Kenza: 3 dagen later
We zijn terug van werk.. we lopen een restaurant in. Ik Adil en Yassir en Rasmina.
'Wat wil je bestellen' vraagt adil na dat ik lang naar de menu keek. Iedereen had al besteld maar ik kon maar niet kiezen.
'Glas water met aspirientjes' zei ik. 'Je maakt een grap toch' zei Yassir. 'Nee ben zo misselijk' zei ik. 'Misschien omdat je in de pauze 3 ijsjes op had' zei Rasmina.
'Oké ik bestel wel water met koolzuur helpt tegen misselijkheid' zei Adil en riep de ober. Hij sprak Arabisch tegen hem.
Ik Yassir en Rasmina kunnen Arabisch spreken alleen de Arabisch hier in Dubai is gewoon anders. We verstaan het wel maar we kunnen het niet spreken want de zinsbouw is anders en veel woorden zijn moeilijk.
'Waar zit je met je hoofd' vraagt adil. 'Nergens vandaag op werk liep alles goed' zei ik en speelde met wat rietjes die op tafel lagen.
'Goed je bent goed bezig' zei Adil. 'En jij' vroeg Adil aan Rasmina. 'Gaat goed hoor' loog Rasmina. De helft van der tijd zit ze in mijn kantoor te spelen.
'Mmmhhh' zei Adil en keek effe op zijn telefoon. Ik keek Yassir aan die bezig was op zijn telefoon. Zijn ogen gingen heen en weer volgens mij was hij aan het lezen. Die groene ogen van hem zijn prachtig. Nu we in Dubai zijn heeft hij een kleurtje gekregen die zijn ogen laten uitsteken. Zijn bruin golvend haar heeft die vandaag niet strak gezet. Ze lopen los wat zijn uiterlijk nog aantrekkelijker maakte.
Ik krijg een stomp op mijn achter hoofd. 'Auw!' Ik keek Rasmina boos aan. 'Wat je kwijlt' zei ze zonder schaamte. Ik denk dat ik roder dan rood werd.
Ik voelde door alle mix emoties mijn maag rollen. 'Ben zo terug' zei ik en liep van tafel.
Ik rende bijna naar de wc waar ik alle 3 de ijsjes weer terug stuurde via hun ingang.
'Kenza gaat het' vroeg Yassir. Hij komt achter me staan en houd mijn haar vast. 'Laat het eruit komen' fluistert hij en wrijft over mijn schouder.
Wanneer ik klaar ben sta ik op en spoel de wc door. Ik heb door het overgeven een duizelig gevoel. 'Sorry' piep ik zacht.
'Geen probleem kom spoel je mond' zei hij.
Ik bukte en spoelde mijn mond twee keer. 'Je had die ijs niet moeten eten' lachte hij. 'Ja zeker'
—-
Thuis nou hotel lag ik in bed. Rasmina lag naast me te snurken het is al 2:00. Maar ik zit ergens mee. De misselijkheid.. de craving van zoettigheid
BEN IK ZWANGER !!!!
ik zoek alle symptomen en zoek of ik zwanger kan worden alsnog ben de plan b
Maar ja er is een kans en mensen zijn zwanger geworden ondanks de plan b
Oké morgen een zwangerschapstest en dan kan ik beginnen met stressen. Ik heb imrane deze dagen niet eens gezien. Morgen op werk hebben we een meeting met alle investeerders..
Oke geen reden voor paniek. Ik zoek het morgen wel uit.
—-
Ik loop de gebouw in alsof ik een spion ben. Ben in mijn pauze snel langs de apotheek gerend en heb een zwangerschap test gehaald met de pinpas van Adil. Dus dit kan alle kanten op gaan.
Ik loop zo sluw mogelijk naar de liften. Terwijl ik in de lift ben knijp ik de zak zo dicht mogelijk zodat het goed onmogelijk is om erin te kijken.
Ik ren snel de lift uit als we aankomen op de 32 verdieping en loop mijn kantoor in. Waar ik de schrik van mijn leven krijg.
Imrane en Yassir staan midden in mijn kantoor. Ik keek effe naar buiten en ja hoor ben bij de juiste kantoor. 'Wat doen jullie hier' vraag ik verward.
'Ik kwam hier voor de meeting maar was te vroeg dus wou wat met je bespreken over je weet wel wat' zei Imrane en keek Yassir boos aan.
Yassir keek hem terug boos aan en ze hadden een kleine staar wedstrijd. 'Maar toen ik aankwam zag ik hem in je kantoor' legde imrane uit. 'Ik wou eten halen voor onze pauze maar je was al weg' zei Yassir.
'Oké het komt allemaal nu niet zo goed uit.. ik moet veel doen' zei ik en hield de zakje nog steviger vast.
'Ben je naar de apotheek gegaan' vraagt Yassir. 'Ja' zei ik en bedacht snel een smoes. 'Hoestdrank' zei ik en ging net kuchen waardoor beide mannen me aan keken met een blik van we weten dat je liegt.
'Oh welke soort hoestdrank' zei Yassir en deed een stap naar voren. Waardoor ik gelijk een stap naar achter zette. 'Wat zit er in die zak' vroeg hij weer. 'Yassir Komop gaat je niks aan' zei ik en ontweek hem. Maar hij ging door.
'Bro ze wilt duidelijk dat je der met rust laat' zei Imrane tegen Yassir. 'Ik ben je bro niet okey! En wat doe je hier nog' zei Yassir.
'Wat doe jij hier nog' zei imrane en die jongens gingen vlak voor elkaar staan. 'Ik zweer het gaat beter voor je ga je een stap achter uit voor ik je een klap geef die niks laat herinneren' zei Yassir dreigend. 'Mmm geef het? Grote jongen met veel praatjes' zei imrane
Gaan ze nou vechten? In mijn kantoor?!
Voor Yassir kon handelen laat ik alles los en spring ik tussen hun. 'Genoeg jongens' roep ik en haal ze uit elkaar. Ze nemen beide een stap achteruit zonder hun blikken te verwijderen.
Yassir knielt op de grond. Ik volg zijn blik en mijn hart stopt met kloppen. 'Waarom heb je een zwangerschap test gehaald' vroeg Yassir en hield de zwangerschapstest die uit de tas viel in de lucht.
Oké adem.. waar is mijn adem ?!
Imrane keek me geschrokken aan. 'Je kan niet zwanger zijn.. je hebt de plan b gehad' zei imrane geschrokken.
Yassir keek van hem naar mij en dan weer terug van hem naar mij.
Weetje adem blijf maar weg.. ik wil dood?!
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...