POV yassir :
Ik loop met 5 zware tassen de lift uit naar de hotel kamer van Kenza en Rasmina.
De shop tassen hebben de medewerkers naar de pandhouse gebracht in plaats van naar de kamer van Kenza en ras.
Maar ik vind het niet erg. Nog een reden om Kenza te zien en mijn irritante zusje.
Ik pak mijn pas en scan de deur die open schuift. Ik kan met mijn special pas elke deur openen in dit hotel omdat het eigenlijk de eigenaars pas is.
Maar nu ik samen werk met Adil en ik vóór mijn vader rayan zijn taken in Dubai overneem zodat hij thuis met de tweeling en Yasmine kan zijn.
Ik loop naar binnen en hoor de douch van Rasmina aan. Oké ze douchen dan leg ik het maar in de kamer van Kenza en ga dan weer naar boven.
Ik loop de kamer in en blijf geschrokken staan. Kenza ligt op der buik de andere kant op het bed. Ze had een rode kanten slipje en der kont zag der bewonderbaarlijk uit. Ze had een zwarte bh aan en ik kon alleen de achter kant zien omdat ze op der buik lag.
Ze klapte haar laptop dicht en gaat languit liggen. Moet ik iets zeggen? Waarom kijk ik nog? Maar niks ik ben bevroren en kan alleen met open mond toe kijken naar haar prachtige lichaam.
'Denk Kenza denk' mompelt ze en legt een kussen over der hoofd heen. 'Denk aan yassirs knappe ogen en zijn..' ze blijft stil en zucht.
'Je hebt gelijk mijn ogen zijn behoorlijk knap' weet ik zelf verzekerd uit te brengen. Meteen draaide ze zich om en bedekt ze gelijk haar lichaam met een deken.
'Yassir ! Hoelang sta je daar al' schreeuwt ze en gooide een kussen naar me. Ik lach en leg der tassen neer naast de grote bureau waar ze allemaal boeken en papieren heeft liggen.
'Ik sta hier lang genoeg' grijns ik en loop weer naar de deur. Ze kijkt me beschaamd aan. 'Dan ga ik maar...' ik twijfel of ik het moet zeggen of niet. 'Droom maar veder over de knappe groene ogen' lach ik en loop weg.
Pov Kenza:
Ik zucht hard van schaamte en laat mezelf zakken in het matras die behoorlijk goed ligt.
Ik hoor de hotel deur schuiven en ik sta op om mij kussen weer op te pakken die ik naar yassirs hoofd gooide.
Rasmina komt binnen en ze had een handdoek in der haar en een leuke pyjama aan. 'Hoorde ik nou yassirs stem' vroeg ze en keek hoe ik mijn kussen van de grond raapte.
'Ja jammer genoeg wel' zei ik en legde de kussen op het bed.
'Hahaha hoe zo dat dan' zegt ze en gaat zitten op het bed en dekt der zelf met de deken. Ik ga ook onder de deken en zucht hard.
'Hij zag me in mijn ondergoed' zei ik en voelde mijn wangen gloeien van schaamte. 'Hahahaa omg jullie 2 zijn echt' ik laat der niet uit praten en gooi een kussen naar der hoofd.
'Oké oké ik stop al' lacht ze en doet de kussen onder haar hoofd. 'Zullen we een film kijken' zegt ze en pakt de afstand bediening van het nacht kastje.
'Ik ben best moe zullen we gewoon slapen' stelde ik voor. 'Ja je hebt gelijk we hebben best veel gedaan vandaag' zei ze en ging onderuit liggen.
'Ras doe het licht uit' zeurde ik. 'Nope jouw kamer' zei ze terwijl ze deed alsof ze al sliep. Ik zucht nog harder..
............
Ik en Rasmina lopen over het zand heen. Het strand is mooi en het geluid van de golven geven me puur vermaak.
'Omg het is pas 6 uur en ik voel dat we al zoveel hebben gedaan' zegt Rasmina we hebben vandaag een dagje alleen zonder de niemand lekker alleen met z'n tweetjes.
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...