Deel 18

288 21 12
                                    

Met uitgelopen mascara en een jurk die gescheurd  is laat ik mezelf vallen op het bed van Rasmina. 'Mijn leven is een puinhoop' huil ik en verberg mijn gezicht in haar kussen.

De doet de deur zachtjes dicht en komt naast me zitten en gaat met haar hand over mijn rug. 'Shhhttt het komt goed' zei ze troostend.

Ik keek meteen op en keek der aan. 'Ik heb het goed verknald' huil ik. 'Niet zo dramatisch! Vertel me alles van het begin tot eind' zei Rasmina.

Ik ga goed zitten en kijk naar mijn jurk die onder de modder en scheurtjes zit. Ik zuchtte en knikte zachtjes.

'Oké het begon allemaal toen Imrane me vroeg of ik met hem mee wou naar die ene gala'

Wat vooraf ging bij Diamant:

Mijn telefoon gaat af. Ik kijk nog effe goed in de spiegel en pak daarna mijn telefoon op. 'Hallo met kenza' 'Hey kenza met Imrane ik sta voor je deur te wachten' 'oké ik kom eraan'

Ik hang op en sta op. De blauwe jurk ziet er schitterend uit. Mijn make-up heb ik te danken aan die YouTube video's.

Ik pak mijn mini tasje en loop mijn kamer uit op de hakken die ik van mijn moede heb gestolen. 'Waar ga jij zo heen' vroeg mijn moeder toen ze me zo zag. 'Bruiloft van een vriendin' was mijn smoes van vandaag.

Denk je nou serieus dat mijn moeder me naar een gala laat gaan met een jongen die ik nauwelijks ken.

'Oh veel plezier en maak het niet laat' zei ze. Ik knikten. 'Zeker niet'

Ik liep naar buiten en nam diep adem. Gedraag je gewoon netjes kenza. Dat kan ik wel. Moedig ik mezelf aan.

Ik zag zijn dure auto al staan. Hij had een pak aan en was naar de kapper gegaan. Hij zag er zo cute uit. Ik zwaai naar hem. Hij kijkt vrolijk op en stapt uit.

Oké hoe moet ik hem groeten ?

Knuffel ?

Hand ?

Kus ?

Terwijl ik nog aan het bedenken ben hoe. Sloeg hij zijn armen al over mij heen. 'Blij dat je mee wou' lachte hij blij. 'Ik doe het graag' zei ik super ongemakkelijk.

We liepen naar de auto en ik stapte in. Hij hield de deur voor me open. Ik leg mijn tas op mijn schoot. 'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor' zei hij toen hij zag dat ik me niet op me gemak voelde.

Ik knikte en gunde hem een glimlach. 'Mag de radio aan' vroeg ik. Hij knikte 'ga je gang'

Ik koppelde het aan mijn telefoon en zette leuke liedjes op. Zachtjes zing ik mee. Imrane zingt ook mee.

Verbaast kijk ik hem aan. Hij kijkt me lachend aan. 'Mijn moeder zet dit 24/7 aan'

Ik knik blij en samen beginnen we los te gaan op het liedje.

Toen we waren aangekomen was mijn glimlach niet van mijn gezicht af te slaan. Hij legde zijn arm over mijn schouders en we liepen door de pers.

'Zie je al die mensen' zei hij en wees naar die mensen met een camera. Ik knikten. 'Vertrouw ze nooit. Ze maken van een vlieg een olifant' waarschuwt hij me. Ik knik braaf en loop de grote zaal in.

Allemaal mensen die er chic uit zien. Imrane pakt mijn hand vast en we lopen samen naar een groepje mensen. 'Hey Jimmy' zei Imrane en groette een Hollandse jongeman. 'Hay Imrane' zei hij lachend. Zeker beste vrienden.

'Dit is kenza' stelde hij me voor aan de mensen. Ze knikten en groeten me met de hand. Ik glimlachte en groette ze netjes terug. 'Zo Imrane heeft eindlijk een date , hij bracht vroeger altijd zijn nichtje mee' lachte een meisje. Waardoor iedereen lachte. 'Hoe heet je nichtje ook al weer...SORAYA' zei ze. Ik knikte alleen maar .

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu