Deel 22

270 26 9
                                    

'Kenza hoe kom je hieraan' vroeg hij boos en verborg alles snel.

'Ziad nu moet je eerlijk tegen mij zijn !' Zei ik boos

Hij stond boos op en kwam mijn kant op. 'Wil je dat ik eerlijk tegen je ben? Oké hier is de waarheid. Kenza - ga - weg! Er was een reden dat je vader zei dat je hier niet mag werken en dit is het we zijn allemaal criminelen. Niet alles is wat het lijkt !' Zei hij waarschuwend. 'Ga weg voordat het te laat is en je elke dag spijt hebt dat je ooooit hieraan mee wou doen. Kenza ga GO' zei hij en meteen pak ik mijn spullen en ren de deur uit.

Hij heeft gelijk. Ik moet hier weg. Ik ga ontslag nemen voordat het te laat is. Ik wil hier niks mee te maken hebben.

Ik loop naar de trein halte en ga zitten. Ik pak mijn laptop der bij en begin met mijn ontslag brief te schrijven. Ik schrijf dat ik nu op iets anders wil focussen.

Na een ontslag mail te hebben verstuurd zoek ik meteen naar een nieuwe stage plek. Er is veel keus.

Oh wacht !!

De vader van Rasmina heeft een bedrijf. Ik kan aan hem vragen of ik daar mag werken. Hij zou het zeker leuk vinden.

Rasmina's familie is gwn mijn familie. We zijn heel close. En der ouders houden gwn van mij. Alleen mijn vader mag Rasmina niet. Hij vind der te rijk. En is bang dat ik jaloers ben. Maar ik gun Rasmina alles en zij gunt mij alles.

Aangekomen loop ik naar Rasmina's huis. Ze appt me en zegt dat ze groot nieuws heeft. Ik zeg dat ik er meteen aan kom.

Ik kijk door mijn contacten lijst en mijn moeder valt me op. Moet ik der bellen en zeggen dat het me spijt. Het spijt me ook. Ik had nooit zo tegen der mogen praten maar ze maakt me soms gwn zooo boos. Is zo vervelend. Maar alle moeders zijn zo en kijk hoe Rasmina met der moeder om gaat.

Ik wou dat ik ook zo'n band had met mijn moeder.

Ik bel aan en Yassir doet open. Verbaast kijk ik op. 'Hay?! Yassir' zei ik blij. 'Kenza wat een verrassing' hij gaf me een knuffel. 'Hoe gaat het' vroeg hij terwijl hij me binnen liet.

'Goed , goed met jij' 'top, vooral na dat ik jou heb gezien' zei hij en porde me.

Yassir is de adoptie broer van Rasmina. Hij is geadopteerd na dat hij zijn moeder kwijtraakte allah rahma. En hij is zoooo knap 👀

(Yassir is de kind van latifa in 'Rayan en Yasmin' en hij leeft bij zijn oudere broers en zussen alleen is hij heel close met Rayan en Yasmin dus komt hij heel vaak langs of blijft hij als hij ruzie met ze heeft)

Ik loop de woonkamer binnen en iedereen was er en met iedereen bedoel ik de ooms en tantes van Rasmina. En der oma van der vader kant.

'Salam alikom' zei ik en groete iedereen uitbundig. Ik ging zitten naast Rasmina. 'Je had me niet verteld dat Yassir der is' fluister ik in der oor. 'Oh.. hij is overal en nergens ik wist niet eens dat hij er was' lachte ze sneaky. Ik rolde met mijn ogen. 'Gaat niet gebeuren'

'Wat gaat niet gebeuren' vroeg Jaouad die naast ons ging zitten. 'Gaat jou helemaal niks aan' zei Rasmina tegen der oom. 'Ik wil ook rodelen , en mijn haar en nagels doen' zei hij met een hoge stem en knipperde overdreven met zijn ogen. 'Doe normaal gedraag je naar je leeftijd' zei Rasmina geschaamd.

Hij keek der verdrietig aan. 'RAYAN! Rasmina is weer gemeen tegen mij!' Zei hij als een kind van 2.

Ik lachte dood..

'Zie je kenza heeft gevoel voor humor' zei Jaouad. 'Ja toch' zei ik en gaf hem een boks. Rasmina keek me aan met zo'n blik van 'meen je niet'

'Kenza jij bent me nieuwe bestieee we gaam haren vlechten en rodelen en hoe noem je die ene ding ookal weer' vroeg hij. 'Welke ding' vroeg Rasmina.

'Je weet wel waardoor je je haar zacht maakt en als het aan raakt krijg je veeel pijn'  legde hij uit.

'Een stijltang?' Rade ik.

'Ja dat' zei hij en klapte in zijn handen. Rasmina raakte geïrriteerd. 'INSAFFF HAAL JE MAN OP' schreeuwde ze.

Insaf pakte Jaouad en bracht hem naar de tuin. 'Eindlijk hij gaf me hoofdpijn' zei Rasmina en masseerde haar hoofd. Ik moest echt dood lachen.

'Zo wat is er grappig' zei Yassir en ging zitten. 'Niks alleen Jaouad en zijn trekjes' zei ik. Hij knikte en lachte. 'Hij is niet honderd'

'E niet zo praten over mijn oom' zei Rasmina. 'Yek.. ik ken hem langer dan jou e aap' zei hij. 'Wie noem Jij aap e varken' 'dikzak' 'lelijkerd' 'nijlpaard' 'gorilla' 'vleermuis' 'tv'

'Saff stop' zei ik. Yassir lachte en knuffelde zijn zusje.

Ik keek naar ze. 'Had ik maar een broer' zei ik zacht.

Het was alsof ze een wens maakte....

Word vervolgd...

Stem en reageer 👨‍👩‍👦‍👦

Moet kenza het goed maken met der moeder.

Hebben jullie het ook gemerkt..

Volgende deel over Imrane en de deel daarom het vervolg.

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu