Deel 43

7 0 0
                                    

Kenza:

We zitten in de auto naar huis. Iedereen is stil.. iedereen heeft ruzie.

Ik ben boos op Rasmina dat ze aan Adil heeft vertelt wat ze vond in mijn nachtkastje

Ben boos op Adil omdat hij imrane als investeerder heeft en niks tegen mij zei

Ben niet boos Yassir..
maar hij misschien boos op mij.. voor de mascara op zijn blouse

Iedereen was nog steeds stil en ik merk op dat Yassir een andere blouse aan heeft. De chauffeur maakt een scherpe bocht waardoor we met z'n alle naar links schuiven.

Ik zit tussen Adil en Yassir en kwam bijna op Yassir's schoot.

Yassir klopt snel zijn broek af, alsof ik wat vies was dat hem aanraakte.

'Ben je boos op mij' vroeg ik aan Yassir. Iedereen keek me opeens aan. Misschien moest ik niks zeggen. Zelfs de chauffeur vond het awkward.

'Nee waarom zou je dat denken' zei Yassir en keek me aan. 'Niks je.. deed kortaf' en ik zag Adil zijn wenkbrauw omhoog gaan. 'Zo ben ik op werk neem het niet persoonlijk.. zou het niet leuk vinden als iemand me niet serieus nam' de laatste zin keek hij Adil aan.

'Jullie hebben een extra bed toch' zei Yassir.. 'ja' zeiden ik en Rasmina in koor. 'Oh checkte gewoon' zei Yassir opeens.

Ik keek Adil aan die op zijn telefoon was. Ik merk aan Adil dat hij niet graag toe geeft wanneer die fout zit.

We komen aan bij de hotel. 'We bestellen wel room services' zei Adil tegen ons en liep naar de lift.

Aangekomen bij onze etage. Ik check mijn kaart en loop de kamer binnen.

'Ga je me nou echt negeren?' Zei Rasmina.

Ik keek der aan 'Jip' zei ik boos en liep de douche in.

Ik liep de douch uit en zag dat Rasmina al omgekleed in der pyjama op mijn bed lag.

Ik trok mijn pyjama aan. Het was een roze van Victoria secret lichtroze gestreept.

Ik ga naar de woonkamer en zet de waterkoker aan voor noodles. Opeens word er op de deur geklopt.

Mijn hart maakt een sprongetje... zou het imrane kunnen zijn?!

Ik open de deur en..

Yassir staat er, hij had een zwarte strakke schirt aan met een grijze trainingsbroek.

'Heey' zei ik een tikje teleurgesteld. 'Heey kom effe die bed uitproberen.. heb niet echt zin in Adil vandaag' zei Yassir en stapte binnen en de deuren sloten automatisch

Ik knik.. 'heb ook geen zin in hem vandaag en morgen en je zusje mag der ook wel bij' zei ik lachend.

'Dat hoorde ik' gilde Rasmina. 'Ja! Vertel het dan aan Adil aangezien je het fijn vind om alles aan hem te vertellen !' Gilde ik terug.

Yassir schudde lachend zijn hoofd en liep de keuken binnen samen met mij.

'Heb je geen room service bestelt' vroeg Yassir. 'Nee! Zodat Adil weet wat ik vanavond eet! Ja dag hij weet genoeg' zei ik boos.

'Zo je bent wel echt boos' zei Yassir en pakte ook een pakje noodles voor zich zelf. Ik schonk water in voor ons en liet het effe stomen.

'Ja, ik ben blijkbaar gewend om op mezelf te zijn. Ik hou van mijn privacy' zei ik.

Yassir knikte 'begrijp ik' zei hij. 'Ik vind het gewoon moeilijk dat hij zo zakelijk is. Ik kan het goed met hem vinden maar alles moet om zaken draaien we kunnen niet eens over voetbal praten want meneer kijkt geen voetbal' zei Yassir.

