,,No teda!" vyjekla Rawy, když jsem se po práci stavila u ní doma. S pusou dokořán zírala na prsten a pomalu k němu skláněla hlavu. Měla jsem vážné obavy, že ho chce sníst.
,,Hej," škubla jsem rukou, když po něm přejela špičkou jazyka.
,,Jen jsem se ujišťovala, že je pravý."
,,Jasně, je pravý," ohradila jsem se - nebo spíš Seana - a pak jsem na ni pohlédla zpod řas. ,,Je to šílené, co?"
,,Možná trochu," pokrčila rameny. ,,Ale jestli ho máš ráda..."
Zarazila jsem se. ,,Ráda? Já ho miluju."
**
Po cestě domů jsem zavolala Corymu a seznámila ho s vývojem událostí, načež mi oznámil, že není otcem očekávaného dítěte.
,,Ach, zlato, to je mi strašně líto."
Slyšela jsem, jak se smutně zasmál. ,,Jo, mně taky, ale měl bych o ní mylnou představu, takže jsem rád, že mi to řekla. Rozešli jsme se."
,,Neboj, ta pravá jednou přijde."
,,Ty mě prostě vždycky podržíš, Minie. A opravdu moc gratuluju k zasnoubení a domu."
Zasmála jsem se a odemkla hlavní dveře. ,,Počkej, až uvidíš, jak je velký."
**
,,A já si myslel, jak si užiju porno v přímém přenosu," řekl Max s láhví piva u pusy a Chloe do něj šťouchla loktem.
,,Jahůdko, nebij mě. Chlapi jsou prostě chlapi," vysvětlil a políbil ji na špičku nosu.
S úsměvem jsme se Seanem pohlédli jeden na druhého a on mi pod stolem pošimral kůži na stehně.
,,Maxi, já jsem to porno taky chtěl, ale pak mi došlo, že po žádosti o ruku by to nebylo vhodné," vysvětlil Sean. Věnovaly jsme si s Chloe všeříkající pohled, ale smíchu jsme se taky neubránily.
,,Ehm, lidi?" řekl Max a ukázal někam za nás.
Čiko stál mezi futry a bedlivě si nás měřil. Patrně chtěl říct něco jako: Mohli byste se utišit? Někteří z nás už chtějí chrnět!
Pak zase odešel. To už jsme se smíchy váleli všichni čtyři. Možná jsme byli lehce opilí. Ovšem kromě Chloe, která až ke konci večírku oznámila, že je ve třetím měsíci těhotenství. A jelikož měl ten pulec za několik měsíců vnímat nejen hlasy, ale i slova, mým úkolem bylo začít už takhle s předstihem trénovat slušné výrazy.
,,Co je to kurva za blbost? Já mluvím furt slušně!"
Mňáu!
Mňáu!
Zběsile jsem se otočila na židli směrem ke kocourům. ,,Nechtěli jste náhodou jít spát?!"
Chloe mi položila dlaň na hřbet levačky. ,,Máš pravdu, mluvíš slušně, ale mluv ještě... slušněji."
Sean se hlasitě zasmál a já na něj pohlédla přimhouřenýma očima. ,,Jestli chceš, aby ti visely vánoční kouličky tam, kde mají viset, tak si ze mě přestaň dělat prdel!"
,,Minie!" napomenula mě Chloe a já už chtěla protestovat, když se najednou ozvala děsná rána. Pohlédla jsem na Chloe, která měla vyvalené oči a zírala dolů na svého manžela.
Uchechtla jsem se. ,,Hele! Budoucí taťka spadl pod stůl."
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...