Deel 47

4 0 0
                                    

Kenza:

'Ik kan het uitleggen' zei ik en pakte de zwangerschap van Yassir die me zo geschrokken aan keek.

'Oké allebei zitten' riep ik gestrest en ik voelde mijn hele lichaam warm worden.

Ze gingen allebei zitten op de stoelen voor mijn bureau. 'Ik... ga je de waarheid vertellen.. maar je mag het nooit maar dan ook nooit aan iemand anders vertellen' zei ik tegen Yassir en liep naar de deur en deed het goed dicht. Yassir knikte en ik zag aan zijn gezicht dat hij nog steeds geschrokken was van alles.

Ik knielde voor Yassir waardoor mijn gezicht bij zijn knieën kwam te staan.

Ik kreeg tranen in mijn ogen. 'Wist je nog de avond voor ik starte met werken' vroeg ik aan hem. Hij keek imrane aan en daarna naar mij. 'Ja je was thuis in de hotel gebleven' zei hij.

'Ik was inderdaad in de hotel.. maar niet thuis.. ik was naar Imrane toe gegaan om.. te praten' zei ik. 'Je hebt meer gedaan dan praten geloof ik' zei hij boos. 'Dit kan ik alleen vertellen als je me niet onderbreekt!' Huil ik en veeg mijn tranen met mijn handpalm.

'Zijn assistent heeft me gedrogeerd toen we aan het praten waren.. ik werd de volgende ochtend naast hem wakker zonder dat ik wist wat er gebeurd was' ik snotterde en huilde. 'Ik.. wist niet wat ik moest doen.. we waren naar het ziekenhuis gegaan en der zaten allerlei soorten drugs in mijn bloed... ik dronk alleen een glas cola' ik huilde en legde mijn hoofd op zijn knieën.

Ik wil niet dat hij anders over mij gaat denken. Yassir staat op en trekt me omhoog. En slaat zijn armen over mij heen. 'Sshhhtt het is al goed' fluistert hij.

Hij laat me los en focust zich op imrane. 'Hoe weet je zeker dat hij je niet heeft gedrogeerd' zie hij boos en wees naar imrane. 'Noem je me nou een verkrachter' zei imrane en stond boos op.

'Als vader als zoon' zei Yassir.

En voor ik het wist gaf imrane yassir een stevige stoot. Zijn lip begon te bloeden.

Ik stap bang achteruit en die mannen beginnen te vechten. 'Oh shit uit elkaar jongens doe normaal!' Gil ik...
——

Ik zit in de badkamer en de jongens wachten buiten op me. 'Ik bedoel al was ze gedrogeerd.. jij was niet gedrogeerd waarom zou je haar aanraken' hoor ik Yassir boos zeggen.

En zo waren ze nu al een uur aan het bekvechten. Moet een smoes verzinnen om aan Adil uit te leggen waarom ik vandaag niet aan mijn werk kwam.

Ik loop de badkamer uit. Gelijk staan de jongens op en kijken ze me afwachtend aan.

'Moet effe de gebruiksaanwijzing lezen begrijp niet wat dit betekend' zei ik en pakte de pakje waar alles in zat.

'Hoeveel streepjes heb je ' vraagt imrane en pakt de zwangerschapstest uit mijn handen. '1 streep' zei hij hardop.

'Wat betekent dat?' Vraagt Yassir. Ik lees de doos goed door. 'Niet zwanger!!! IK BEN NIET ZWANGER' gil ik blij.

Ik kijk op en ren naar Yassir en spring in zijn armen. Hij tilt me omhoog. 'Gelukkig' zei hij hardop.

Ik kijk imrane aan die ons scheef aan keek. 'Ben opgelucht' zei imrane. 'We moeten over 5 minuten vertrekken naar de meeting' zei imrane en liep weg.

Ik en yassir bleven nog effe alles opruimen. Als twee jongens vechten kunnen ze een hoop schade aan richten.

Ik gooide de zwangerschaptest in de vuilnis. en liep samen met Yassir naar de meeting ruimte. 'Oh wacht' zei ik in de lift en pakte een zakdoekje en veegde de bloed van zijn lip weg. Terwijl ik dat deed veegde hij met zijn duim onder mijn ogen de overgebleven mascara weg die was blijven hangen. Ik glimlachte en keek in zijn prachtige groene ogen. De lift gaat open en we zien Rasmina en Adil staan die ons allebei scheef aan keken.

'We wouden net kijken waar jullie bleven' zei Adil. Ik liep snel de lift uit en in de meeting ruimte zag ik imrane zitten maar niet met Soraya maar met een andere jongen. Hij had zwart haar blauwe ogen en een licht grijze pak aan.

Ik nam stilletjes plek. En Adil en Yassir namen naast me plek. Ik zat in het midden. Rasmina ging zitten naast een knappe man waar ze contact mee had aan de andere kant van de zaal.

'Ik wou beginnen met een paar aanpassing mogelijkheden' zei imrane toen iedereen klaar zat.

Hij zag der moe uit. Hij had een schram bij zijn oog die Yassir heeft veroorzaakt. Mannen? Waarom moeten ze altijd vechten om niks.

Ik keek Yassir aan. Denkt hij nu anders over me ? Krijgen we ooit nog de zelfde band? Denkt hij dat ik gebruikt vuilnis ben?

Imrane vertelde allemaal dingen over aanpassingen. Maar mijn focus lag op Yassir gezicht.

Adil vond sommige goed sommige niet.. en zo hadden we een normale vergadering tot..

'Gelet op het feit dat het merendeel van de investeringen vanuit Nederland komt en de nieuwbouw zich in Amsterdam bevindt, ben ik van mening dat wij het project daar dienen voort te zetten en af te ronden. Dit houdt in dat alle betrokkenen zich zullen moeten aanpassen en een verblijf in Nederland dienen te regelen'

Wacht wat ?!

Ik keek Adil verschrikt aan. 'Ik wil niet weg uit Dubai' fluister ik. Hij keek me aan en knikte zachtjes. 'Het zou misschien wel moeten' fluister hij terug.

Ik keek boos naar Imrane. Ik hou van Dubai ?! Ik wil hier niet weg ?! Hij verpest mijn leven !

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: 16 hours ago ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu