Kenza:
Ik zwaai hem uit en loop naar de plek op het strand waar mijn familie zich had gevestigd. K zie mijn vader helemaal bleek en mijn bezorgde moeder staan.
Ik ren naar ze toe. 'Rustig ik ben er' zei ik en hielp mijn vader overeind. 'Waar was je' vroeg hij en keek naar de kenzo shirt die duidelijk afkomstig was van een jonge. 'De luchtboot raakte lek dus werd ik geholpen er is niks ergs gebeurd' zei ik. Ik heb de rest maar niet gezegd anders gaan ze raar denken.
Imane komt rennend mijn kant op. 'Waar was je we waren zooo bezorgd!' Gilt ze en knuffelt me alsof ik ben opgestaan uit de dood.
'Kom we gaan naar huis' zei mijn moeder. Ze pakte der tas in. 'Waarom blijf je niet logeren' vraagt mijn oom aan mijn vader die meteen zijn hoofdschud. 'Kom op alleen 1 nacht' zeurt mijn andere oom. Mijn ooms hebben een villa met zijn alle . Een hele grote villa. Maar mijn vader wou daar geen deel van maken omdat we niet zoveel geld hadden voordat. We verblijven in de oude huis van mijn opa. Die al jaren leeg staat. Na de dood van mijn opa ruikt het naar muf en naar zwerfkatten. Het is wel groot en ruim maar heel ouderwets.
'Pleas papa' zeur ik mee. 'Oké dan' zei hij. Ik geef mijn oom Omar een boks.
Ik heb 6 ooms. Mijn opa en oma hadden alleen maar jongens. 7 jongens ongeveer. Mijn vader is de oudste. Ze zijn allemaal getrouwd behalve Omar.
We ruimen op en stappen dan in de range's van mijn ooms. We zetten leuk muziek op en zingen vals mee. Mijn nichten zijn echt gatar.
In de villa aangekomen gaat iedereen douchen. Ik ga samen met imane en dunya de douch in. We zijn dames dus het is gwn normaal. Niet dat ik helemaal naakt ga maar gwn in mijn onderbroek.
We doen de dier opslot en vullen de bad en zetten daarna schuim. 'Ooehh mogen we ook mee douchen' horen we aan de andere kant van de deur.
Ziad😒
Zaid is de irritantste neef die er bestaat. Hij is best grappig maar dat irriteert soms best wel. En hij zegt alles wat hij denkt dus soms vallen der verkeerde woorden.
Ik rol met mijn ogen en doe snel een badjas aan. Ik doe de deur op een kier. Hij kijkt eert verbaast. Ik spuug op zijn gezicht. 'Zo gedoucht!' Zeg ik met een grijns en doe de deur weer dicht.
'Tfoeee poets jij je tanden wel' zei hij en maakte kots geluiden.
Na het douchen gaan we met zijn alle kaarten spelen. Met de hele familie. Ik had nog nooit zo hard gelachen. Mijn neven zijn niet honderd. Als je verliest moet je wat doen.
Ik zoek de drie. Shit die gaf ik net weg. 'Heb ik niet' zei ik. 'Wahaha. Oké ik bedenk er een' zei Ziad. Ik bidden alvast. Mijn neef is niet honderd. 'Ga naar de buren en vraag om suiker' zei hij. WTF
'Serieus?' Iedereen lachte.
Ik stond op. Ik had een trinna aan die van imane was.
Ik sta op en loop naar buiten. Iedereen stond bij de voordeur om mee te luisteren.
Ik belde aan bij een grote villa. Naast de villa van mijn ooms.
De deur ging open.
Ik krijg geen adem help!!! IMRANE!!
Met mond vol tanden keek ik hem geschrokken aan. Mijn mond ging wijd open van verbazing. 'Euhh kenza' vroeg hij. 'I-k Euhhh.....wil..Euhh....suiker' zei ik terwijl ik bloosde. Ik leek op een tomaat!!
'Suiker??'
Ik hoorde gelach. Ik keek opzij en zag mijn neven en nichten helemaal stuk gaan.
Ik gunde ze een overdreven middelvinger.
Imrane lachte en liep naar binnen hij kwam terug met een zak vol suiker. 'Hier' zei hij en glimlachte. Ik knikte vol schaamte en liep eg. Ik hoorde hem nog grinniken.
Ik liep terug. 'Wie was dat? Hoe ken je hem? Gaf hij je die suiker?' Er kwamen allemaal vragen mijn kant op.
'Ike kom we gaan veder spelen' zei ik om de onderwerp te veranderen. Mijn moeder keek me grijzend aan. Mijn vader schudde lachend zijn hoofd.
Ik legde de suiker neer op de aanrecht. Maar snel ontdekte ik een nummer op. Hij heeft zijn nummer op de verpakking geschreven?😍😍
Ik keek vol verbazing naar zijn nummer en sloeg hem op als. 'Levens redder🍔'
Ik wil de 100 stemmen halen!!
En wie wil deze boek voor me promoten?? Mensen boven de 300k op hun boeken!
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...