Deel 29

244 17 17
                                    

(Belangrijke deel)

Kenza::

Vandaag is de baby feestje van de zusjes van Rasmina. Ik ben super blij voor haar.

Ik zit in de badkamer de jurk van Imrane aan het poetsen. Ik heb nauwelijks iets om aan te trekken dus dit was mijn laatste optie.

Ik naaide alle scheurtjes dicht en het was gloed nieuw. Ik had het aan. En keek mijzelf aan in de spiegel. Ik moest denken aan wat er was gebeurd in de gala.

Oké ik moet het vergeten..

Vandaag gaat het om de tweeling die is geboren. En Rasmina die de hele dag opgescheept zit met Jaouad. En Yassir..

Yassir ?!

Zal hij komen vandaag? Wat zal hij aan hebben? Opeens komen de gekste vragen in mij op.

Ik loop naar mijn kamer. En Adil zat daar zonder shirt op zijn telefoon te scrollen. 'Ay broertje kom je met me mee naar de baby feestje' vroeg ik. Ik mag hem wel. Hij kon er ook niks aan doen. Hij schud zijn hoofd. 'Ben moe. Maar veel plezier !' Zei hij. Ik knikte en trok mijn hakken aan. 'Doei ben weg' schreeuw ik door het huis. 'Zal ik mee komen' vroeg mijn moeder.

Ik negeerde haar en verliet het huis.

———-

Het huis zat bomvol mensen. Boven en beneden. Het was best grappig om te zien ze hadden alle meubels weg gehaald en het leek 1 grooootte zaal.

Rasmina en ik zaten te helpen in de keuken. 'Mama ga zitten wij doen dit wel' jaagt Rasmina haar moeder uit de keuken voor de 6 keer deze uur.

'Duss heb je mijn grote broer al gezien' vroeg Rasmina aan mij. Ik keek der verveeld aan en schudde mijn hoofd. 'YASSIR WE HEBBEN JE NODIG' gilt Rasmina uit het niets.

Yassir komt rennend de keuken binnen stromen. Oh my God. Hij had een blauwe pak aan met leren schoenen. Zijn haar had hij strak. Geen krulletjes. Hij zag er zoooo volwassen uit.

Uit het niets krijg ik een handdoek tegen mijn gezicht aan gegooid. 'Wtf' 'je staart' fluistert Rasmina. Nou fluisteren iedereen had der gehoord.

Ik voelde mijn wangen helemaal rood worden. 'Je ziet er leuk uit kenza' zei Yassir. Ik knikte. 'Jij ook' zei ik.

'Zo waar hebben jullie mij voor nodig' vroeg Yassir. 'Je moet kenza helpen met het huis te verkennen' zei Rasmina en duwde me letterlijk tegen hem aan. Ik kwam letterlijk tegen hem aan.

'Ik heb geen hulp nodig. Ik ben hier altijd' zei ik. 'Ze liegt?!!! Nu ga of ik stuur Jaouad je kant op' dreigde ze

'We gaan' riepen we tegelijk. Jaouad is fucking vervelend.

We lopen door de woonkamer. 'Zo Adil is niet mee' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil der niet over hebben' fluister ik. Hij knikt. 'Begrijp ik' zei hij. Ik keek om me heen en schrok als ik iemand zag staan. 'Wat doet hij hier' vroeg ik aan Yassir. Hij keek op. 'Ik weet het niet' zei Yassir en liep op hem af.

Hij zat te praten met de vader van Yasmina Rayan. Rayan lachte naar hem en het zag der uit alsof ze het gezellig hadden. 'Hallo Imrane' zei Yassir. Ik wou niet dat ie hem ging aan spreken dus ik trok aan zijn arm. Waardoor het leek alsof ik hem vast hield. 'Oh Hay' zei Imrane en keek naar mijn hand om zijn onder arm. Meteen haal ik mijn handen van zijn lichaam af. 'Zo jullie kennen elkaar' vroeg Rayan die zijn zoon aan keek.

We knikte. 'Hij is de ex van kenza, hoe ken je hem papa?' Vroeg Yassir. 'Hij is niet mijn ex' zei ik meteen. En Imrane knikte. 'Oh' zei Rayan ongemakkelijk. 'Nou ik en Imrane zijn van plan om samen te werken' zei Rayan opeens. Wacht Imrane werkt op de plek waar ik stage ga lopen? Oh shit..

'Nou succes jullie 2' zei Yassir en trok me mee. Maar ook letterlijk mee trekken. 'Kom we gaan Jaouad zoeken' zei Yassir. 'Zijn we niet juist een rondje gaan lopen om Jaouad te vermijden' vroeg ik. 'Ja en nu gaan we Imrane vermijden' zei hij. 'Hoezo?' Vroeg ik. 'We zijn vrienden toch' zei ik. 'Rasmina heeft me alles verteld wat hij je heeft geflikt' zei hij. Meteen bedenkt ik me alles. 'Hij heeft me niks geflikt' zei ik en sta stil. Hij keek me raar aan. 'Ik.. hij had gelijk. Mijn familie is slecht ik heb daarom van stage veranderd en die auto was van mijn neef.. hij heeft me alleen mijn de waarheid verteld' zei ik. Zijn blik kon ik niet lezen. 'Mohiem alsnog ik mag hem niet' zei hij.

Euhhhggg waarom doet hij zo moeilijk hierover.

STEM EN REAGEER!!

IK GA OVER EEN UUR WEER EEN DEEL PLAATSEN. Mijn telefoon valt zo uit.

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu