Nějakým zázrakem jsem nevytopila sousedku a ani jí nepoškodila strop. Ale aspoň jsem strávila celé odpoledne a půlku večera tím, že jsem se Seanen vyčistila podlahu do sucha a doplnila to leštidlem s banánovou vůní. Noc jsme strávili v jeho posteli a kocourky pozvali k válendě s námi. Usnuli nám kolem půlnoci u nohou a my se k sobě tiše přitulili.
,,Jdeš zítra do práce?"
,,Everly je zřejmě pořád v Severní Dakotě, ale do práce i tak půjdu. A ty?"
,,Já musím každopádně."
Přikývla jsem a ještě víc se k němu přitiskla.
,,Víš... o něčem jsem přemýšlel."
,,Jo?"
,,Ne."
Otočila jsem hlavu, abych na něj viděla. ,,Ne?"
V šeru se mu zatřpytily zuby, jak se usmál. ,,Jo."
,,Jo? A o čem?"
Dlouhou chvíli mlčel, až jsem začala přemítat, jestli neusnul, když se ve tmě najednou ozvalo lehké uculení. ,,Vím, že ti to bude připadat rychlé, ukvapené a... prostě tak trochu šílené, ale..."
,,No kruci, tohle ti nejde, Seane."
,,Hele!"
Přetočila jsem se na záda a vyčkávavě nadzvedla obočí. Sean mi zabořil obličej do žlábku mezi prsy. ,,Nastěhuj se ke mně."
Ztuhla jsem a pomalu mu zvedla hlavu tak, aby byl nade mnou. ,,Fakt?"
,,Jo, chci tě tady, ty malá potvoro."
,,Hmmm, je fakt, že být stále nablízku takovému bastardovi je... lákavé."
,,Taky bych řekl."
,,Tak jo."
,,Jo?!"
,,Ne!"
S úsměvem se vyhoupl na lokty a podbřiškem se přitlačil na můj. Spodní Minie samozřejmě okamžitě ožila.
,,Ne?"
Naklonila jsem se pro polibek a sáhla mezi nás, abych ho uchopila do dlaně.
,,Jo," zašeptala jsem mu do rtů a nasměrovala si ho proti sobě.
,,Bože, Minie," zamručel a rty mi zabořil do krční jamky. Špičkou jazyka mi olízl klíční kost a začal do mě pomalu zajíždět.
**
Seana vyčerpal orgasmus natolik, že vytuhl téměř okamžitě. Mně vrtalo hlavou to naše sestěhování a překvapila jsem samu sebe, že jsem souhlasila tak rychle.
Jenže ho mám fakt ráda.
Zamžikala jsem, když mě oslepilo světlo mobilu na nočním stolku a opatrně jsem se pro něj natáhla.
Cory: Ahoj, zlato. Mohli bychom se zítra sejít na kávu? Promiň, že píšu tak pozdě, ale jsem v úzkých.
Minie: Jsi nemilosrdný tvor, když otravuješ svou ex milenku v... ukaž... 00:58 ráno!
Ale to nic. Jak v úzkých?Cory: Znovu promiň. Víš, jak jsem ti říkal o té mé vážné známosti?
Minie: Jistě.
Cory: Je těhotná.
COŽE?! Jednooký Náčelník zplodil...
Minie: Dítě?! Takže za devět měsíců bude na světě to, co bezdůvodně nadává a útočí na bradavky?
Cory: Přesně.
Minie: Nesejdeme se radši na panáka?
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
Storie d'amoreErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...