Deel 37

65 5 1
                                    

Pov adil:

Ik kijk verbaast naar achter toen Kenza boos der hotel kamer inliep. Daarna richt ik mijn blik op imrane ben Omar.

Ik stap de lift in en druk op de penthouse. 'De zaken gaan goed hé' zei ik tegen imrane. Ik heb gemerkt dat hij een miljoenen deal heeft gemaakt met een bekende bedrijf.

'Ja bij jouw ook hè zien el moukri' zei imrane en haalde zijn pas te voor schijn waar te zien is welke kamer hij heeft genomen.

'Thanks ik weet niet wat er aan de hand is tussen jou en mijn zusje maar ik hoop dat je je gedraagt' ik wou niet de over bezorgde broer uit hangen maar ik kan het niet laten om zorgen te baren over Kenza.

K heb Kenza leren kennen ben bijna elke dag bij der en heb gezien hoe snel ze van slag kan raken van elke woord. En hoe snel ze enthousiast is over dingen die eigenlijk de bare minimum zijn. Het zal me woedend maken als een jongens ooit misbruik van der maakt ze is daar te gevoelig voor. Ik moet der beschermen...

'Er is niks tussen Kenza en mij we zijn nauwelijks vrienden' mompelt hij emotie loos. 'Houden zo' dreig ik.

Het blijft effe stil. 'Zo el moukri nog investeerders nodig. Heb gehoord dat je grote plannen hebt' Zei imrane.

'Ik praat niet over zaken in een lift terwijl ik een joggingpak aan heb en het 4 uur sochtends is' zei ik bot. 'Zullen we een afspraak in plannen morgen 12 uur bij jouw kantoor' zei imrane zelfverzekerd.

Ik kijk hem aan en knik. 'Dan zie ik je wel verschijnen ben Omar' zei ik en gaf hem een hand. De lift deuren gaan open en hij loopt de lift uit.

Ik mag hem niet.. hij lijkt anders dan de eerste keer dat ik hem zag. Ik app gelijk mijn privé detective en vraag hem onderzoek te doen naar imrane ben Omar.

Ik ga geen zaken doen met mensen die ik niet vertrouw..

Kenza:

We lopen de trap af en Ras kan niet stoppen met zeuren. 'Mijn hoofd en al deze lichten het is te veel' zeurt ze en houd me vast aan mijn arm. 'Kom op ras de jongens wachten op ons' zei ik en duwde haar ze ontbijtzaal in. Die is alleen geopend van 6 tot 12 en er naast is er een restaurant waar we altijd lunchen of avond eten.

We gaan zitten aan tafel bij Adil en yassir. Yassir zat op zijn telefoon en Adil achter de laptop al vroeg aan het werk.

'Goeie morgen' zei ik. Ras gromde van de hoofdpijn. 'Goeie morgen Kenza niet meer boos' zei Adil en gunde me geen blik en nam een slok van zijn koffie.

Ik keek naar mijn nagels en herinnerde me wat er gister gebeurde. Yassir keek Adil vragend aan. 'Sorry Adil moest niet zo tegen je praten' zei ik en liet mijn blik nog steeds vallen op mijn nagels. 'Is al goed iedereen heeft soms zijn dag niet.. wil alleen niet meer dat je je hotel kamer uit gaat in de nacht. Zoals gister kan der van alles gebeuren' zei Adil streng.

Ik wou niet in discussie gaan. 'Ik heb zin een wafel met strawberries en choco pasta.. jij ras?' Vroeg ik aan Rasmina die der hoofd op tafel had gelegd. 'Het is 9 uur moeten we nu echt ontbijten heb hoofdpijn' zeurde ze.

De jongens keken der verveeld aan. 'Moest je gister niet zoveel drinken' zei yassir en sloeg der speels op der achter hoofd. 'Auw jullie genieten van mijn ondergang' piepte ze. 'Ja dat doen we ras' zei Adil sarcastisch.

Hij wees naar se serveerster Ruby. 'Graag een grote kop koffie en aspirientjes voor deze hier en een wafel met aardbeien en choco' zei Adil. Meteen knikte ze en ging ze weg met de bestelling.

'Willen jullie niks' vroeg ik en keek de jongens aan. 'We hebben al gegeten rond 6 uur' zei yassir en keek op zijn telefoon.

'Hadden we maar de kans om uit te slapen tot 9' grapte Adil. Ik keek ze verveeld aan. En toen viel ik bijna van mijn stoel nadat imrane en soraya de zaal in liepen.

Diamant💎Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu