Deel 34

59 4 0
                                    

POV Kenza:

Ik kijk in de spiegel en ga met mijn handen over de stof van de rok. Ik lijk wel 10 jaar ouder in deze kleren.

'En! Laat zien!' Zei rasmina opgewonden.

Ik schuif de gordijn van de paskamer opzij waar ik rasmina , yassir en Adil tegemoet kom.

'Wauw' zei yassir en scande me van top tot teen.

Meteen gaf Adil hem een speelde stoot. 'Kenza ik vind het toch te bloot voor de werkvloer' zei Adil en wees naar mijn blote benen.

'Ik kan een pantie of een legging dragen' zei ik maar ik wist wat hij bedoelde. Deze rok was zo strak dat mijn kont der erg uitstak. En met die blouse in de rok gestoken zie je mijn figuur duidelijk.

'Jaa ik weet niet of je dat wel wilt met deze weer' probeert Adil me van gedachten te veranderen. 'Niet naar hem luisteren. Je ziet er geweldig uit! Kim k vibes' zei rasmina.

'Ik moet me plaatsen met Adil. Het is niet geschikt voor de werkvloer' zei yassir. 'Oh ik wist niet dat we aan het stemmen waren of Kenza dit wel of niet MOCHT dragen. Het laatste dat ik weet is dat het Kenza's keuze is' zei Rasmina tegen der broer.

'Nah zo mooi is ie niet. Ik kijk wel veder' zei ik en sloot de gordijn weer.

'Shit! Deze Rits' mompel ik wanneer ik de rits maar niet naar beneden krijg. 'Ras! Kan je helpen' vroeg ik door de gordijnen heen.

'Rasmina en Adil zijn naar andere kleren gaan kijke voor je' zei yassir. 'Oh' zei ik zacht.

'Kan jij me helpen' vroeg ik aarzelend. 'Ja tuurlijk' zei hij en deed de gordijn op zij
En stapte de paskamer in en deed de gordijn weer goed.

'Euhhh waar mee kan ik je helpen' zei hij wanneer ik alleen maar naar hem staarde.

'Oh ja dus mijn rits' zei ik en draaide me half om. 'Oh ik zie het' zei hij.

We hadden maar een paar centimeter afstand omdat de paskamer zo klein was.

Hij legde zijn hand op mijn heup de met de andere pakte hij de rits vast. Hij kneep de rok samen waardoor het nog strakker werd rond mijn lichaam en losser rond de rits gedeelte.

En hij brengt de rits met geen moeite naar beneden. 'Gelukt' zei hij en wees naar de rits. Ik keek ernaar en zag dat mijn ondergoed zichtbaar was. En vandaag had ik besloten om een rode kanten slipje aan te doen.

Mijn wangen werden rood. 'Yes dankjewel' zei ik en het bleef awkward stil. En keek hem aan in zijn ogen. Zijn groene lichte ogen. We hadden oogcontact vóór zo'n 2 min.

'Wat the fuck doen jullie daar samen' zei Rasmina opeens waardoor we uit onze oogcontact kwamen. Meteen stapt hij de paskamer uit.

'Euhhh keek alleen.. ik bedoe..l ...i...k hielp alleen... m...et der rits' stotterde yassir. Rasmina schoot in de lach. 'Je bent geluk dat Adil hier niet is hij maakt je af' zei Rasmina en ik hoorde der een slok nemen.

.....

Na succes vol geshopt te hebben gaan we weer naar de hotel waar we wonen.

Je hoort het goed we wonnen in 1 van de beste hotels hier in Dubai. Dankzij Adil.

We stappen in de auto van Adil en zijn chauffeur pakt alle tassen aan en legt ze in de kofferbak.

Wat een luxe...

Ik glimlach en praat met Rasmina over wat we morgen gaan doen. We mogen eindelijk na een maand dat we hier zijn alleen naar buiten.

We moesten altijd wel met iemand mee maar morgen zijn we helemaal independent. Ik kan niet wachten.

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu