Ik duw Rasmina de taxi uit. Yassir en Adil gaan me vermoorden als ze der achter komen dat ze dronken is.
Ik moet de hotel binnen weten te komen zonder dat het lijkt alsof ze heel dronken is anders snitchen de medewerkers gelijk. Ik leg haar arm over mijn schouders en leg mijn hand over der heup en doe een zonnebril over der ogen heen.
'Haay Marco' lach ik en loop samen met ras op tikken de handen door de grote lobby.
Gelukkig is iedereen druk bezig met zijn werk en letten ze niet te veel op ons. In de lift laat in ras eindelijk los waardoor ze gelijk neervalt op de grond.
Twee mannen in pak keken ons vragend aan. Ik kijk op mijn telefoon. 'AAAAHHH' gil ik letterlijk.
HET IS DRIE UUR SNACHTS..
'Adil vermoord ons' zei ik en stak mijn mobiel in mijn tas. Ras klimt kreunend omhoog bij de deur en leunt eraan. Wanneer we aankomen bij de 2e verdieping valt ze weer wanneer de deuren open schuiven.
Ik til der weer op en loop naar onze hotel kamer.
Als ik vóór de deur sta gaat het vanzelf open. Ik voel gelijk een brok komen in mijn kil. Adil is binnen en zag via de camera ons aanlopen.
Ik loop naar binnen en zag dat yassir op de keukentafel zat en Adil op de bank. Ze keken allebei woedend onweer woedend.
'Oké oké voordat jullie wat zeggen... we waren de tijd vergeten toch ras we hebben niks gevaarlijks gedaan' zei ik gelijk. 'Ja klopt we hebben zeker niks gedronken en hebben niet gezoend met vreemde en zijn niet naar een bar gegaan' Zei Rasmina dronken.
'Wacht! Zijn jullie dronken.!! ' riep Adil woedend en kwam onze richting op lopen. Meteen kneep ik mijn ogen dicht wachtend op een klap.
Als ik mijn ogen open zie in Adil verward naar me kijken. 'Dacht je nou echt dat ik je zou slaan' zei Adil en keek me bezorgd aan. Nou mijn vader zou me uit huis sturen en me verrot geslagen hebben.
Yassir kwam naast hem staan en tilde ras op die al op de vloer lag te kwijlen. 'Wacht Kenza ik moet je wat vertelle' ze kwam mijn kant op en voor ik het wist kotst ze letterlijk over mijn kleren heen.
Yassir trok haar gelijk mee naar de kamer en niet veel later hoorde ik der kosten in de wc. 'Ik zweer ik heb niks gedronken. Kijk' ik trok mijn mond open en Adil keek me vies aan. 'Oké doe je mond dicht e Hendie en wat bezielde jullie nou alleen in de stad en gelijk het ergste doen wat er te doen valt. Ik was uren lang bezorgd. Ik dacht dat ik je kon vertrouwen maar je hebt me bewezen dat ik dat blijkbaar niet kan doen. En ik zou je je nooit aanraken al was ik woedend. Je hebt me gewoon erg teleurgesteld. Ga slapen Kenza' en met die woorden brak hij mijn Hart en liep de hotel
Kamer uit.Yassir kwam aanlopen en keek naar mij kots kleding. 'Ik weet hoe Rasmina kan zijn maar ik had verwacht dat je sterker in je schoenen kon staan. Niet van je verwacht Kenza ben diep teleurgesteld' terwijl hij sprak voelde ik dat elke letter mij meer brak.
Imrane - Adil - Rasmina - yassir
Allemaal boos eentje noemde mij Goldiger. Ik brak uit in tranen en rende mijn kamer in. Ik sluit de deur en loop gelijk de badkamer in waar ik meteen mijn kleren van mijn lijf afscheur.
Ik doe de douch kraan aan en ga der onder zitten met tranen over mijn wangen
Gold digger ...
Ik ? Een gold digger ik kon mijn oren niet geloven. En voelde een soort woede opkomen. Ik probeerde nog aardig te doen. Voor wat ?!
Misschien moet ik soraya lekker haar gang laten gaan. Ik bedoel hij verdiend het ! Wat een klootzak...
'Kenza !' Hoorde ik yassir schreeuwen. Ik sluit de kraan en stap de bad uit. Ik loop naar de kamer deur terwijl ik een hele spoor van water achter laat. 'Yassir' vroeg ik. 'Ja sorry dat ik tegen je schreeuwde ik wou je niet kwetsen. Het is alleen...' ik ga tegen de muur leunen met mijn oor als ik niks hoor.
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...