Kenza:
Vol schrik kijk ik in de spiegel. OMG !
Ik draai me om en bestudeer de jurk die ik aan heb gepast. Hij is zo strak en ik voel mijn kont uitsteken. Oh nee dit word het sws niet.
'Kenza ? Ben je al klaar' vroeg Imrane. 'Euhh bijna 1 momentje' zei ik stotterend. Oeff....
Waar ben ik mee bezig. Ik ken Imrane niet eens zo goed en waarom doe ik dit eigenlijk ik moet leren voor mijn toetsen en alles en ik zit nu net als een goldigger jurken te passen.
Ik loop de kleedkamer uit. Hij kijkt vol verbazing naar mijn jurk. 'Imrane? Is dit wel een goed idee dat gala en ding' vroeg ik. Hij knikte per direct. 'Ja alleen die jurk is een beetje té Strak zou je aub een ander willen kiezen' vroeg ik ongemakkelijk en deed zijn arm achter zijn hoofd.
'Met plezier ik heb het gevoel dat mijn organen verpletterd worden' hij lacht en gaat zitten. Ik kijk door de rekjes naar een mooie jurk. Ik zag een rode jurk. Hij was prachtig. 'Deze is leuk' zei ik en trok hem uit het rekje om het aan Imrane te laten zien.
'Ja leuk' zei hij. 'Ik ga hem passen' ik wou maar de kleedkamer lopen maar zag opeens het prijskaartje. 'Zo leuk is ook weer niet' denk ik. En leg hem terug. 'Nee nee hij is echt leuk pas m gwn' zei de assistenten die ook bij ons stond.
Imrane knikte. Ik schudde me hoofd. 'Ik vind het niet zo mooi' zei ik en keek door. Na een tijdje vond ik een blauwe. Hij koste maar 20 euro. Veeeeell beter dan 199 euro jurk.
'Deze is leuk' zei ik. Ze knikte maar wat en deden alsof ze het mooi vonden. Je kon de teleurstelling zien.
'Ik ga effe betalen wacht in de auto' zei Imrane. Ik knikte maar ongemakkelijk en liep naar de auto.
Ik opende de deur van de auto. Had ik maar zo'n vette auto. Maar ik kan niet eens mijn rijbewijs betalen. Ik kijk rond en vond een foto van zijn gezin. Ik keek naar de dames op de foto. Ik pakte het op
Ze waren allemaal zo mooi en knap. Als ik er maar zo uit zag. Hij heeft zeker zijn schoonheid van zijn moeder. Zijn dit zijn zussen of nichten. En wie zijn die 2 mannen.
Terwijl ik gefocust de foto bestudeer had ik hotspot dat Imrane binnen kwam. 'interessant' vroeg hij lachend. Ik keek schamend op en legde het snel op de plek waar ik het had gepakt.
'Leuke familie' zei ik omdat ik niks kon verzinnen. Hij knikt trots en pakt de foto weer op. 'Dit is mijn tante Ahlam en dit is mijn stiefvader' legde hij uit. 'En hij?'
'Dat is Naoufal de soort van ex man van mijn tante Ahlam en ze hebben samen een dochter Soraya ' zei hij en wees ze allemaal aan. 'Mashallah mooie familie' 'dankjwel'
'En dit is mijn tante khoula zo single as fuck en ze is gwn plakband ze laat gwn niet los' zei hij lachend. 'Had ik maar zo'n familie' hij keek me aan en lachte.
'Haha wees blij met wat je hebt' ik knik. 'Ben ik ook' loog ik. En keek voor me.
Aangekomen bij mijn flat keek hij rond. Ik schaamde me dood dit is zo een ghetto wijk ik schaam me ervoor. 'Hier je jurk en ik haal je 5 uur op morgen' ik knik blij en pak de grote doos op.
'Euhh...dankjwel voor alles' zei ik ongemakkelijk. 'Jij bedankt' zei hij. Hij zwaaide nog naar me en reed weg.
Omgg.....wat the hel is er allemaal gebeurd vandaag!
Stem en reageer 🐈
Ik heb gezien dat ik weinig volgers heb 🥺
Willen jullie please please please PLEASE mij volgen. Aub neem aub de moeite !
Ik volg terug !
JE LEEST
Diamant💎
RomansaDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...