'Mama is het goed als Rasmina komt overnachten' vroeg ik. 'Ja natuurlijk lieverd' zei mijn mieeer direct. Ze houd van Rasmina.
'Zeg dat het eten klaar is' meteen hup ik naar mijn kamer 'kom eten' 'heb geen honger' 'dan maak je honger'
Ik trek der mee naar de woonkamer en mijn moeder legt het eten op tafel. Meteen val ik aan. Ik heb zo een honger heb bijna de hele dag gewerkt. 'Doe rustig aan niemand rent achter je aan' zei mijn vader lachend. 'Laat mij' zei ik.
Rasmina lachte en at ook mee. Na het eten word ik gedwongen van Rasmina om mijn moeder te helpen opruimen. Ps ik help mijn moeder nooit.
(Ik snap van jullie dat het klinkt alsof kenza der eigen moeder niet mag ofso maar ik ga eerlijk zijn als je je moeder niet helpt of groet betekent niet dat je niet van der houd ofso. Ze is gwn heel heel erg verwend)
Na alles opgeruimd te hebben doet mijn moeder en Rasmina de afwas en zit ik op een stoeltje door insta te scrollen.
Opeens komt er een advertentie voor. Imrane ben Omar nieuwe product in de markt verdiend miljarden euro's
Mijn mond valt open en mijn ogen kan ik gwn weg niet geloven. 'Wat the fuck'
Meteen kijken mijn moeder en Rasmina me aan. 'Wat?' Vragen ze tegelijk.
'Euhh niks ' hij loog niet tegen mij. OMG ik ken een jongen die 19 jaar oud is en miljarder is.
Maar hij is tegelijkertijd ook een echte klootzak. Tfoe. Wat hij vandaag flikte. Weetje het is echt niet dat ik hem leuk vind ofso of dat we een ding hadden. Maar hij redde mijn leven en ik kom hem meerdere keren tegen. En nu negeert hij me voor een of ander wijf. Ze was eigenlijk ook helemaal perfect. Hoofddoek. En ze straalde gwn Noor uit.
Zag ik der maar zo uit. 😔
'Kom we gaan chillen in je kamer' zei Rasmina
We stonden op en liepen naar mijn kamer.
We praten de hele nacht tot Rasmina word gebeld. 'Het is mijn oom Jaouad'
(WIE KENT JOUAD NOG WAHHAHAHA)
'Wat zegt hij' vroeg ik. Haar oom Jaouad is de grootste sukkel ter wereld. Hij is echt dood lachen.
'Mijn moeder is bevallen' meteen sta ik recht. 'Kom ik ga met je mee'
We stonden op en besloten om onze pyjama's toch aan te laten. We trokken onze schoenen aan en liepen naar de voordeur. 'Waar gaan jullie heen zo laat' vroeg mijn moeder
'Mijn moeder is bevallen' zei Rasmina. 'Ooh gefeliciteerd !' 'En jij kenza' 'ik ga met haar mee' 'geen sprake van je hebt morgen school en alles' 'maar mama' 'nee!'
Boos kijk ik der aan. Ze zet me voorschut. 'Oké dan ga ik maar in app je morgen ochtend' zei Rasmina. 'Nee !! Ik ga met je mee' zei ik vastbesloten en keek me moeder strijdlustig aan.
'Ik heb al nee gezegd Rasmina ga maar' zei mijn moeder geërgerd. 'Nee zei ik toch ik ga mee' en zonder nog op antwoord te wachten sleur in Rasmina mee naar buiten en smeet de deur dicht.
'Dat hoefde je niet te doen' ik negeerde haar en liep naar de auto.
We stapte in en reden weg. Aangekomen bij de ziekenhuis liepen we naar binnen.
Het was leeg en er was helemaal niemand meer.
Bij de Bali zat ook niemand meer. We gingen naar boven omdat Rasmina wist waar der moeder lag.
Voor de deur zagen we een aantal mensen. 'Waar is mijn moeder' vroeg Rasmina gelijk. Ik herkende Jaouad meteen. 'Ewa Kenza!!' Zei Jaouad en sloeg zijn armen om mij heen. Ik lachte en keek naar Rasmina die der vader schreef aan keek.
'Hzo had je me niet gebeld?' 'Had het druk' 'met!!' 'Dat je moeder net is bevallen van een keizersnee en dat ik je zusjes moest verzorgen. Met wat anders zou ik bezig moeten zijn' zei hij boos.
Ze zuchtte en liep naar haar moeder binnen. Ik wou niet onbeleefd doen dus bleef ik met de rest in de wachtruimte zitten. 'Zo kenza ? Heb je geen school morgen' vroeg Rayan de vader van Rasmina. Meteen moest ik denken aan mijn moeder
Volgens mij was ik te onbeschoft. Stel je voor im heb der laten huilen?!!
Ik denk dat ik der moet gaan respecteren en der helpen. Want zo komen we echt niet veder.
Stem en reageer🦴
Hoe is jou relatie met joun moeder ?
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...