Kenza:We blijven hier de hele vakantie!!
Weetje hoe blij ik daarmee ben. Mijn ooms hebben mijn vader overgehaald om hier de vakantie door te brengen.
Ik trok een short aan. En een hemd. Ik rende naar de tuin en sprong meteen ij het zwembad. De Meiden lachte. Ik klom er uit en pakte een handdoek en ging naast hun zitten. Ze keken via een gat naar de buren. 'Naar waar kijken jullie' vroeg ik. 'SSSHHHTTT'
Meteen hou ik mijn mond en ga op de stoel zitten. Ik kijk over de schutting naar wat ze kijken.
Ik zag 3 vrouwen zitten te kletsen. 'Mohsin komt vrij over 8 jaar' zeurde een vrouw. 'Nou en ik ga wachten want ik weet dat hij ook zal wachten.' Zei de andere vrouw. Ze zuchtte alle 3.
'IMRANE KOM IS' riep doe vrouw. Wacht!! Wat Imrane. Dus daar keken mijn nichten naar. Imane komt naast me staan en dunya en Zohra ook.
Hij komt binnen lopen zonder shirt. Mijn ogen glijden over zijn gespierde buik. Awillie.
'Geef die planten is water ze lijken uitgedroogd' 'kan jij dat dan niet' zei hij geïrriteerd. 'Jawel maar ik ben je moeder dus ik bepaal of ik tv ga kijken of jij' zei ze kinderachtig. Ze was te mooi om moeder te zijn al helemaal van een jongen van 19.
Hij pakte een slang en sproeide water over zich geen. Mijn mond ging wijd open. En misschien een beetje slijm.
De druppels glijden langzaam over zijn blokjes. Zo naar de binnen kant van zijn broek.
Hij sproeide de planten en soms zich zelf. Wat zo SEXY der uit zag.
Hij keek onze kant op. Omdat hij de hele tijd gefluister hoorde van imane en dunya. Iedereen duikt naar beneden met zijn kop. Maar ik heb geen snelle reflexen dus je ziet mij nog zo kijken met mond wijd open. Hij keek verrast. Meteen ren ik weg.
Ik ga aan de andere kant zitten. En mijn hart gaat op en neer. Nee aub had hij mij niet gezien. Zeg aub niet. Ik zie er niet uit. Ik sprong in het water met mascara waardoor mijn gezicht zwart is en mijn haar zit alle kanten op.
Ik ren naar boven en trek mijn kleren aan. Ik was mijn gezicht en werk een beetje bij. Mijn haar kan ik uit.
Dit is kenza ✌️☝️ Haar outje👇
Ik loop naar beneden en merk dat ik honger heb. De oudere zijn naar de moskee gegaan. Ik loop naar mijn vaders portemonnee en merk al snel dat die leeg is. Ik zucht geïrriteerd. 'Hier' hoorde ik achter me. Ik draai me snel om. Zayd had 100 derham in zijn hand en reikte dat naar mij toe.
'Nee nee hoeft niet' zei ik en wou weg lopen maar hij stopte het zonder pardon in mijn broek zak.
Net wanneer ik iets wou zeggen. Deed hij zijn hand voor mijn mond. 'Neem hem gwn nou maar zonder die shit enzo ik doe eindelijk wat aardig' zei hij en liep weg naar de tuin. Ik liep achter hem aan. In de tuin keek iedereen naar Imrane over de schutting.
De meiden kwijlde bijna en mijn neven keken jaloers. Ik ging tussen hun staan en keek even mee.
Hij zat te dansen met een oudere man. Zijn moeder lachte hem uit.
Ik keek meteen weg. Ik liep naar de winkel in de buurt en kocht een burger. Ik ging voor de deur eten. Want binnen was het een drama. Mijn neven en nichten feesten enzo.
Ik wil wel mee doen maar in heb honger. 'Yo mag in hapje' vroeg Zayd lachend. Terwijl hij naast me ging zitten. Ik knikten en gaf hem de helft. 'Hier je mag alles ik zit vol' zei ik. Hij haalde zijn schouders op en propte het in zijn mond. 'Wat doe je nu eigenlijk als onderwijs' vroeg hij uit het niets. 'Ik weet niet.. ik ga volgens mij rechten studeren' zei ik. 'Vind je dat dan leuk' vroeg hij. 'Nee! Maar dat is echt een goed verdiende baan en de studie is niet eens zo duur' zei ik. 'Waarom studeer je geen economie net als iedereen je kan dan gaan werken in de familie bedrijf' zei hij. 'Mijn vader wilt dat niet' zei ik en nam een slok van het water. Het is zo warm.
'Ik zeg je alvast, rechten studeren is super saai. Je gaat je leven haten doe gwn wat je leuk vind' zei hij en stond op. Hij rekte zijn hand uit. 'Wat?' 'Kom ik wil je wat laten zien' zei hij en trok me mee.
Lachend rennen we de buurt uit. Hij loopt een winkeltje in en kont daarna terug met een scooter. 'Spring achter op snel' het was een scooter met vier willen. Het zag er zo leuk uit. Ik sprong achter hem en hij scheurde de weg uit.
Ik pakte mijn tel en maakte een foto van ons tweeën. Je zag een lelijk vlekje tussen mijn oksels dus ik bewerkte een hartje daar. Ik plaatste het meteen op snap.
Ik maakte nog andere foto's en sloeg ze op. Paar zette ik op mijn verhaal.
Hij stopt bij een berg. We stappen uit en lopen de cliff op. Je zag een prachtige uitzicht van de strand en de oceaan. In de verte zag ik Spanje. Met een beetje wolken erboven. Het was prachtig..
Hij ging zitten op een steen en ik ging naast hem zitten. 'Wauw' kwam er ongelovig uit mijn mond. Hij lachte en zetten zijn hand op mijn boven been.
Ik wou hem weg duwen. Maar ik liet het zo. Ik maakte paar foto's. En sommige plaatse ik op mijn verhaal.
Opeens kwam hij met zijn gezicht veel dichterbij. Net wanneer hij zijn lippen op de mijne wou plaatsen duwde ik hem een stukje opzij. Ik stond vlug op. "zullen we gaan' vraag ik. Hij keek me teleurgesteld aan en knikte.
Waarom moet hij perse het proberen. Kan geen enkele jongen gwn vrienden of neef en nicht dingen doen?!!
Vergeet niet te stemmen en te reageren!!
JE LEEST
Diamant💎
RomanceDeel 2 van Rayan en Yasmin en mijn leven💎 Weetje als er iemand belangrijk is in je leven is het een soort van diamant. Mijn diamanten zijn mij twee vrouwen. Mijn moeder en mijn vrouw. Ik vertel je nu een verhaal. Mijn verhaal. Als jongen opgevoed...