Kenza:
ik maakte mijn huiswerk op mijn werk had een uurtje pauze en die gebruikte ik ook. Ik heb het zo druk deze dagen.
School , stage , werkkk. En alles geheim houden voor mijn ouders.
(Haar ouders willen dat ze rechten gaat studeren maar ze doet dat niet en wilt werken bij het familie bedrijf)
Ik ga morgen met mijn stage beginnen. Bij het bedrijf van mijn ooms. Achmed komt binnen en kijkt me raar aan. 'Wdj' vraagt hij en komt naast me zitten. Achmed is een collega van mij. Ik werk bij de appie kassa. Bijbaantje.
'Huiswerk' zucht ik. 'Laat is zien' zei hij en schoof de papier naar zich toe. 'Wajow!! Wat voor taal is dit' zei hij. Ik moest lachen. 'Nederlands gekkerd' zei ik en ging veder. Hij knikte en staarde me aan.
'Is er iets' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Heb je een vriend als in een relatie' vroeg hij. Ik zag deze vraag echt niet aankomen. Maar ik weet hoe deze gesprekken gaan en ik heb geen zin in dit.
'Nee ben single' 'kom je dan een keertje uiteten als een date' (en dan word het akward als fuck en moet je dit zeggen 'nee geen interesse'
Hij keek me afwachtend aan. 'Ja' zei ik droog en ging veder. 'Vindt je hem leuk als in verliefd' 'ik denk dat de hele relatie daar op gebaseerd is dus als in ja ' zei ik met overdreven als in ja.
Hij knikte en liep weg. Ik zuchtte en ronde het snel af en ging mijn laatste uurtjes afmaken.
Imrane:
Mijn moeder wou graag naar de AH dus ze dwong me om mee te gaan. 'Wil je een croissant' vroeg mijn moeder bij de brood afdeling. 'Nee heb net te veel gegeten' zei ik en legde effe mijn hand op mijn buik. Ze knikten en legde een paar in de mand voor der zelf. Bij de kassa zag ik kenza achter de kassa 6.
Natuurlijk moest mijn moeder der boodschappen op haar band zetten. Ze keek me aan en glimlachte. Ik wou niet dat mijn moeder alles ongemakkelijk maakte dus keek der emotieloos aan. Ze schrok een beetje en ging veder met der werk. Ze rekende af en zei "4 euro 50 alstu" mijn moeder betaalde en we gingen weg. Ik ben veel langer dan mijn moeder dus ik deed mijn hand over der schouders.
kenza:
Ik zit achter de kassa en het valt me iemand opeens op. Imrane! ik weet niet waarom maar ik werd zo blij toen ik hem zag. Hij keek me aan en we hadden oog contact. Ik glimlachte en hij keek me opeens anders aan. emotieloos. Ik voelde me opeens zo afgewezen.
Er was een mooie dame met hem. Toen ze weg liepen deed hij nog zijn armen om haar heen. Wat een flikker zeg. Het is niet dat we iets hadden maar als hij een ander heeft kent hij me niet.
Mijn hele dag was verpest door dit. Ik liep naar huis. Ookal is het september het is zo koud buiten. Ik had nog mijn sandalen aan. Mijn tenen waren gwn bijna blauw. Ik belde mijn vader hij heeft een auto. Hij nam niet op
IK zuchtte ik haat mijn leven. Er reed een auto langs. Een witte BMW Het toeterde enzo ik gaf het geen aandacht. Toen ik goed keek zag ik dat het Zaid mijn neef. Ik glimlachte en liep op de BMW af. Ik opende de portier en stapte in, "hey kenza hoe gaat het' zei hij iets te vrolijk. 'zijn gangetje wat doe jij hier helemaal in amsterdam' vroeg ik omdat hij in Den haag woonde de familie bedrijf is ook helemaal daar. Mijn vader is expres ver weg gaan wonen. "was bij een vriend zal ik je naar huis brengen' "ja graag' antwoorde ik,
Zaid glimlachte en reed de straat uit. Ik wist als ik thuis aankwam dat ik weer helemaal niks ga doen. Ik heb geen broertjes of zusjes. Het is daarom ook super saai thuis. Ik appte Rasmina dat ze langs kon komen.
Het voordeel van enigskind zijn is dat je je eigenkamer had. Mijn huis is best klein. 2 slaapkamers 1 keuken 1 badkamer waar ook de wc in zit en de woonkamer is in de gang dus tja.
"waar denk je aan' vroeg zaid aan me. "nergens alleen als ik later een huis ga kopen moet het echt uitgebreid zijn' zei ik. "wil een villa' lachte hij. 'nee niet eens gwn een enigszins huis je weet wel die huisjes helemaal voor jezelf' "ja die zijn perfect" droomde hij mee.
We waren aangekomen en ik stapte af. "dankjwel voor het brengen' zei ik "graag gedaan doe alles voor dit prinsesje" zei hij en aaide mijn wang. Ik voelde mijn wangen rood worden. omgg
Ik zwaaide en liep naar binnen. Ik zag dat rasmina's auto voor de flat geparkeerd was. Die is snel. Ik liep de trappen op 4 hoop a sahbi. Ik belde aan en mijn moeder deed open. 'heey hbiba hoe was het op werk' vroeg mijn moeder vrolijk. Normaal zou ik der negeren maar nu ik voelde me zo vrolijk. Ik gaf der een kus op der wang en op der voorhoofd. 'was leuk' zei ik en zag der ogen stralen.
Ik loop door naar mijn kamer en zag dat Rasmina lag op mijn bed. 'Hey lelijkerd' zei ik lachend en plofte naast haar.
(Rasmina is de dochter van Rayan en Yasmin. Van het boek Rayan en yasmin)
'Mijn moeder is in het ziekenhuis voor de bevalling' zei ze. 'Echt !! Wauw wat doe je hier nog' vroeg ik en stond op. 'Ik mag toch niet naar binnen en ze krijgt een tweeling dus die bevalling duurt zo'n twee keer zo lang' zeurt ze en gaat liggen op der rug.
De moeder van Rasmina is zwanger. Ze krijgt eindelijk na haar hele leven enigs kind te zijn een broertje of een zusje. Ik wou altijd al een zusje of een broertje. Zou me leven wat interessanter zijn. Maar ja mijn ouders kunnen net mijn dingen betalen laat staan nog een peuter.
'Kan ik bij jou slapen?' 'Ja tuurlijk ik laat mijn moeder weten' zei in en stond op.
Reageer en deel en stemmm pleasse .❤️.
Sorry voor het te laat schrijven maar heb het druk
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...