,,Čiko, až se mi tvůj páníček dostane pod ruce, přísahám, že ho zabiju!"
Bylo něco po půlnoci a já měla na posteli kocoura. S pohledem upřeným na televizi, kterou jsem stejně nesledovala, jsem se rozpačitě tahala za pramínky vlasů a různě je kroutila mezi prsty.
Tak kde je ten zatracenej Parker!
Vstala jsem z postele a odebrala se do obýváku, kde mi vyřvávala další televize. Když jsem ji vypnula, zahleděla jsem se z okna. Milion světýlek, milion aut, milion lidí. Nebylo moc pravděpodobné, že bych Seana někde na ulici zahlédla, i kdyby tam skutečně stál. S povzdechem jsem se otočila a...
,,Ááá, kruci, Čiko! Musím tě mít pořád za zadkem? Tohle děláš i Seanovi?" zapřela jsem se dlaněmi o kolena, aby mi lépe viděl do tváře. Jeho kulatá očka se na mě dívala s naprosto neutrálním výrazem.
,,Dávej si pozor, tvůj páníček je slabý odvar oproti téhle kočce. Mám ostřejší drápky, víš?" mrkla jsem na něj a on - přísahám! - se mi zadíval do výstřihu, ze kterého jsem na něj špulila svoje měkoučké trojky.
,,Chceš si sáhnout?" zeptala jsem se se šibalským úsměvem a přiložila jednu zrzavou tlapku na svůj dekolt. Ten nezaujatý pohled na jeho kocouří tváři zůstal.
Se ztuhlým krkem jsem se odebrala zpět k posteli a s Čikem po boku se zachumlala do zahřátých peřin. Už jsem za sebou měla i sprchu. To bylo mimochodem taky zajímavé, protože čas na sprchování nastal až ve chvíli, kdy u mě to zvíře bylo už aspoň hodinu.
No nic... Tak co že nám to v té televizi zrovna běží?
**
Moje malá pěstička dopadla na prostěradlo a Čiko vyděšeně nadskočil. Měla jsem už trochu strach. Jedna věc byla, že jsem na Seana byla naštvaná. On si prostě jen tak odhodí kocoura u mě v bytě, protože jsem si dovolila odpoledne souložit a někam si odejde, aniž by řekl třeba jen jednu další větu!
Prej: ,,Zapomeň na to."
To tak, ty bastarde jeden! Žádné příměří! Už ani cenťák z nějakého příměří!
Přesto jsem ale měla obavy - to byla ta druhá věc.
Na chodbě se ozvala tichá rána a pak o trochu hlasitější. Ztuhla jsem. Následně se otevřely dveře od mého bytu a na podlahu spadla velká černá věc. V té tmě bylo houby vidět. S hrůzou v očích jsem se pomalu zvedla na rozklepané nohy a shledala, že se mi na podlaze válí totálně zlitý Sean Parker.
,,No tohle," zašeptala jsem.
,,Ano, to-tohle!" zamumlal a namířil na mě ukazováčkem. ,,To je kvůli tobě!"
,,Co, sakra? To si jako nemůžu zašukat? Jsem dospělá a nemůžu za to, že jsem hlasitá!"
S úsměvem nadzvedl hlavu, pak jako by ke mně chtěl natáhnout paže a hned nato se zase svalil.
,,Parkere, na nohy. Hned!" zapištěla jsem, vykolejená z téhle situace a vynervovaná z toho, že za šest a půl hodiny vstávám do práce.
,,To mi ale asi bud-"
,,Ne! Ne! Ne! Nezvracej! Vydrž!" Jako splašená slepice jsem se rozběhla do koupelny pro kýbl a kdákala při tom různé nadávky.
,,Tady!"
,,Už jsem v cajku," řekl a sevřel v dlani mé obnažené stehno, takže jsem spadla na zadek.
,,Očividně, ty debile jeden!"
Zabručel a na jeho tváři se objevil ublížený výraz. ,,Nebuď netykavka."
,,To říkáš ty mně? A vstávej, kurvafix!"
Nějakým zázrakem jsem ho dostala na nohy. Hned nato spadl po hlavě do mé postele a málem zalehl Čika. Ten se na mě podíval a já na něj. Zavrtěla jsem hlavou a on zkopíroval můj pohyb.
,,Chápeš to?"
V odpovědi přešel na druhou stranu postele a schoulil se do klubíčka vedle Seana.
,,Tys mě zradil!"
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...