'Begrijp ik' antwoord ik simple.

'Ik bedoel ik mag hem en hij is net zoals mijn broer voor me echt waar deze maanden in Dubai zijn goed geweest.. alleen werk is niet altijd werk.. hij moet niet zo zakelijk doen' zei Yassir.

Ik slurp mijn noodles en knik. 'Ik denk dat het komt omdat hij nooit echt anders heeft gehad. Besef voordat wij kwamen was hij hier helemaal alleen' zei ik.

Yassir knikt en slurpt ook van zijn noodles.

'Zijn adoptie vader was blijkbaar ook heel streng en zakelijk' zei Yassir.

'Hij weet niet anders' zeg ik en kijk naar me noodles.

'Nu voel ik me schuldig' zeiden we tegelijk. We keken elkaar aan en barste uit van het lachen.

'Laten we een film kijken en dan kunnen we slapen' zei Yassir. We ploffen op de bank en niet veel later kwam Rasmina ook bij ons zitten.

Ik stond op toen ze kwam zitten. 'Moet effe wat doen' zei ik en liep de hotel uit.

Ik nam alleen mijn telefoon mee en liep op pantoffels naar de lift.

Ik drukte op penthouse. Moet met Adil praten..

Ik wordt altijd verrast als ik aankom bij de penthouse. Het had een hout en goud thema. Dus alles was of luxe hout of goud. Een grote trap die leiden naar de slaap kamers en een hele grote sitting room

Waar een mega tv zat en de uitzicht over Dubai was wonderbaarlijk.

Ik liep de trap op en liep de kamer van Adil binnen. Hij zat op zijn telefoon. Toen hij mij zag legde hij die gelijk neer. 'Kenza? Wat doe jij hier' zei Adil.

'Sorry zeggen denk ik ? Wou niet naar bed gaan met ruzie' zei ik en ging naast hem liggen op zijn bed.

'Dankjewel.. voelde me al slecht over onze ruzie' zei Adil. 'Ja' ik speelde met zijn vingers.

'Vind nog steeds dat je het tegen me moest zeggen over dat hij daar zou zijn' zei ik zacht. Ik voelde mijn ogen vullen met tranen.

'Waarom is dat zo belangrijk voor jouw' zei Adil en ging op zijn zij liggen.

'Omdat' ik keek naar mijn vingers. 'Ik verliefd op hem ben.. ik schaam me der voor' ik wou niks zeggen over gister avond. Niemand mag dat weten.

'Het is normaal om verliefd te zijn.' zei Adil ongemakkelijk. 'En zoveel mensen hebben een crush op iemand maar daar komen ze wel overheen. Plus het heeft geen zin om te blijven hangen aan iemand die jouw niet ziet zitten
' zei Adil.

'Hij vind mij ook leuk' zei ik zacht. 'We kunnen niet samen zijn omdat hij.. gevaarlijk is? Blijkbaar wilt hij nog wraak nemen op de mensen die zijn moeder hebben vermoord' zei ik

'Ja dat weet ik' zei Adil. 'Wat' ik keek hem verbaast aan. 'Ik weet dat hij bezig met illegale activiteiten maar we hebben niks met hem te maken hij is een investeerder dus onze bedrijf kan geen schade opleveren' zei Adil dood normaal.

Boos stond k op. 'Hey! Waarom word je boos' zei Adil. 'Omdat alles om zaken bij jouw draait' zeg ik boos.

'Je zusje vertelt je net dat ze verliefd is op een maffia baas en je praat over zaken' zei ik boos.

'Sorry ik weet niet hoe ik anders moet reageren' zei Adil. 'Je moet reageren alsof je erom geeft'

'Ik geef ook om je! Je bent de enige persoon op de wereld waar ik nog echt om geef' zei Adil.

Hij stond op en trok me in een knuffel. 'Ik doe mijn best Kenza' zei hij. 'Dat weet ik Adil' zei ik

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu