deel 9

496 38 10
                                    


"wow wow wat is er' probeer ik der te kalmeren. 'hij...hij...' ze kwam niet uit haar woorden en begon te huilen. We liepen naar haar auto. "ik en appie hadden een afspraak en toen ik zei dat ik een zaal had gevonden zei hij dat hij niet wilt trouwen en dat hij iemand wilt die voor hem en zichzelf kan zorgen en ik daar te jong voor ben' ik geloofde mijn oren niet. "wat een klootzak!!!' ik troostte der. 'ik ga stoppen met school' zei ze uit het niets. 'wat nee !! geen spraken van' zei ik iets te moederig. 'Dat hij een klootzak gaat je leven niet schaden je maakt je studie af en laat hem zien hoe volwassen je bent en je leven niet laat verkloten door hem"  Ze keek me aan en veegde de uitgedroogde tranen weg. Ze knikten 'je hebt gelijk' 'ik heb altijd gelijk' 

Ik groette haar uitbundig en liep de flat binnen. Rasmina is altijd een rijke verwende meisje gweest toen ik der leerde kennen in groep 6 waren we meteen tegen polen van elkaar in groep 8 moesten we allebei in het nablijf lokaal blijven we hadden gevochten. We hadden die lesuren zoveel meegemaakt. We werden beste vrienden en vertrouwen elkaar blind. Haar vriendschap heeft mijn leven veranderd. Ik wou altijd netals haar zijn merk kleding auto schoenen hakken alles gwn. 

IK liep naar binnen en me moeder keek me geschrokken aan. 'waar was jij" 'rasmina heeft het uitgemaakt met der verloofde was effe beneden met haar' zei ik. 'ik wist dat die relatie kpt ging' zei mijn moeder kattig. Mijn moeder haat rasmina. Ze is volgens haar het verkeerde voorbeeld. Maar ik laat door niemand zeggen wat ik moet doen. 

Ik liep naar mijn kamer en viel in slaap.

Imrane: 

Ik kwam mijn bedrijf binnen. Je leest het goed MIJN bedrijf. Ik heb met het geld van mijn vader Said gedesinvesteerd  . IK ben de jongste ondernemen van heel nederland en ook de succesvolste. Ik ben 19. En sommige zijn 50 60 jaar. 

Ik loop mijn kantoor binnen. 'je hebt een uitnodiging van ben srjin' zei mijn assistenten. Ik knikten en pakte de brief, 

Ben omar ik nodig je uit naar mijn gala van de opening van mijn 2e gebouw in Amsterdam oost. 

Ik zuchtte hard ik moet zeker mijn nichtje vragen om mee te gaan. (ahlam was zwanger en had een dochter genaamd Soraya). Ik ging zitten en begon aan mijn werk. 

----

Ik kom moe thuis. Mijn moeder en jaouad zaten heel hard te lachen. 'ik ben thuis" zei ik extra hard en liep de woonkamer in. tante khoula en Ahlam wonen ook hier. Dus ook Soraya. Maar zij gaat vaak naar der vader Nouafal. (ze hadden een DNA test gedaan en het is nouafals kind). 

Ik groet iedereen en loop naar mijn kamer en kijk netflix..... 

De volgende dag: 

Ik loop de Vomar in. Moet brood halen van mijn moeder. Ik pak 2 stokbroden en loop naar de kassa. Mijn hart staat even stil als ik Kenza achter de kassa zie staan. Ik loop naar haar kassa band en leg mijn boodschappen der op. 

Ze keek me niet eens aan en was geconcentreerd bezig. 'lang geleden' begon ik. ze keek me niet eens aan en zei 'maak het wat langer' Ze keek me aan en schrok letterlijk. Ik lachte. "ja dat was lang geleden." zei ze en werd rood. Ik knikte en rekende af. 'ga je naar een feest ofso je komt strak in pak' zei ze en scande me kort.... 


IK stop hier. En ik heb speciaal een deeltje voor jullie 

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu