V jeho malé sprše jsme si dali rychlé repete a pak ještě jednou, když jsme se chtěli navzájem osušit. Tři čísla byl pro mě nezvyk, protože Cory až tak chtivý nebyl a o svých předešlých sexuálních partnerech radši ani nemluvím. Není nic horšího, než když se chlap udělá a prohlásí: ,,Jsem dobrej!"
Brrr!
,,Je ti zima?" zeptal se Sean a já se se smíchem zvedla z postele. ,,Ne, jen bych měla jít na chvíli k sobě."
,,Co znamená to na chvíli?"
,,Na noc," zašeptala jsem do šera a čekala, jak bude reagovat.
,,No dobře... Nebudeme z toho teda dělat vědu?"
,,Jasně. Jo, určitě nebudeme. Ale bylo to fajn, co?" nervózně jsem se uchechtla a on mi to oplatil tím nejprestižnějším chlapským úsměvem. Na chvíli jsem zvažovala, že bych ho požádala o čtvrté kolo.
,,Bylo to zatraceně úžasný," řekl najednou a já na něj několikrát zamrkala.
,,Můžu ti něco říct?" zeptal se, když jsem dlouho mlčela a vstal z postele, na tváři ten nejsmyslnější výraz, pomalu se ke mně přibližoval. ,,Chci, aby ses hned teď vrátila do postele a prošukala se se mnou ke spánku."
Spodní Minie si nadšeně poskočila a mně příjemně cuklo v podbřišku.
,,Když já nevím," zašeptala jsem a skousla si ret. Ostražitě jsem sledovala každý jeho krok, který podnikl mým směrem a ta dole by bývala radostí vrněla, kdyby toho byla schopna.
,,Ale víš." A už se na mě vrhal, jenže já ho zarazila. ,,Seane, musím jít domů. Chci se vyspat."
,,Půl hodinky a pak už tě nechám spát."
Přimhouřila jsem oči. ,,Vážně?"
Ušklíbl se a pak zavrtěl hlavou.
,,Jsi neskutečný, Parkere!"
S úsměvem mě popadl za ramena. ,,Vrať se do postele."
Potřebovala jsem chvíli o samotě, potřebovala jsem se probrat z toho, co se stalo, takže jsem si povzdechla, vtiskla Seanovi polibek a odešla.
Odpusť, ty tam dole.
,,To je tak nefér!" ozvalo se, jakmile jsem zabouchla dveře od svého bytu. S hravě našpulenou pusou jsem přešla k naší společné zdi a zabušila na ni. ,,Ne každému jsou dopřány tři čísla za jeden večer."
.
.
.
Ťuk, ťuk, ťuk. Ťuky, ťuky, ťuk. Ťu-
No to snad...
Docupitala jsem zpátky ke dveřím a jen je lehce pootevřela.
,,Přestaň klepat tak hlasitě, rušíš tím sousedy," zasyčela jsem a zablokovala mu cestu do svého bytu. Čika jsem ale zadržet nedokázala.
Chlupatá koule, o které jsem si myslela, že už je pár hodin v limbu, mi proletěla pod nohami a zajela až do obýváku. Vřeštící kocourek se pak zachytil o malý fialový koberec a ne zrovna elegantně skončil na zádech s tlapkami ve vzduchu.
Slyšela jsem, jak Sean zabouchl dveře od svého bytu a pak už jsem byla v jeho náruči a nadávala.
,,Čiko, ty zrádce!" křičela jsem, zatímco si mě Sean nesl na gauč. Čiko nezúčastněně pozoroval, jak se páníček a častá návštěvnice rozkládají na gauč a jak dostává návštěvnice pětadvacet na holou, protože páníčkovi utíkala.
,,Ty nemáš k mému zadku ani špetku úcty, tak je to," smála jsem se, pištěla a vystrkovala zadek co nejvýš, aby mě mohl Sean plácat dál. Tohle nemělo s důstojností společného už vůbec nic, ale mně stačilo, že cítím na boku jeho paličku a nic jiného jsem nepotřebovala.
,,Přestaň!"
Plesk.
,,Vážně?"
Plesk!
,,Ne!"
Plesk!!
,,Au!" vyjekla jsem, ale nebylo to nic proti tomu, když mě následně kousl do zadku.
,,Ty jsi takový..."
Posunul se tak, že jsem ležela opět na břiše, ale pod sebou jsem místo jeho kolenou měla sedadlo gauče.
,,Jaký jsem, Minie?" řekl a hned nato ze mě stáhl šaty, takže jsem byla zase nahá.
,,Jsi... oh!"
,,Ty jsi tak nádherně úzká," zašeptal mi do ucha a začal se ve mně hýbat. ,,Dobrý?"
,,Přímo nádherný," řekla jsem a následně zafňukala, protože mým tělem projela prudká vlna rozkoše.
,,Takhle?" zeptal se a mučivě pomalu zakroužil boky.
,,Jakkoliv, Seane. Všechno je tak sk-" Umlčel mě naléhavým polibkem, při kterém jsem si málem vykroutila krk, protože jsem pořád ležela na břiše. Pokrčil mi jedno koleno a díky tomu se vsunul ještě hlouběji. Do několika následujících vteřin jsem vyvrcholila s jeho jménem na rtech a natáhla ruce za sebe, abych si ho za vlasy přitáhla blíž k sobě. S úsměvem jsem vnímala, jak mě jeho horký dech lechtá na šíji a nakonec jsem se mu uvelebila v náruči.
Strávil u mě krásnou půlku noci, poté jsem ho ve tři ráno uložila v jeho posteli. Byl totálně v limbu a já považovala za zázrak, že jsem ho dokázala dotáhnout až do protějšího bytu. Pak jsem se vrátila na gauč a se spokojeným úsměvem jsem znovu pomalu upadala do spánku. Když mi Čiko o pár minut později zalehl obličej svým chlupatým zadkem, došlo mi, že jsem ho raději měla uložit vedle Seana.
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...