Kenza :
Ik knuffel mijn moeder strak. 'Bel me elke dag!' Zei ze nog toen ze me los liet met moeite. 'Ik ga jullie missen' zei ik en wou eigenlijk huilen. Mijn vader lacht en zegt dat er niks te missen is.
Samen met adil loop ik naar de douanen. Net wanneer ik mijn paspoort wil overhandigen hoor ik 'KENZAAA NIET WEGGAAN' rasmina gillen. Iedereen kijkt naar der terwijl ze in haar trainingspak aan het schreeuwen en springen is.
Ik wurm me samen met adil door de groepje mensen heen. 'Rasmina ?' Vraag ik en kijk naar der ik merk nu pas op dat yassir achter der staat. 'Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me zo zo zo zo zo erg ik heb dit nooit gewild je bent mijn alles en je weet dat ik je nooit zomaar pijn zou doen' smeekte ze bijna en pakte mijn beide handen vast met die van haar.
Ik kon niet boos op der blijven. Ze is mijn vriendin en ik neem het haar niet kwalijk ze was verdrietig en ze was der net pas achter gekomen dat haar vader vreselijke dingen heeft gedaan. Ik geef imrane de schuld hiervoor. Hij nam misbruik van der terwijl hij zag dat ze emotioneel niet in staat was. Ik had hem 5 minuten een nieuwe kans gegeven en het eerste wat hij doet in die 5 min is mijn vriendin tongen. Ik heb genoeg van hem en ik hoop hem nooit meer tegen te komen.
Ik kon nu eindelijk haar gezicht beter zien. Der liepen tranen over der wangen heen. 'Ik vergeef je ik weet dat je gekwetst en zwak was en dat het niet je intenties waren' zucht ik en haal mijn rechter hand uit der stevige greep en veeg der tranen weg. Ze kijkt me hoopvol aan.
'Alleen ik ben toe aan een nieuwe start..'
POV rasmina
Mijn hart brak wanneer ze dat zei. Ik hield mijn adem is en probeerde niet in elkaar te zakken.
Kenza is mijn alles op dit moment. Thuis is het soort van akward. Mijn vader is boos omdat ik hem niet wil aankijken en ik telkens schrik als ik hem zie of als hij mij aanraakt. Mijn moeder is een emotionele wrak. De video heeft sommige herinneringen oké gebracht die ze blijkbaar had verstopt in der achter hoofd.
Ik kan niet zonder Kenza hier door heen ik heb der nodig...
'Dan... DAN ga ik mee' roep ik uit. Kenza kijkt verbaast en schud dan haar hoofd. 'Nee nee nee je hoort hier je gaat naar school en je familie is hier. Hier is je leven. Ik ga niet van je vragen om dat op te geven' zei ze en keek naar yassir.
Yassir stapte naar voren. 'We gaan allebei mee. Rasmina kan daar studeren in Dubai hebben ze goeie scholen en ik kan daar ook beter een oogje op haar houden hier in Nederland zie ik haar nauwelijks' zei yassir.
Gelijk knikte ik. 'Kom we gaan een ticket kopen' zei ik en sleurde yassir mee naar de balie.
POV Kenza :
We wachten met z'n vieren voor de vliegtuig. Ik leun op de schouder van Adil. 'Hoe is Dubai' vraag ik opeens. 'Mooi ik heb al een aantal hotels en we verblijven in mijn 5 sterren der zijn alleen Celebes en hele hele belangrijke zaken mannen daar. Zo maak ik mijn connecties. Doordat ze in mijn hotel verblijven heb ik veel macht en veel deals kunnen sluiten' zei Adil trots.
'Interessante aanpak' zei yassir bewonderend. 'Misschien moeten wij ook eens bij kletsen. Mijn vader rayan heeft ook een bedrijf..' en de rest hoorde ik niet eens omdat ik naar rasmina keek.
'Het spijt mij ook, ik had niet boos op je moeten worden in deze moeilijke tijd' zei ik tegen der.
We gingen apart zitten en spraken over de afgelopen dagen. Ze vertelde me dat ze thuis niet meer als thuis voelde. Misschien word dit een verse start vóór ons beiden....
Stem en reageer
Welcome back people
Ik dacht dat ik Wattpad achter me heb gelaten waar ik zat fout. Na een jaar een nieuwe deel ik hoop dat jullie ervan hebben genoten.
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...