Deel 17

307 30 7
                                    

Voor je leest druk op die sterretje en volg me pleaseee ❤️

Druk op volg knop aub🥰

Ik open de deur van het huis en ruik de heerlijke geur van pasta. 'Ben thuis!' Riep ik en trok mijn schoenen uit. Ik loop naar de woonkamer en zag dat mijn ouders lekker zaten achter de tv met een bord pasta.

'Hey bentie heb je honger' vroeg mijn moeder. 'Ja ik sterf van de honger' zei ik en legde de grote doos waar de jurk in zit op tafel.

'Wat zit daar in' vroeg mijn vader. Ik keek naar de doos en twijfelde. 'Een jurk willen jullie zien ?' Ze knikte nieuwsgierig. Ik stond op en haalde de jurk eruit.

OMG.... ik kan mijn ogen niet geloven hij heeft toch die andere dure jurk gehaald.

'Euhh....... ja dit is het' zei ik en liet het zien. 'Wauw mooi heeft Rasmina dat voor je betaalt' vroeg mijn moeder. Ik knikte maar verward.

Ik wist echt niet wat me was overkomen..

Hzo heeft hij toch die toch gehaald. Ik...sta verstelt.

'Leuk ! Ik ga der zo bellen en der bedanken' zegt mijn moeder blij en pakt haar  telefoontje. Ik sta snel op pak mijn telefoon en app Rasmina om me te coveren.

Rasmina: hoezo - wie heeft een jurk voor je gekocht- Isgd - i wil have youre back - maar ke Gaat me alles vertellen.

Ontvang ik binnen een minuut. Dats mijn Rasmina. 'Ik vertel je alles. Ik kom morgen langs om de twins te zien'

Ik kan niet wachten om haar tweeling zusjes te zien. Zouden ze op elkaar lijken. Op een twee eigen tweeling zijn. Ik wil later inshallah ook een tweeling krijgen.

Ik ga op  mijn bed liggen en zucht. Morgen een grote dag. De gala !

Hoe moet ik me gedragen. Moet ik anders gaan praten. Ik weet het niet. Ik laat nu alles op me afkomen.

Waarom heb ik in eerste instantie ja gezegd. Ik heb het deze dagen zooo druk. Werk stage school. En nu dit.

Kenza you need to slow it down

Stem en reageer

Volg me aub 🙏🏻

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu