56. kapitola

25.1K 1.2K 11
                                    

,,Seane! Tak ty jsi přišel," řekl Max, jakmile nás v dálce zahlédl. Jmenovanému se při zvuku Maxova hlasu objevil široký úsměv na tváři a přidal do kroku, přičemž stále svíral mou ruku.

Zabij mě třeba! nadávala jsem v duchu.

,,Chlape," zasmál se Sean Maxovi do ramene, když se objali. Pak se Sean otočil na Chloe a ta zrudla.

,,Kámo, dovol mi představit ti mou jedinečnou Chloe."

Sean jí podal ruku a přátelsky se představil. ,,Moc vám oběma gratuluju."

,,Díky! Mimochodem, Minie říkala, že ti není dobře."

Sean se na mě podíval a já nevzrušeně opětovala jeho pohled. ,,Oh, pravda, měl jsem... problém se žaludkem, ale už jsem v pohodě. Tohle jsem si nemohl nechat ujít."

Max ho vzal kolem ramen a vedl ho zpátky k hostině. Ještě se ale stihl otočit a mrknout na svou ženu.

,,Nebylo mu zle, že?"

,,Bylo."

,,Minie..."

,,Dobře, paní chytrá! Trochu jsme se spolu chytli, ale přijel sem a vysvětlili jsme si to. To je přece hlavní."

,,To je pravda. A něco ti povím, nikdy by mě nenapadlo, že by se kdokoliv vyrovnal vizáží Maxovi, ale... můj Bože, Minie! Mám bradavky jak dva kusy kamínků."

Hlasitě jsem se zasmála, takže se ti dva - kteří od nás byli už několik metrů - zastavili a zmateně se rozhlédli kolem sebe. To mě rozesmálo ještě víc.

,,Dobrý, už jdou dál," špitla a dál se dívala na svého muže, který pomalu mizel po boku mého přítele ve tmě.

,,Když se vrátím o dva roky zpět, jak jsem seděla s otcem v restauraci a on jen kousek od nás se svými kolegy, musím se usmívat. Vlastně jsem na sebe fakt pyšná. Proměnila jsem takového děvkaře ve věrného muže s velkým srdcem."

,,Tak to je paráda."

Usmála se a položila si obě dlaně na břicho. Uskočila jsem jako koza zasažená elektrickým proudem. ,,Mimino! Mi mi mimino?!"

Chloe se znovu rozesmála a uhladila si látku svatebních šatů. ,,Neboj, nekouše."

Frustrovaně jsem se popadla za vlasy a zavrtěla hlavou. ,,Mimina! Všude jsou najednou mimina!"

Chloe se pořád culila a stále nechávala obě dlaně na břiše, které bylo krásně ploché. Zatím.

,,Chci se opít," řekla jsem.

,,Takže se vůbec nic nezměnilo, kamarádko."


Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat