Kenza:
Ik liep de kantoor binnen van El Moukri. Niet geloven dat ik hier nu werk. Na alles wat ik heb meegemaakt is dit wel het beste wat me ooit is overkomen.
Blij keek ik naar Adil die druk bezig was op zijn telefoon. 'Kom dan laat ik je je kantoor zien' zei Adil. 'En ik? Heb ik ook een kantoor' zei Rasmina meteen.
'Ja klopt die laat ik zo zien' zei Adil en pakte mijn hand vast.
We liepen de lift in naar de 32 verdieping. Er waren 35 verdiepingen maximaal. 'De hoofdkantoor' lees ik bij het nummertje 32.
De liften gaan open en het eerste zie ik een drukte. Mensen die door elkaar lopen en sommige die rennen.
De lange en breden gangen groeten ons als we naar binnen treden. Ik merkte al snel dat dit het hoofdkantoor was. Heel erg druk dus.
'Oké om half 12 vandaag hebben we een vergadering' zei adil. 'Vergeet niet kenz het is een nieuw project over een hotel met investeerders dus we moeten een goeie indruk maken en professioneel gedragen ookal mogen we de investeerders niet. Het gaat om business' zei adil streng.
Ik werp een verwarde blik naar rasmina die achter ons liep. Ze gaf mij de zelfde blik terug. 'Vertrouw me, ik kan professioneel zijn hoor' kaatste ik terug naar Adil.
Hij keek me aan en ik zag zijn gezicht een bezorgde blik. Alsof hij iets verborg.
'Oké dit is je kantoor' zei Adil toen we aan kwamen bij een grote kantoor. Grote ramen. Het had maar 3 muren en de 4e muur was van glas waardoor je een wonderlijk uitzicht had van Dubai.
'Oh fuck' mompel ik.. nou mompel ik zei het hard op.
Adil kijkt me aan en schud lachend zijn hoofd. 'Heel professioneel kenza' kaatste hij weer terug.
Er was een bureau en al mijn spullen zaten in een doos. En mijn bureau stoel was van rood leer en mijn stoelen voor mijn bureau waren ook van rood leer. Het had een rood leer en zwarte thema. Wat ik echt prachtig vond.
'Oké kenz zie je die deur daar' Adil loopt naar de deur en doet het open. 'Een mini badkamer!?' Vraag ik verward en loop de badkamer binnen. 'Ja soms moet je je opfrissen of aankleden, je moet er altijd goed uit zien om serieus genomen te worden' zei Adil.
'Wauw! Heb ik ook een badkamer?!' Vraagt Rasmina terwijl ze gaat liggen in de badkuip. 'Nou nee' zei Adil en krapte ongemakkelijk op zijn achterhoofd.
'Oh' zei Rasmina teleurgesteld. 'Maar je hebt een heel mooi kantoor wat kleiner maar precies goed voor jouw' zei Adil om der op te vrolijke.
'Geen zorgen ik weet dat ik al mijn tijd hier ga doorbrengen' zei Rasmina.
'Goed Kenza, pak je spullen maar uit' zei Adil en wees naar de dozen op mijn bureau.
'En dan ga ik deze gekkerd haar kantoor aanwijzen' zei hij en wees naar Rasmina die hem boos aan keek.
'Goed, en trouwens..' Adil keek me aan 'dankjewel voor alles' Adil gunde me een brede glimlach.
'Tuurlijk zusje' zei hij. 'Nou heel schattig allemaal maar ik wil mijn kantoor zien!!! ' gilde Rasmina de boel bij elkaar.
'Ja kom a hoofdpijn' zei Adil en trok der mee naar buiten.
Ze lieten me achter.. alleen met alleen ik en mijn gedachten.
Wat heb ik gedaan?
Ben ik ontmaagd ?
Heb ik het niet gedroomd ?
Zeg dat het een droom is ?
Word wakker Kenza!
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...