.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🌼..ප්‍රාර්ථනා නිමා නොවේ..🌼Where stories live. Discover now