V hlavě jsem najednou měla tisíc důvodů, proč bych se měla otočit a odejít pryč, jenže Spodní Minie byla neoblomná a celá nadržená na mě pištěla. Konečně měla možnost dostat to, po čem od Coryho odchodu tak prahla.
Mé nohy se samy od sebe pohnuly, už jsem se nenechala dál přemlouvat a vrhla se na Seana jako hladová lvice na pořádný kus flákoty. Ani jsem se nenadála a...
,,Na kuchyňské lince?"
,,Je nejblíž," zašeptal mi do ucha a já se neubránila smíchu. ,,Takže teď už mě chceš?"
Zatímco mi na zádech rozepínal zip od krémových pouzdrových šatů, podíval se mi do očí a řekl: ,,Já tě chci už celou věčnost."
,,Tak proč jsi minule přestal?"
,,Protože jsem pomstychtivý. A teď už mlč," nařídil a skousl mi spodní ret.
,,No dobze."
,,No dobze?" zasmál se a chytil mě pod zadkem, aby si mě nadzvedl.
,,Držel jsi mi ret, tak se nezblázni," zavrčela jsem a hned nato vyjekla, protože mi Sean odhrnul kalhotky na stranu a vsunul do mě dva prsty naráz.
,,Já se ale asi vážně zblázním," zavrčel a posadil mě zpátky na linku. Sundal mi kalhotky, které hodil někam za sebe a pak se mi postavil mezi stehna.
,,Drž se mě," nařídil zhrublým hlasem. Jakmile mě popadl za boky, instinktivně jsem ho chytila kolem krku. Cítila jsem, jak mě jeho pašák roztahuje a netrpělivě se posunula jeho směrem, jenže jsem zapomněla, že sedím na kluzkém pultu a samozřejmě jsem přepadla přes okraj. V tu chvíli jsem se po něm sklouzla a než Sean našel rovnováhu, měla jsem ho v sobě úplně celého.
,,Ach!" vykřikla jsem a uslyšela zamňoukání.
,,Sakra! Ne, neboj, Čiko, já jí neubližuju."
Sama jsem si tím nebyla tak jistá, protože byl naprosto nezvykle velký. Musela jsem se mu přizpůsobit.
Pomalu se začal vysouvat a zase vrážel dovnitř a já sténala a mumlala a fňukala a vrčela a... ,,Bože, Seane, Seane, Seane!" ...pořád dokola opakovala jeho jméno, zatímco jsem po očku sledovala, jak nás Čiko pozoruje. ,,Proč se na nás tak dívá? To se mu líbí - ach! - tvůj zadek?"
,,Ne, jen mě při tom ještě nikdy nesledoval, neřeš to," zamručel a couvl o několik kroků dozadu. Měla jsem strach, že spadnu a tak jsem se ho chytila za krk ještě pevněji, načež on přesunul ruce na můj pas a hned nato začal tvrdě a nemilosrdně přirážet.
,,Ach, Seane. Kruci, Seane!"
Měl nohy snad metr od sebe, byl mírně pokrčený v kolenou a neúnavně vrážel vpřed, jako by byl robot, který nikdy neztratí energii. A já? Já se ho i nadále pevně držela a kňourala mu do tváře.
Byla jsem přebornice v blábolech z rozkoše, takže když už jsem se blížila k vrcholu, nastalo hotové šílenství. Z hrdla se mi vydralo něco jako M... áá... úúú, na což Čiko zareagoval svým typickým Mňáu!
,,Jo," vzdychl Sean najednou a své tempo ještě zintenzivnil a já se prostě... rozmňoukala. A Čiko se samozřejmě přidal.
,,Ma... u... úúú."
Mňáu!
Jen matně jsem vnímala, že mám kolena na něčem studeném. Když jsem po chvíli otevřela oči, zjistila jsem, že Sean leží na podlaze. Hlavu měl prudce zakloněnou dozadu a já na něm celá dychtivá hopsala jako na klusajícím hřebci. ,,Ach, Seane!"
Mňau!
,,Čiko, sklapni!"
,,Ach!" vzdychla jsem naposledy hlasitě a pak jsem Seana pevně uvěznila v sobě. Přirazil ještě třikrát a následně se mu z hrdla vydral ten nejerotičtější a nejdravější výkřik.
,,Do...," začala jsem, ale neměla jsem sílu už ani mluvit. Prostě jsem se jen svalila na Seanovu hruď a snažila se popadnou ztracený dech.
Sean se po chvíli hlasitě zasmál a zvolal: ,,Tak co, Čiko? Dobré porno?"
Mňáu!
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...