Deel 39

79 6 2
                                    

Kenza:

Ik open me ogen en ik voel mijn hoofd bonken van de koppijn. Ik wrijf goed in mijn ogen en merk daarna dat ik niet in mijn bed lig.

Ik voel iemand naast me liggen. 'Ras ben jij dat' mompel ik slaapdronken en voel aan de gezicht van de gene die naast me slaapt.

Meteen vliegen mijn ogen wijd open als ik merk dat ik naakt ben. Ik ga gelijk recht op zitten. En gil als ik imrane naast me zie liggen.

Naakt ?!

'Omggg wat the fuck!!' Schreeuw ik en hou de deken goed vast. Imrane komt slaperig overeind. 'Kenz gaat het?' Vroeg hij en ik smolt bijna van zijn ochtend stem.

'Imrane wat is er gebeurd waar zijn mijn kleding' meteen vallen mijn ogen op de berg kleding die rond slingerde door de kamer.

Hij kijkt me raar aan. 'We hebben seks gehad niet doen alsof je van niks weet' zei hij en trok zijn onderbroek aan. Ik keek hem aan met tranen in mijn ogen en mijn blik viel op de grote bloed vlek op het bed.

'Nee dit kan niet waar zijn ik geloof je niet' huilde ik en legde mijn handen op mijn gezicht van schaamte. 'Kenz kom op het is oké dat je je schaamt of spijt hebt maar doen alsof je je niks herinnerd is beledigend ik ben geen verkrachter' zei hij boos

Ik stond op en wikkelde de deken over mijn lichaam heen. 'Ik zeg je toch ik herinner me niks hoe kan dit gebeurd zijn imrane!'

'Wat is het laatste dat je je herinnert' zei imrane. En trok zijn broek om hoog. Zijn borst was mooi getint en hij had duidelijk mooie buik spieren. 'Je vertelde me alles en ik dronk een glas cola en toen' ik blijf stil. 'Alles is wazig daarna'

Zijn ogen gaan wijd open en hij gaat gestrest met zijn handen door zijn haar. 'Kanker!! Ik wist dat je niet oké was!' Schreeuwde hij boos en trapte hard tegen de kast waardoor er een gat in de kast kwam.

Hij trok een T-shirt aan. 'Kleed je om kenz en kom naar de woonkamer snel' zei hij en liep de slaapkamer uit.

Meteen trek ik mijn kleren aan en kijk in de spiegel. Ik veeg mijn tranen weg en pak snel een kam en doe mijn haar in een hoge staart.

'Oké kenz het komt goed alles komt goed'

Meteen schud ik me hoofd en keek naar het bed en naar de grote bloed vlek. Ik moet vandaag beginnen met werk? En Adil en yassir wachten in de ontbijt zaal en wat als Rasmina thuis kwam gister en merkte dat ik er niet was

Ik loop de slaap kamer uit en zag dat imrane ijsbeerde door de kamer heen. Zijn blik viel op mij.

'Eindelijk! Kom mee' zei hij en pakte mijn hand vast. Meteen loop ik achter hem aan.

........

We rijden en ik kijk uit het raam. 'Wat zal Rasmina wel niet tegen me zeggen of nog beter mijn moeder!' Zei ik en begon zachtjes mijn hoofd tegen het raam te slaan. 'Het komt goed kenz oké het komt goed' zei hij en legde zijn hand op mijn been.

Ik schoof meteen mijn been weg. Hij keek meteen naar de weg en zijn handen verstrakte rond het stuur. Ik had hem zeker gekwetst...

Maar ik kon niet anders?! Ik werd wakker naakt naast hem. Hij moet begrijpen dat ik dit allemaal nog niet heb beseft in mijn hoofd. Eigenlijk hoop ik dat ik droom en dit allemaal in één klap verdwijnt.

We komen aan bij een grote ziekenhuis. 'Wat doen we hier' vroeg ik en keek imrane vragend aan.

'Deze ziekenhuis is van een vriend van mij.. we gaan kijken wat er in hemelsnaam in die fucking cola zat'

We liepen samen naar binnen. Die cola die werd gebracht door soraya. Zou Souraya der wat in hebben gedaan of misschien de verkeerde drankje hebben in geschonken.

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu