Kenza:
Ik lig met Yassir op bed en we praten over van alles en nog wat. Ik kijk effe op mij telefoon naar de tijd.
'Oh shit moet gaan slapen morgen werk' zei ik moe en ging recht op zitten.
Yassir houdt mijn hand vast. 'Blijf'
'Ik kan niet' zei ik en stond op en liep naar de deur. 'Good night' zei ik zacht. 'Goodnight' zei Yassir en verborg zijn gezicht in het kussen.
Ik ben gister wakker geworden naast Imrane.. hoef niet morgen wakker te worden naast Yassir.
Ik ga liggen in mijn bed en niet veel later sluit ik mijn ogen.
—-
Ik word wakker van een hoop geluid. Moe sla ik de deken van mij af en stap boos op naar de kamer van Rasmina waar de geluid vandaan kwam.
'Bro hoelaat is het' zucht ik. 'Ik kan mijn föhn niet vinden!' Gilt ze en zoekt onder het bed. Der hele kamer lag overhoop.
Ik kijk op mijn telefoon en ja hoor het is nog 7:00 uur 's ochtends. Ik negeer der en loop naar de logeer kamer. Om te kijken of Yassir al wakker is geworden van al dat kabaal.
Maar toen ik aan kwam lag hij niet in zijn bed. Zijn bed was niet opgemaakt hij heeft er duidelijk in geslapen. Waar is hij ?
Ik loop terug naar mijn kamer en stap de douch in.
Ik doe wat olie in mijn haar en scrub effe mijn huid. Ik ben gelukkig gestopt met bloede. Nu kan ik eindelijk dit allemaal achter me laten.
Na goed gedoucht te hebben. Stap ik uit en pak de föhn van Rasmina die ik had geleend en niet had terug gegeven.
Ik föhn mijn haar goed door en trek een licht blauw blouse aan met een kok rok net boven mijn knieën.
Ik zeg mijn haar los en kijk of Rasmina klaar was. Ik ga staan bij de deur opening van der kamer. 'Negeer je me nog steeds of hoe zit het' vroeg ze aan me. Ze had der haren krullend los gelaten. Een groene blouse aan met een zwarte rok net over der kont en zwarte kitty hakjes.
'Je hebt me diep teleurgesteld toen je tegen Adil zei over die zakje van imrane' zei ik en legde mijn handen over elkaar.
'Jij hebt me ook teleurgesteld! Je vertelt me niks meer' zei ze boos. 'Wat vertel ik je dan niet'
'Waar was je eergisteren' vroeg ze. Mijn ademhaling stopte en ik voelde een brok in mijn kil.
'Je was hier niet! Ik was dood ongerust?! Ik dacht ik geef je de tijd om eerlijk te zijn maar dat was je niet! Je bent via de badkamer raam naar buiten gegaan en toen was ik door je nachtkastje heen gegaan en zag dit' ze liep naar de bureau en pakte het zakdoekje.
'Rasmina i..ik'
'Nee stop ! Ik wil het niet weten!' Zei ze en zag tranen in der ogen.
'Ik was bij imrane oke !' Schreeuw ik uit. Der ogen worden groter en ze kijkt me verschrikt aan.
'Waarom' vroeg ze verbaast.
'Omdat ik antwoorden nodig had, ik wou weten hoe en wat en hij verteld me alles en toen...' ik kon het niet over mijn hart krijgen om haar te vertellen dat we seks hadden.
'Toen wat?' Vroeg Rasmina.
'Toen kwam ik rond 3 terug we hadden de hele avond gepraat' zei ik en leunde tegen de deur. 'Er is niks anders gebeurd' loog ik.
'Waarom zei je dat niet ? Ik zou het begrijpen? En nu zijn jullie samen of niet' vroeg ze.
'Nee we zijn niets.. nauwelijks vrienden' zei ik en haalde een hand door mijn haar.
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...