46. kapitola

27.9K 1.2K 9
                                    

Když jsem následující pondělí seděla ve firemním letadle s názvem Sam's Publishing a ptala se, kdo je to Sam, byla jsem palčivě rozbolavělá z přemíry sexu.

,,Sam je můj přítel už od střední školy a firma, ve které pracuju, mu patří."

,,A ty jsi tam...?"

,,Zastupuju ho, takže jsem zástupce vedoucího. A co tvoje práce?"

,,Dělám architektku."

,,To už vím, ale nemám moc představu, co všechno to obnáší. Jak bys zhodnotila můj byt?"

Lhostejně jsem pokrčila rameny a tou rukou, ve které jsem nedržela skleničku, ho pohladila v klíně. Byla výhoda, že jsme měli letadlo pro sebe. Vyvolávalo to ve mně nemravné myšlenky. Pro změnu.

,,Kolik ti je?"

Několikrát jsem zamrkala. 

Páni... Vždyť my o sobě nevíme téměř nic. 

,,Pětadvacet. První den tohoto věku jsem strávila dohadováním se se svým nerudným sousedem."

,,Takže ses tu noc opila na svých narozeninách a šla se vyspat ke mně? Byla jsi v mém bytě už předním?"

,,Nevzpomínám si. A co ty, Parkere? Kolik je ti?"

,,Třicet tři."

Zhluboka jsem se nadechla. ,,Tak to už jsem s dospělým chlapem."

Špičkou nosu mi přejel přes tu mou a nakonec mi tam vtiskl vlhkou pusu. ,,Mám tě strašně rád."

Zamžikala jsem a pak pohlédla do jeho krásných očí. ,,Já už tě trošku... míň nenávidím."

Hlasitě se zasmál a než jsem se nadála, už jsem mu visela přes rameno. Položil mě na sedačku v pravém rohu letadla, která se dala rozložit a kde bylo mnohem víc prostoru. Což bylo v tu chvíli potřeba.

**

,,Ach, nemůžu uvěřit, že už jsme... Do prdele!"

Sean se zamračil. ,,Co je?"

Ukázala jsem na malou loužičku, která se tvořila před dveřmi mého bytu. Rychle jsem se rozběhla a vřítila se do dětského brouzdaliště. Pohlédla jsem na své baleríny a malém se zajíkla. V mém bytě byly dobré dva centimetry vody a všude to šplouchalo.

Otočila jsem se, když mi za zády zavřeštěli dva kocouři a následně zmizeli za dveřmi jejich páníčka. Sean za nimi zavřel, aby nikam neutekli a otočil se zpátky ke mně. ,,Pojď, musíme najít hlavní uzávěr vody!"

Oba jsme se rozběhli po mém bytě a voda kolem nás stříkala jako pominutá. Hotová Pobřežní hlídka. Už nám chyběly jen záchranné vesty, plavky a... Seanovi i větší prsa.

,,Myslím, že je pod dřezem!" vypískla jsem a on se mi navzdory téhle situaci vysmál. ,,Á... tady je, kluk jeden!"

,,Máš hlavní uzávěr?!"

Sean místo odpovědi skončil na všech čtyřech a strčil hlavu pod dřez, kde téměř okamžitě vypnul povolený kohoutek, takže se voda zastavila.

,,Děkuju, jsi můj zachránce!" zapěla jsem a pověsila se mu na krk, takže jsme spadli do louže.

,,Mmmm, ještě jednu pusu požaduji."

Ušklíbla jsem se a následně mu zlíbala celý obličej. ,,Jak dlouho myslíš, že to teče?"

,,Ehm... Vzhledem k tomu proudu jen několik minut."

,,Ale jak se to mohlo jen tak spustit?"

,,Vidělas, kolik tam máš dezinfekcí a dalších různých chemických sraček? Něco mohlo spadnout a trefit ten kohoutek."

Povzdechla jsem si a pohladila ho po mokrých vlasech. ,,Děkuju ti."

,,No jo, tak pojď. Zvedneme se a... máš kýbl a tucet hadrů?" rozhlédl se kolem sebe. ,,A chápavé sousedy pod sebou?"

Vytopení sousedů. Jeden z nejhorších scénářů.

,,Do kočičích ocasů!"

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat