,,A nemůžeš tady tu ponožku prostě nechat? Já ji pak najdu, ne?"
,,V těch botách jsou ale ponožky vidět," namítl Cory a já mu po desetiminutovém hledání pitomé fusekle už vážně chtěla jednu vrazit.
,,Tak si neber ani tu druhou a ňama probléma."
,,Co je ňama probléma?"
,,Moc orgasmů na jedno odpoledne, kámo, jsi úplně natvrdlý," řekla jsem a zavrtěla nad ním hlavou. Cory nadzvedl dotčeně obočí. ,,To ty tady vymýšlíš neexistující slova."
Plácla jsem se dlaní do čela a zavřela oči.
Ach, ti chlapi!
,,To ty si tu něco vymýšlíš!"
,,To ty mi kradeš kocoura!"
,,To ty se válíš v mé posteli!"
Věčné chudinky.
,,Dobře, promiň," zaculila jsem se a šla si k němu pro objetí.
,,Jak to bude dál?" vydechl po chvíli ticha.
Cítila jsem na rameni jeho teplý dech, což bylo příjemné, ale stejně jsem se odtáhla, protože mě jeho slova zmátla. ,,A tím myslíš co?"
,,No... jestli třeba nechceš něco mít s tím svým sousedem?"
Praštila jsem ho svou malou pěstičkou do pevné hrudi a on se zasmál. ,,Tak promiň, jen se ptám."
,,Ne, nehodlám si s ním nic začít, ale nechápu, proč se mě na to ptáš. Dovol, abych ti připomněla, že jsem měla před třemi měsíci vztah, který trval přes rok a během něj jsem normálně spala s tebou," řekla jsem s pokrčením ramen a on zamyšleně přikývl. ,,Tenkrát jsem to nechal být, protože jsem tě nechtěl ztratit, al-"
,,A teď už bys mě dokázal ztratit?" vyjekla jsem a on mě chlácholivě poškrabal ve vlasech, takže jsem se v jeho náruči zase uvolnila.
,,Přesněji řečeno jsem tě nechtěl ztratit jako milenku. Ale pořád bych to snesl, hlavně tě nechci ztratit jako kamarádku."
,,Neboj, neztratíš. Tak řekni, co jsi chtěl," vyzvala jsem ho a hrála si při tom s límečkem jeho košile. Chvíli si mě pozorně prohlížel a pak si povzdechl. ,,Tenkrát jsem z toho neměl dobrý pocit. Ty jsi s tím Henrym měla očividně dobrý vztah a nebylo správné, žes mu se mnou zahýbala."
Nakrčila jsem bradu, abych zakryla úsměv. ,,Taky bys ale mohl říct, že jsem zahýbala tobě s ním."
,,Mohl, ale oba moc dobře víme, že takhle se na to dívat nemůžeme."
Pomalu jsem přikývla a přimhouřila na něj oči.
,,Ale to není všechno," zkonstatovala jsem, protože jak on řekl, že zná mě, tak já mohla to samé říct o něm. Neznala jsem jenom jeho Jednookého Náčelníka, znala jsem i Dvouokého Coryho.
,,Máš pravdu, to není všechno," řekl a sevřel mi ruce v dlaních. ,,Víš, asi bychom to měli ukončit. Potkal jsem před dvěma týdny jednu naprosto báječnou holku, a třebaže si to teď nedovedu moc představit, měli bychom spolu přestat spát."
Zase jsem pomalu přikývla a v duchu vstřebávala to, s čím na mě tak rychle vyrukoval. ,,Chápu, nechceš podvádět přítelkyni."
,,Ne, nechci."
Usmála jsem se na něj. ,,Jsi spravedlivější než já."
Sevřel mi obličej v dlaních a krátce mě políbil. ,,Já si o tobě nemyslím vůbec nic špatného, to přece víš. Dělali jsme to, protože nás to bavilo, ale každá zábava musí jednou skončit."
,,Jo, máš pravdu. Je to jen o zvyku. Odvykla jsem si od závislosti na nikotinu, odvyknu si i od sexu s tebou."
Hlasitě se zasmál a pak si mě přitáhl do náruče.
,,To určitě zvládneš, ty můj malý blázne," řekl s neustávajícím smíchem a já do něj hravě strčila. Pak jsem v jeho očích zahlédla žár a už jsme byli zase v sobě. Ani jsem neslyšela, že někdo ťukal, takže když se ozvalo něco jako ehm ehm, mé rty ztuhly na těch Coryho. Rychle jsme se od sebe odlepili a pohlédli na Everly a Rawy, které stály ztuhlé u prahu.
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...