42. kapitola

30.4K 1.3K 13
                                    

,,Mohli bychom zajít příliš daleko," namítl, ale s každým slovem se ke mně o krok přiblížil.

,,Daleko? Já tě chci až po okraj."

Zavrtěl hlavou a opřel si dlaně o hrany toho dlouhého celou místnost zabírajícího stolu. 

,,Jsi vážně úplně nemožná," zašeptal a pak už byly jeho rty na mých. Popadl mě za zadek a než jsem se nadála, už jsem měla zase výhled na město přímo před očima... a do kolen mě kousal hrubý povrch šedého koberce. Letmo jsem se ohlédla přes pravé rameno, ale zahlédla jsem jen jeho pokrčené koleno. Druhou nohou se tiskl k mému levému stehnu a jeho prsty bojovaly s provázky na mém oblečku.

,,Ono je to na tobě snad přilepené!" zavrčel a já se rozesmála.

,,Šššš," zakryl mi dlaní ústa. ,,Ani slovo."

,,Mm-hm..."

,,Hodná," špitl a jedním prudkým pohybem mi stáhl kalhotky po stehnech až k lýtkům. Pak už byl ve mně. Ani mě nepřekvapilo, že se nezarazil nad náhlou absencí mého cyklu. Muži jsou v tomhle smyslu vážně z Marsu.

Korzet, který jsem měla na zádech napůl rozepnutý, mi prozrazoval, že je Sean stále kompletně oblečený. Jeho sako se mi otíralo o kůži na zádech střídavě s kravatou - tím, jak se pohupoval sem a tam. Připadala jsem si jako pořádný živočich. Jen ta představa, že někdo tam naproti v budovách vzhlédne a uvidí, jak si nestydatě užívám s tímhle sexy obchodníkem, aniž bych tušila, co vlastně pořádně dělá... to bylo sakra rajcovní!

Najednou do mě vrazil tak prudce, až jsem se čelem bouchla o okno a s uculením o něj zůstala opřená. Obličej jsem tím pádem měla v chládku, ale jinak mi hořel každý centimetr mého citlivého těla.

Zasténal a jeho ruce mě popadly za boky tak zuřivě, až mi tím stáhl korzet do půlky břicha a moje kůzlata se ocitla na svobodě. Přitiskl se na mě svým elegantně oděným tělem a sevřel mi prsa v dlaních. Znovu zasténal, mnohem hlasitěji.

,,Šššš! Nemáš křičet, zapomněls?"

Potichu zamručel a začal mi zuby jezdit po lalůčku.

,,Pane Parkere?"

Oba jsme ustali v pohybu a s nastraženýma ušima ani nedýchali. Za dveřmi se ozývalo několik hlasů najednou. Už jsem málem poslechla zdravý rozum a donutila ho, aby se ze mě vysunul, jenže on zasáhl první a začal znovu pravidelně klouzat v mé rozpálené mušličce.

,,Bože," kňukla jsem a položila si tvář na ten nepříjemně ostrý koberec. Bylo mi to jedno. Vždycky mi bylo všechno jedno, když byl Sean ve mně.

,,Víš o tom, že máš přímo výstavní prdelku?" 

,,Vážně?" zeptala jsem se funivě a cítila, jak se ve mně začíná probouzet jistá exploze. V tu chvíli Sean tiše zasténal a třikrát se do mě tvrdě zarazil, aby se nakonec opřel čelem o chladné sklo okna a mohl rozdýchat svůj orgasmus, který k mé smůle přišel až příliš brzo.

Se spokojeným úsměvem se ze mě rychle vysunul. Otočila jsem se na záda a než jsem stačila říct tak až večer, už si povídal se Spodní Minie. Ano, myslím to přesně tak, jak to říkám. Normálně s ní konverzoval.

,,Kdopak je tu dneska zpomalený, Malá?"

Cože?

Spodní Minie byla podle Seana Malá? Nevím, jaké oslovení bylo úchylnější. 

Zasmála jsem se a hned nato zasténala. Hlava mi přepadla dozadu a ruce se zmocnily jeho vlasů. Zřejmě chtěly, aby mi do Malé strčil celou hlavu. To ale nakonec nebylo třeba. Stačilo pár zkušených zakroužení Seanova proklatě skvělého jazyka a já se nevázaně udělala v konferenční místnosti firmy, jejíž jméno mě vůbec nezajímalo.

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat