Kenza:
Ik keek Rasmina aan en schudde gelijk mijn hoofd. 'Uit mij slaan? Waar heb je het over' zei ik. Ik ga dit ontkennen al word het mijn dood.
Rasmina zucht. 'Kenza ik ken je! Der is iets gebeurd, waar was je gister avond' zei Rasmina en legde haar pas tegen de deur van onze hotelkamer.
Ik stapte naar binnen nog steeds hoofdschuddend. 'In bed aan het slapen had hoofdpijn' loog ik door. 'Oh ja dus je hoorde mij niet roepen en kloppen' zei Rasmina en ging tegen de keuken eiland leunen.
'Nee dat hoorde ik niet maar nu ga ik mij omkleden. Mijn eerste dag van werk heb geen zin in dit. Wat dit ook mag zijn' zei ik en liep de gang op. 'Ik krijg het wel uit je hoor!' Riep Rasmina nog.
Ik loop mijn kamer in en voel aan mijn hart. Mijn hart gaat tekeer. Wat er gister avond is gebeurd mag niemand weten. Niemand mag er achter komen.
Ik pak een kokrok en een bijpassende blazer uit mijn kast. Wanneer ik mijn onderbroek naar beneden trek zag ik...
Bloed..
Ik slikte.. nou mooi dit ik lek. Ik pak een pakje maand verband uit mijn nacht kastje.
Eughh nog een herinnering van gister avond. Ik neem een korte douch en doe mijn haar in een strakke knot naar achter. Ik trek een witte blouse onder de blazer en wat hoge lange laarzen.
Ik doe nog wat concealer en mascara op. Toen hoorde ik Rasmina mijn kamer binnen komen. Ik keek niet op en keek geconcentreerd naar de spiegel waar ik een lippenstift over mijn lippen heen breng.
'Zo je ziet er een stuk beter uit' zei Rasmina. 'Euhhh thanks? Denk ik' lach ik zachtjes. Ze kijkt door de kamer en der ogen vallen op de pakje maand verband. 'Oh waren we niet een week geleden samen ongesteld geworden' zei Rasmina en hield het pakje omhoog.
Meteen voel ik mijn hart weer sneller kloppen. 'Ja super raar had gister maag krampen dacht kan beter voor de zekerheid eentje gebruiken maar was loos alarm' zei ik zonder mijn blik te veranderen.
'Mmmhhhh ja heb ook buik krampen.. misschien van die restaurant waar we hadden gegeten' zei ze en begon over hoe ze gister super lekker heeft gegeten bij een restaurant.
Maar ik luisterde al niet meer. Ik heb nu zo'n groot geheim tegenover Rasmina. Terwijl ik alles weet over Rasmina en Rasmina alles weet over mij. Ik voel me schuldig maar ik schaam mij diep. Wat er gister is gebeurd moet ik zien te vergeten. Maar hoe kan ik dit vergeten.. hoe kan ik mijzelf laten stoppen met het nadenken over Imrane...
Imrane..
Niet te geloven waar hij zichzelf heeft ingezet. De maffia? Is hij serieus. Hij weet misschien niet eens waar hij mee bezig is. Hij kan opgepakt worden of erger vermoord. Dit kan hem zo lang volgen en allemaal voor een beetje wraak?
'Hallo Kenza?!' Roept Rasmina hard. Gelijk schrik ik op en draai me naar haar om. 'Hoorde je mij wel?' Vroeg ze en keek me verward aan. 'Ja tuurlijk mijn gedachtes dwaalde op het einde een beetje weg sorry' zei ik en stond gelijk op van mijn stoel.
'Als je nog ziek bent hoef je niet te beginnen met werken hoor.. neem wat tijd om op rust te komen' zei Rasmina. 'Ben je gek? Ik wacht al deze weken om te beginnen niks houd mij tegen' zei ik en ging zelf verzekerder staan.
Rasmina houd er hand omhoog en geeft me een high five. 'Zo hoor ik het graag girl' zei Rasmina enthousiast.
We liepen naar beneden waar Adil en yassir al klaar stonden. Adil keek blij wanneer hij zag dat ik er helemaal klaar voor stond.
'Zo ben je nerveus' vraagt Adil als we achterin in stappen. 'Een beetje' zei ik. Yassir ging naast de chauffeur zitten en Rasmina zat naast me. Adil zat aan mijn rechter kant en was druk bezig op zijn telefoon.
'Oké vandaag gaan we eindelijk beginnen aan onze nieuwe project vandaar dat het handig is dat je vandaag begint met werken. Je kan gelijk alles mee krijgen en erin verwerkt worden' zei Adil zakelijk.
'Oké ja goed is er vandaag gelijk ook een vergadering met alle investeerders' vroeg ik. Adil knikte. 'Ja zeker.. misschien ken je der wel een paar zelfs' zei hij deze keer wat minder zakelijk.
Ik keek in de spiegel naar yassir die niet al te blij keek.
Wie zijn deze investeerders?....
Stem en reageer ❤️
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...