Effe wat anders: nu is het Imrane's beurt.
Imrane:
Ik zit in mijn kantoor. Allemaal papieren aan het controleren.
Opeens komt Yimmy binnen. Mijn allerbeste vriend al sinds ik klein was. 'Ewa magbrebi' zei hij en ging zitten op de stoel rechts voor mij.
'Werken alleen a hollandi' kaats ik de bal terug. Hij lacht hardop en kijkt daarna serieus. 'Er zijn paar mannen beneden een afspraak aan het maken' zei hij. 'Met wie een afspraak' 'met jou ze zeggen dat ze kennissen zijn en ik heb tegen die Bali vrouw gezegd dat ze gwn fhel iedereen een afspraak moeten maken'
Ik werd nieuwsgierig. Misshien een nieuwe deal. Dat zou mijn bedrijf wel nodig hebben. Er is namelijk een afname. 'Stuur ze door' beveel ik meteen.
Hij kijkt me verbaast aan en knikt meteen. 'Isgd' hij stond op en liep de kantoor uit. Meteen soldeerde ik alles goed en legde alles netjes neer.
*geklop*
'Binnen!' Er komen 5 breed gespierde mannen binnen. Ik herkende meteen eentje. Vol verbazing sta ik op. Hij lacht als hij me verbaast ziet kijken. 'Ik dacht dat je me niet zou herinneren' zei hij. Ik lach 'jou niet herinneren zou een schande zijn' ik loop op hem af en gaf hem een mannelijke knuffel.
Het was de beste vriend van mijn vader. Mouad. Hij kwam vaak bij ons over de vloer alleen na de dood van mijn vader heb ik hem niet meer gezien.
'Zo ik zie een mooie bedrijf en goed getrainde medewerkers, je hebt het geld van je vader goed geïnvesteerd' zei hij trots. Ik knikte en wees ze een plaats aan waar ze konden zitten.
Ik ging achter mijn bureau zitten en keek ze aan. Mouad maakte zich comfortabel en stak een witte sigaret aan. 'Wil je' vroeg hij en hield het in de lucht. Ik schudde me hoofd. 'Ik doe daar niet aan' 'braaf , brave jongen'
'Zo wat komen jullie hier doen' vroeg ik om ter zaken te komen. Hij negeerde me vraag 'zit je oom moshin nog vast' vroeg hij en pofte. 'Ja' zei ik enkel.
'We zitten in de problemen' zuchtte hij. Ik keek hem enkel aan. 'Oh'
'Je vader is dood' zei de ander achter hem. 'Dat wist ik al het is al een lange tijd geleden'
'Niet lang genoeg! Je vader had schulden hele erge schulden.' Zei mouad. 'Bij de belastingdienst??' Vroeg ik verward. Ze lachte alle 5 hard op. 'Shahhahaha je bent grappig, imrantje, heel braaf. Maar je vader was niet zo braaf. '
Ik keek ze vol woede aan. 'Wat heb ik hiermee te maken' vroeg ik geërgerd. 'Wil je geen wraak voor de gene die je vader heeft gedood'
'Is hij vermoord??' Huh mijn vader was dood gegaan aan een hart stilstand. 'Miskien weet je het nog steeds niet. Ze doodde hem brut en iedereen om zich heen. Je moeder en jij waren de enige die leefde in dat huis. En je leeft nog steeds in dat huis de huis waar je vader is vermoord' zei Mouad boos en gooide zijn joint weg.
'Wie??' Vroeg ik direct. 'Een groep uit Utrecht je vader had paar meningsverschillen bij hun'
Wacht dit is niet goed. Zat mijn vader in een maffia groep. Is mijn vader een drugsdealer. De vader die me uit een achterstand wijk had gehaald. Die me een luxe leven gaf. Ik ga de verkeerde kant op. Ik wil hier niks mee te maken hebben.
Ik stond op. 'Verlaat mijn kantoor nu!' Ze keken me alle 5 verbaast aan. 'Je gaat spijt krijgen. De enige kans om je vader te wreken laat je nu los' zei mouad. 'IK ZEI VERLAAT MIJN KANTOOR' roep ik hard.
'Kalm aan kalma we gaan al' ze liepen weg en ik ging verslagen zitten op mijn stoel. 'Papa waarom?' Fluister ik. De deur word open gegooid en mouad loopt naar binnen. 'Als je van gedachten veranderd' hij gooide een papiertje met zijn nummer der op.
Wtf moet ik nu doen???
Ik stond op en verliet het gebouw direct. Op weg naar Oom moshin voor uitleg!!
Stem & reageer🇲🇦
Zal jij doden voor geld ?
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...